creeperbom
Ağaç Yumruklayıcı
- Mesajlar
- 16
- En iyi cevaplar
- 0
- Beğeniler
- 0
- Puanları
- 0
Arkadaşlar yeni server açtım plotme ekledim ama heryer yaratık nasıl kapatıcam bir bilgisi olan varmı
Forumda tartışılmıştı, düşme hasarı kapatılmaz fakat o mekanda ölümsüzlük yapabilirsin.Düşme hasarını nasıl kapatabiliriz ?
Forumda tartışılmıştı, düşme hasarı kapatılmaz fakat o mekanda ölümsüzlük yapabilirsin.
@EventHandler(priority = EventPriority.HIGH)
public void dusmeHasarEngeli(EntityDamageEvent event){
if(event.getEntity() instanceof Player && event.getCause() == DamageCause.FALL)
event.setCancelled(true);
}
Pöf şu eventlerden bi anlasamPHP:@EventHandler(priority = EventPriority.HIGH) public void dusmeHasarEngeli(EntityDamageEvent event){ if(event.getEntity() instanceof Player && event.getCause() == DamageCause.FALL) event.setCancelled(true); }
Bu kodu istediğin yerde kullanabilirsin.
Pöf şu eventlerden bi anlasam
@EventHandler(priority = EventPriority.HIGH)
// Event önceliği en yüksek.
public void dusmeHasarEngeli(EntityDamageEvent event){
// Entity damage event (Herhangi bir entitynin hasarını dinleyen event.
if(event.getEntity() instanceof Player && event.getCause() == DamageCause.FALL)
// Eğer, eventteki entity oyuncu ise ve eventin gerçekleşme nedeni oyuncunun düşmesi ise,
event.setCancelled(true);
// Eventi iptal et. Böylece hasar gerçekleşmez.
}
on damage:
if victim is player:
if damage cause is fall:
cancel event
bunu skript eklentisinde kullanmak için nasıl bir kod yazmalıyım ?
Rica ederim, boşluk yerine [TAB] kullanman gerektiğini söylememe gerek yok sanırımçok saol ırfn.