umut12030712
Sudan Çıkmış
- Mesajlar
- 2
- En iyi cevaplar
- 0
- Beğeniler
- 1
- Puanları
- 180
- Ruh hali
Merhabalar arkadaşlar, üzerine çalıştığım bir plugini sizlere tanıtmak istedim, umarım beğenirsiniz.
Anlatmaya başlamadan önce şunu belirtmeliyim ki bu tür bir plugin yapma fikrini direkt olarak @ByNovem 'den aldım. Kendisi ile hiç tanışıklığımız olmasa da henüz ben daha SonOyuncu'da oynayan sıradan bir abi iken; hep onu ve projelerini görüp kıskanırdım; Abi 1 atışlık kullansam vb. diye kafasını şişirirdim, e tabi o da kullandırmazdı. Sonuç olarak; özlemimi gidermek için kendime sahte bir Mjolnir yaptım. İlham olduğu ve gece bana uyanık kalmak için bir sebep verdiği için kendisine çok teşşekür ederim. Sevgiler, saygılar.
(Ayrıca bu açtığım ilk konu hatalarım var ise affola)
Fırlatma Mekaniği;
Bounding box'ı küçük olduğu için 1/4 blokluk alanlardan geçebiliyor. Eğer NMS öğrenebilirsem baltaya kendi bounding box'ını verebilirim diye umut ediyorum. Öğrenip göreceğiz.
Geri çağırma mekaniği;
Balta eğilerek çağırılıyor, balta size gelirken üzerinden geçtiği bloklara uygun bir particle ortaya çıkarıyor.
Ayrıca ne kadar uzun süre eğilirseniz baltanın geliş hızı da o kadar artıyor. Uzaktayken daha hızlı gelebilmesi için. Bir de fırladıktan sonra alttan baltanın size olan uzaklığını görebiliyorsunuz.
Havada çarpışma;
Balta eğer havada bir canlı ile çarpışırsa, ve canlının hızı baltanın hızından büyük değil ise, canlıya baltanın gittiği yöne doğru bir kuvvet uygulanıyor. Ayrıca canlı azami canının 1/4'ü kadar hasar yiyor. Kısaca 4 kere vurursanız ölüyor.
Horizontal Hortum;
Balta elinizdeyken eğildiğinizde aktif oluyor; oyuncu baltayı çevirmeye başlıyor, baktığınız yönde rüzgar gönderiyorsunuz. Rüzgar canlıları geriye itiyor.
Şimdilik bu kadar. Eğer ekleyebilirsin dediğiniz bir yetenek veya mekanikler ile ilgili önerileriniz var ise lütfen paylaşın. Özellikle çözemediğim bir takım şeyi şurada belirteyim, bilgisi olan var ise yardımcı olursa sevinirim;
1-Y velocity'sine bağlı olarak ArmorStand'ın kolunun konumunu değiştirmek. Bir fonksiyon yazmaya çalıştım lakin niyeyse çalışmadı ;
(Not; fonksiyonu sildiğim için pythonda hızlıca yazdım ondan python kodu) Eğer çözüm biliyorsanız çok sevinirim. Demek istediğimi anlamadıysanız da; balta yukarıya doğru fırlarken kabzasının aşşağıya, aşşağıya doğru iniş yaparken ise yukarı bakmasını istiyorum. Fakat beceremedim.
2- Custom Bounding Box ayarlamak. En çok zorlandığım ve düzeltmek istediğim şey aslına bakarsanız bu. Bir ByNovem değilim, 10.sınıf Lise fiziğim ve matematiğim ile bu işin altından kalkmam çok zor.
Ayrıca kullanmam için Particle ve Sesler önerebilirseniz çok sevinirim cidden onlar hakkında hiç bilgim yok.
Okuduğunuz için teşşekür ederim. Umarım beğenmişsinizdir.
Anlatmaya başlamadan önce şunu belirtmeliyim ki bu tür bir plugin yapma fikrini direkt olarak @ByNovem 'den aldım. Kendisi ile hiç tanışıklığımız olmasa da henüz ben daha SonOyuncu'da oynayan sıradan bir abi iken; hep onu ve projelerini görüp kıskanırdım; Abi 1 atışlık kullansam vb. diye kafasını şişirirdim, e tabi o da kullandırmazdı. Sonuç olarak; özlemimi gidermek için kendime sahte bir Mjolnir yaptım. İlham olduğu ve gece bana uyanık kalmak için bir sebep verdiği için kendisine çok teşşekür ederim. Sevgiler, saygılar.
(Ayrıca bu açtığım ilk konu hatalarım var ise affola)
Fırlatma Mekaniği;
Geri çağırma mekaniği;
Animated GIF - Find & Share on GIPHY
Discover & share this Animated GIF with everyone you know. GIPHY is how you search, share, discover, and create GIFs.
giphy.com
Ayrıca ne kadar uzun süre eğilirseniz baltanın geliş hızı da o kadar artıyor. Uzaktayken daha hızlı gelebilmesi için. Bir de fırladıktan sonra alttan baltanın size olan uzaklığını görebiliyorsunuz.
Havada çarpışma;
Animated GIF - Find & Share on GIPHY
Discover & share this Animated GIF with everyone you know. GIPHY is how you search, share, discover, and create GIFs.
giphy.com
Horizontal Hortum;
Animated GIF - Find & Share on GIPHY
Discover & share this Animated GIF with everyone you know. GIPHY is how you search, share, discover, and create GIFs.
giphy.com
Şimdilik bu kadar. Eğer ekleyebilirsin dediğiniz bir yetenek veya mekanikler ile ilgili önerileriniz var ise lütfen paylaşın. Özellikle çözemediğim bir takım şeyi şurada belirteyim, bilgisi olan var ise yardımcı olursa sevinirim;
1-Y velocity'sine bağlı olarak ArmorStand'ın kolunun konumunu değiştirmek. Bir fonksiyon yazmaya çalıştım lakin niyeyse çalışmadı ;
Kod:
def f(x):
if x == 0:
return 0
elif 0 < x <= 1:
return -1.7 * x + 0.3
elif -1 <= x < 0:
return 1.4 * x - 0.2
2- Custom Bounding Box ayarlamak. En çok zorlandığım ve düzeltmek istediğim şey aslına bakarsanız bu. Bir ByNovem değilim, 10.sınıf Lise fiziğim ve matematiğim ile bu işin altından kalkmam çok zor.
Ayrıca kullanmam için Particle ve Sesler önerebilirseniz çok sevinirim cidden onlar hakkında hiç bilgim yok.
Okuduğunuz için teşşekür ederim. Umarım beğenmişsinizdir.