ArraSailsTR
Ağaç Yumruklayıcı
- Mesajlar
- 32
- En iyi cevaplar
- 0
- Beğeniler
- 2
- Puanları
- 0
Evet arkadaşlar vanilla minecraft authme benzeri bir şey yapılabilir mi ? yapılabilirse aranızdan yapabilecek var mı?
/setblock x y z minecraft:commandblock 1 0 {Command:"Üye Adı"}
Soruyu ciddi anlamda yazdıysan Authme; sunucularda ilk girince giriş yapman gerekiyor ya o mesela /login şifren yazıyorsun.Authme ne? Ben her turlu sistemi yapabilirim
Yapılamayacak bir şey olmadığı için buna ego diyemeyizSunucuya ./register sifre sifre diye kayıt ettiren ve oyuna ./login sifre yazarak girdiren bir plugin. Yapta göreyim. Bilmediğin şeye fazla egolu davranmamanı öneririm.
evet ciddiyim sag olSoruyu ciddi anlamda yazdıysan Authme; sunucularda ilk girince giriş yapman gerekiyor ya o mesela /login şifren yazıyorsun.
Bu güne kadar yapilabilecek herseyde yontem buldum yontem bulamadiklarimi iae kimse yapamadiSunucuya ./register sifre sifre diye kayıt ettiren ve oyuna ./login sifre yazarak girdiren bir plugin. Yapta göreyim. Bilmediğin şeye fazla egolu davranmamanı öneririm.
Halden anlayan adamYapılamayacak bir şey olmadığı için buna ego diyemeyiz
Benim aklımda şöyle bir şey vardı:evet ciddiyim sag ol
Bu güne kadar yapilabilecek herseyde yontem buldum yontem bulamadiklarimi iae kimse yapamadi
Halden anlayan adam
bekleyin score ile ilgili bisey geldi aklima hemen arastirip geliyorum
7 ay boyunca map aypıyorum bukadar karışık bir şey göremedimSimdi yöntemimi soyluyorum tabi once scoreboard operation ve benim tavuklu hesap makinamı bilmrniz lazım tavuklu hesap makinamı burada biraz anlaticam ama isterseninz videoya bakın . Mantık su diyelim ben 7 yr bastım 7 tavuk spaen oluuor ve sustrmin 1 ust katina cıkıyor sonra diyelim 2 ye bastık 2 tavuk daha spawn oluyor 7 tavuk ikinci kata 2 tavuk birinci kata cıkıyor. 0 a bastık diyelim sonra 7 tavuk 4. Kata 3 tavuk 2. Kata cıkıyor yani sayı 720. Sonra tamama basınca 3. Kattaki her tavuk execute ile scoreboardımızi her tavuk 100 puan arttiracak 7 tavuk varsa 700 puan 2. Kattakiler her tavuk icin 10 puan verecek yani 2 ravuk icin 20 puan daha eklencek. Simdi sifre sistemine dönelim once sifre adında bir scoreboard oluşturuyoruz ve oyuna biri girdiğinde eğer sifre skoru 0 ise kayıt bölümüne tplencek orada hesap makinası sistemiyle sifresini olusturacak sifresini 720 yaptı diyelim.. bir sonraki girisinde skoru 0dan farklı oldugu icin kontrol bölümüne alıcaz. Kontrol adında bir scoreboard daha yapiyoruz. Kontrol bolmesine biri girdigi zaman kontrol skorunu sifre skoruna esitliyoruz (scoreboard operationları ile) yani 720 oluyor. Sonra kontrol bölümunde oyuncu sifresini girecek ve kontrol skorundan cıkacak. Eger 720 girerse oyuncu sonuc 0 olucak ve oyuncuyu oyuna alicaz ama farkli bir sayi girerse oyundan atiyoruz. Isteyenlere skypedan anlatilir furkan30001[DOUBLEPOST=1414870961,1414870894][/DOUBLEPOST]Tabi bu sadece rakam icerikli sifreler icin harf icerenler icinde daha buyuk bi sistem var istersen onuda yazarım
Tavuklu hesap makinasini biliyomusun?wat? bir şey anladıysam ne olayım
Sistem tamamen çöp.Simdi yöntemimi soyluyorum tabi once scoreboard operation ve benim tavuklu hesap makinamı bilmrniz lazım tavuklu hesap makinamı burada biraz anlaticam ama isterseninz videoya bakın . Mantık su diyelim ben 7 yr bastım 7 tavuk spaen oluuor ve sustrmin 1 ust katina cıkıyor sonra diyelim 2 ye bastık 2 tavuk daha spawn oluyor 7 tavuk ikinci kata 2 tavuk birinci kata cıkıyor. 0 a bastık diyelim sonra 7 tavuk 4. Kata 3 tavuk 2. Kata cıkıyor yani sayı 720. Sonra tamama basınca 3. Kattaki her tavuk execute ile scoreboardımızi her tavuk 100 puan arttiracak 7 tavuk varsa 700 puan 2. Kattakiler her tavuk icin 10 puan verecek yani 2 ravuk icin 20 puan daha eklencek. Simdi sifre sistemine dönelim once sifre adında bir scoreboard oluşturuyoruz ve oyuna biri girdiğinde eğer sifre skoru 0 ise kayıt bölümüne tplencek orada hesap makinası sistemiyle sifresini olusturacak sifresini 720 yaptı diyelim.. bir sonraki girisinde skoru 0dan farklı oldugu icin kontrol bölümüne alıcaz. Kontrol adında bir scoreboard daha yapiyoruz. Kontrol bolmesine biri girdigi zaman kontrol skorunu sifre skoruna esitliyoruz (scoreboard operationları ile) yani 720 oluyor. Sonra kontrol bölümunde oyuncu sifresini girecek ve kontrol skorundan cıkacak. Eger 720 girerse oyuncu sonuc 0 olucak ve oyuncuyu oyuna alicaz ama farkli bir sayi girerse oyundan atiyoruz. Isteyenlere skypedan anlatilir furkan30001[DOUBLEPOST=1414870961,1414870894][/DOUBLEPOST]Tabi bu sadece rakam icerikli sifreler icin harf icerenler icinde daha buyuk bi sistem var istersen onuda yazarım
Komut bloguyla daha iyisini yap yada anlat bakiyim?Sistem tamamen çöp.
Daha iyisini yaptım diye bir şey söylemedim seninki tamamen saçmalık onu söylüyorum.Komut bloguyla daha iyisini yap yada anlat bakiyim?
Arkadasım yapilabilecegin en iyisi bu elimden baska bir sey gelmez[DOUBLEPOST=1415210151,1415207754][/DOUBLEPOST]Daha iyisini yaptım diye bir şey söylemedim seninki tamamen saçmalık onu söylüyorum.
Ordamin?wat? bir şey anladıysam ne olayım