Sırt Çantası Skripti [Alıntı]

Colonel

Antik Oyuncu
Mesajlar
444
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
105
Puanları
490
SKRİPT PAYLAŞIMI:
Merhaba arkadaşlar uzun bir aradan sonra yine bir skript tanıtıcam. Neyse daha fazla uzatmadan skripte geçelim. Skript yazmada daha yeni sayılırım bug varsa söyleyin tekrar yazıp düzeltiyim skripti.
SKRİPT HAKKINDA:
/sirtcantasi yazdığınızda zaten komutlar ve kullanımları gözükecektir.
KOD:



Kod:
options:
    PermMsg: &cBu Komutu Kullanmaya Izniniz Yok! Kullanmak Icin Izin Bu Gerekli : &6
    Perm: sirtcantasi.create
    Perm2: sirtcantasi.delete
  
on load:
    if {sirtcantasi.id} isn't set:
        set {sirtcantasi.id} to 0
  
on rightclick with a chest:
    loop {sirtcantasi.id} times:
        add 1 to {_loop}
        if name of player's held item is "%{sirtcantasi.%{_loop}%.name}%":
            cancel event
            open chest with {sirtcantasi.%{_loop}%.columns} rows named "%{sirtcantasi.%{_loop}%.name}%" to player
            set {rows.%player%} to {sirtcantasi.%{_loop}%.columns} * 9
            wait 2 ticks
            loop {sirtcantasis::%player%::*}:
                add loop-value to current inventory of player
            set {sirtcantasis.%player%} to true
      
on inventory close:
    if {sirtcantasis.%player%} is true:
        clear {sirtcantasis::%player%::*}
    loop {rows.%player%} times:
        set {sirtcantasis::%player%::%loop-number - 1%} to slot "%loop-number - 1%" parsed as an integer of current inventory of player
    set {sirtcantasis.%player%} to false
    delete {rows.%player%}
  
command /sirtcantasi [<String>] [<int>] [<int>] [<text>]:
    description: §cSirt Cantasi
    aliases: bp, bag
    trigger:
        if arg 1 isn't set:
            send "&6&m-----&6> &b&lSirtCantasi &6<&6&m----"
            send "&4/sirtcantasi olustur <sayi> <fiyat> <isim>%nl%&6 Yeni bir sirt cantasi olusturur."
            send "&4/sirtcantasi sil <id>%nl%&6 Belirlenen id'ye sahip sirt cantasini siler."
            send "&4/sirtcantasi al <id>%nl%&6 Belirlenen id'ye sahip sirt cantasini satin alir."
            send "&4/sirtcantasi bilgi <id>%nl%&6 Belirlenen id'ye sahip sirt cantasi hakkinda bilgi verir."
            send "&4/sirtcantasi listesi%nl%&6 Sirt cantasi listesini gosterir."
        if arg 1 is "olustur":
            if player has permission "{@Perm}":
                if arg 2 is set:
                    if arg 3 is set:
                        if arg 4 is set:
                            set {_var} to arg 4
                            replace all "&" in {_var} with "§"
                            add 1 to {sirtcantasi.id}
                            set {sirtcantasi.%{sirtcantasi.id}%.name} to {_var}
                            set {sirtcantasi.%{sirtcantasi.id}%.price} to arg 3
                            set {sirtcantasi.%{sirtcantasi.id}%.columns} to arg 2
                            send "&6Sirt Cantasi Olusturuldu."
                        else:
                            send "&cLutfen Sirt Cantasinin Ismini Belirleyin!"
                    else:
                        send "&cLutfen Sirt Cantasinin Fiyatini Belirleyin!"
                else:
                    send "&cLutfen Sirt Cantasinin Buyuklugunu Belirleyin!"
            else:
                send "{@PermMsg}{@Perm}"
        if arg 1 is "sil":
            if player has permission "{@Perm2}":
                if arg 2 is set:
                    if arg 2 is below {sirtcantasi.id} + 1:
                        if arg 2 is greater than 0:
                            delete {sirtcantasi.%arg 2%.name}
                            delete {sirtcantasi.%arg 2%.price}
                            delete {sirtcantasi.%arg 2%.columns}
                            delete {sirtcantasi.id}
                            send "&6Sirt Cantasi Silindi!"
                        else:
                            send "&cLutfen 0 ile %{sirtcantasi.id}% arasinda bir sayi girin!"
                    else:
                        send "&cLutfen 0 ile %{sirtcantasi.id}% arasinda bir sayi girin!"
                else:
                    send "&cSilmek istediginiz sirt cantasini belirtmediniz!"
            else:
                send "{@PermMsg}{@Perm2}"
        if arg 1 is "al":
            if arg 2 is set:
                if arg 2 is below {sirtcantasi.id} + 1:
                    if arg 2 is greater than 0:
                        set {_bal} to {sirtcantasi.%arg 2%.price} - 1
                        set {_money} to player's balance
                        if {_money} is greater than {_bal}:
                            remove {sirtcantasi.%arg 2%.price} from player's balance
                            give a chest named "%{sirtcantasi.%arg 2%.name}%" with lore "||&6Kapasite : &c%{sirtcantasi.%arg 2%.columns}*9%" to player
                            send "%{sirtcantasi.%arg 2%.name}% &6Adinda bir canta satin aldiniz&6!"
                        else:
                            send "&cYetersiz Bakiye!"
                    else:
                        send "&cLutfen 0 ile %{sirtcantasi.id}% arasinda bir sayi giriniz!"
                else:
                    send "&cLutfen 0 ile %{sirtcantasi.id}% arasinda bir sayi giriniz!"  
            else:
                send "&cLutfen bir sirt cantasi ID'si giriniz!"
          
        if arg 1 is "bilgi":
            if arg 2 is set:
                if arg 2 is below {sirtcantasi.id} + 1:
                    if arg 2 is greater than 0:
                        send "&c--> &r%{sirtcantasi.%arg 2%.name}% &c<--"
                        send "&6Kapasite : &c%{sirtcantasi.%arg 2%.columns}*9%"
                        send "&6Fiyat : &c%{sirtcantasi.%arg 2%.price}%$"
                    else:
                        send "&cLutfen 0 ile %{sirtcantasi.id}% arasinda bir sayi giriniz!"
                else:
                    send "&cLutfen 0 ile %{sirtcantasi.id}% arasinda bir sayi giriniz!!"  
            else:
                send "&cLutfen bir sirt cantasi ID'si giriniz!"
        if arg 1 is "listesi":
            loop {sirtcantasi.id} times:
                add 1 to {_loop}
                send "%nl%&cSirtCantasi %{_loop}% :%nl%&6Isim : &b&r&l%{sirtcantasi.%{_loop}%.name}%%nl%&6Aciklamalar : &b/sirtcantasi bilgi %{_loop}%%nl%"

on drop:
    if item is chest named "%{sirtcantasi.%{sirtcantasi.id}%.name}%" with lore "||&6Kapasite : &c%{sirtcantasi.%{sirtcantasi.id}%.columns}*9%":
        cancel event
        send "&6Bu esyayi yere atamassin!" to player
 


Son düzenleme:

BadActive

Kızıltaş Madencisi
Mesajlar
496
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
165
Puanları
480
Ruh hali
Alıntı Olsada Beğendim +1
 

xcosanxc

Ağaç Yumruklayıcı
Mesajlar
37
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
6
Puanları
110
Bu skript'de bir sıkıntı var adamlar sadece 1 tane çantası var 1 den fazla olsa ya mesela chestplate yaparsınız ona sağ tıklayınca farklı çanta bi mod vardı onun gibi sadece 1 tane çanta var adamlar 15 tane yapsa ne yarar yani chestplate gibi tek slot taşıyan ve her itemi kendi deposu olsa süper bir skript olur
 

Üst