Leqo
MineKnight MMORPG
- Mesajlar
- 139
- En iyi cevaplar
- 0
- Beğeniler
- 115
- Puanları
- 490
- Ruh hali
- SPİGOT / BUKKİT Eklentiler İçin Kısa Kodlar -
Merhaba arkadaşlar bugün basitçe oyuna girişte nasıl loreli eşya verileceğini anlatacağım.Lafı fazla uzatmadan direk konuya geçiyorum.
Öncelikle Main sınıfımızı JavaPlugin'e dahil edelim ve ardından sınıfımızı Listener sınıfına uygulayalım.
Ardından eventları OnEnable Methoduna dahil edelim.
Ardından event oluşturalım ve PlayerJoinEvent'ını oyuncuya uygulanacak şekilde dahil edelim.
ve bir ItemStack üretelim ve oyuncuya verilecek eşyayı belirtelim.Ben elmas balta olarak ayarladım.
Ardından eşyamız için bir ItemMeta oluşturalım.
Lore oluşturalım ve liste şeklinde alta alta yazılabilir hale getirelim.Burada yazılan her bir lore kelimeleri eşyanızın alt alta gelecek olan açıklamalarıdır.
Burada eşyamıza ItemMeta ayarlamamız gerekir.Hemen ayarlayalım;
Ardından oyuncuların çantalarına erişip eşyamızı gönderelim.
İşlememiz tamamlandı.Bütün olarak kod gösterimi..
ve Sonuç ;
Merhaba arkadaşlar bugün basitçe oyuna girişte nasıl loreli eşya verileceğini anlatacağım.Lafı fazla uzatmadan direk konuya geçiyorum.
Öncelikle Main sınıfımızı JavaPlugin'e dahil edelim ve ardından sınıfımızı Listener sınıfına uygulayalım.
Kod:
public class Main extends JavaPlugin implements Listener {
}
Kod:
@Override
public void onEnable() {
Bukkit.getPluginManager().registerEvents(this, this);
}
Kod:
@EventHandler
public void onPlayerJoin(PlayerJoinEvent event) {
Player player = event.getPlayer();
}
Kod:
ItemStack item = new ItemStack(Material.DIAMOND_AXE);
Kod:
ItemMeta itemMeta = item.getItemMeta();
Kod:
itemMeta.setLore(Arrays.asList(ChatColor.GOLD + "Lore1", ChatColor.BLUE + "Lore2", ChatColor.YELLOW + "Lore3"));
Kod:
item.setItemMeta(itemMeta);
Kod:
player.getInventory().addItem(item);
Kod:
public class Main extends JavaPlugin implements Listener {
@Override
public void onEnable() {
Bukkit.getPluginManager().registerEvents(this, this);
}
@EventHandler
public void onPlayerJoin(PlayerJoinEvent event) {
Player player = event.getPlayer();
ItemStack item = new ItemStack(Material.DIAMOND_BLOCK);
ItemMeta itemMeta = item.getItemMeta();
itemMeta.setLore(Arrays.asList(ChatColor.GOLD + "Lore1", ChatColor.BLUE + "Lore2", ChatColor.YELLOW + "Lore3"));
item.setItemMeta(itemMeta);
player.getInventory().addItem(item);
}
}