Plotme de heryer yaratık

creeperbom

Ağaç Yumruklayıcı
Mesajlar
16
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
0
Puanları
0
Arkadaşlar yeni server açtım plotme ekledim ama heryer yaratık nasıl kapatıcam bir bilgisi olan varmı
 


Josh77

Taş Madencisi
Mesajlar
78
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
7
Puanları
0
Multiverse Core dan PlotMe mapına gel ve şu komutu yaz
(Yaratıkları kapatmak için) -/mv modify set monsters false
(Açmak için false yerine true yaz :))
(Hayvanları kapatmak için) -/mv modify set animals false
(Pvp'yi kapatmak için) -/mv modify set pvp false

İyi Günler :)
 

rikkie9

Zombi Katili
Mesajlar
184
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
23
Puanları
0
Düşme hasarını nasıl kapatabiliriz ?
 

Emir77

Elmas Madencisi
Mesajlar
877
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
447
Puanları
0
Gamerule ile oluyor moblari kapamak

Ayakkabı Kutusundan Tapatalk ile Gönderildi
 

IRFN

Sonoyuncu.Network
Mesajlar
1,043
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
1,314
Puanları
3,230
Forumda tartışılmıştı, düşme hasarı kapatılmaz fakat o mekanda ölümsüzlük yapabilirsin.
PHP:
  @EventHandler(priority = EventPriority.HIGH)
    public void dusmeHasarEngeli(EntityDamageEvent event){
        if(event.getEntity() instanceof Player && event.getCause() == DamageCause.FALL)
            event.setCancelled(true);
    }

Bu kodu istediğin yerde kullanabilirsin.
 

KRHN

Yazılımcı Beyefendi
Mesajlar
3,378
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
2,748
Puanları
0
PHP:
  @EventHandler(priority = EventPriority.HIGH)
    public void dusmeHasarEngeli(EntityDamageEvent event){
        if(event.getEntity() instanceof Player && event.getCause() == DamageCause.FALL)
            event.setCancelled(true);
    }

Bu kodu istediğin yerde kullanabilirsin.
Pöf şu eventlerden bi anlasam :p
 

IRFN

Sonoyuncu.Network
Mesajlar
1,043
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
1,314
Puanları
3,230
Pöf şu eventlerden bi anlasam :p
PHP:
  @EventHandler(priority = EventPriority.HIGH)
// Event önceliği en yüksek.
    public void dusmeHasarEngeli(EntityDamageEvent event){
// Entity damage event (Herhangi bir entitynin hasarını dinleyen event.
        if(event.getEntity() instanceof Player && event.getCause() == DamageCause.FALL)
  // Eğer, eventteki entity oyuncu ise ve eventin gerçekleşme nedeni oyuncunun düşmesi ise,
            event.setCancelled(true);
  // Eventi iptal et. Böylece hasar gerçekleşmez.
    }

Böyle daha anlaşılır olmuştur :)
 
H

hsndmrts_

Ziyaretçi
bunu skript eklentisinde kullanmak için nasıl bir kod yazmalıyım ?
 

Üst