[Yardım] Bir oyuncunun etrafında ışık yaratmak...

efeakca

Kömür Madencisi
Mesajlar
134
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
145
Puanları
0
Merhabalar ve iyi forumlar herkese, Sizlere bir oyuncunun etrafına herhangi bir blok KOYMADAN nasıl oyuncunun etrafını aydınlatabileceğimi sormak istemiştim Skript ile tabii ki de.. Night Vision potionu kullanmayı düşündüm ama başka daha iyi fikri olan varsa lütfen yazsın şu an bir skript üzerinde çalıştığımdan çok ihtiyacım var.
Tekrardan herkese iyi forumlar..
 


ShiodomeMiuna

Nether Yerlisi
Mesajlar
2,351
En iyi cevaplar
11
Beğeniler
1,190
Puanları
3,300
yolu yok fakat apply night vision komutu (tam hatırlayamadım :p) ile yaparsın. daha iyi bi fikir yok.
 
H

hsndmrts_

Ziyaretçi
skript i var onun torch koyuyor sürekli adamın bulunduğu noktaya.
 

efeakca

Kömür Madencisi
Mesajlar
134
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
145
Puanları
0
skript i var onun torch koyuyor sürekli adamın bulunduğu noktaya.
Blok koymadan demiştim adam zıpladığında nereye torch koyacaksın veya leverla tırmanırken ??
yolu yok fakat apply night vision komutu (tam hatırlayamadım :p) ile yaparsın. daha iyi bi fikir yok.
O çözümü bende düşündüm zaten onun dışındaki çözüm varmı diye sormuştum :).
Avatar sv deki ateş bükücüyü hatırlattın :D Illumination gibi bi seyi vardı o gecleri torch koyuyor sürekli adamın bulunduğu noktaya :D
Aynen çok severim :D
 

Altikardes

Kızıltaş Madencisi
Mesajlar
587
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
255
Puanları
590
Blok koymadan demiştim adam zıpladığında nereye torch koyacaksın veya leverla tırmanırken ??

O çözümü bende düşündüm zaten onun dışındaki çözüm varmı diye sormuştum :).

Aynen çok severim :D
Torch'u her tütrlü yere koyabilir,çimenlerin üstüne vb. zıpladıgındada altındakı blokta olur veya zıpladıgı zamanki blogun yanında
 

efeakca

Kömür Madencisi
Mesajlar
134
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
145
Puanları
0
set light level at yer to 1 gibi olabilir light level gibi bir expression var ama olabilir mi emin değilim.
(link : http://njol.ch/projects/skript/doc/expressions/#ExprLightLevel)
Etrafını aydınlatıyor mu ?? Etrafını aydınlatsaydı olurdu
[DOUBLEPOST=1409845887,1409845722][/DOUBLEPOST]
Torch'u her tütrlü yere koyabilir,çimenlerin üstüne vb. zıpladıgındada altındakı blokta olur veya zıpladıgı zamanki blogun yanında
Bütün durumları ayarladın diyelim bir dağdan düşerken nereye koyacaksın ve düşerken sürekli torchun yerini değiştirmen de lag yaratır. Daha iyi bir çözüm gerek. Torch koymayı bende düşündüm işe yaramaz... Aynı zamanda oyuncu torchu kırıp bug yaratabilir. Tabii ki on break'le bile engellesen gene küçük bir bug ihtimali var.
 
Son düzenleme:

GodofMilker

Nether Yerlisi
Mesajlar
2,196
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
2,562
Puanları
6,790
Etrafını aydınlatıyor mu ?? Etrafını aydınlatsaydı olurdu
[DOUBLEPOST=1409845887,1409845722][/DOUBLEPOST]
Bütün durumları ayarladın diyelim bir dağdan düşerken nereye koyacaksın ve düşerken sürekli torchun yerini değiştirmen de lag yaratır. Daha iyi bir çözüm gerek. Torch koymayı bende düşündüm işe yaramaz... Aynı zamanda oyuncu torchu kırıp bug yaratabilir. Tabii ki on break'le bile engellesen gene küçük bir bug ihtimali var.
Kodlamanın ve skriptin temeli bana göre araştır, dene, yanıl veya çöz ben sadece bir bilgi verdim bilmiyorum ki denemedim dene ki öğrenesin hazır bilgi hiçbir işe yaramaz. (@Hypniez 'den öğrendiğim temel şey *-*) Ha illa bana soracaksan tahminen yapılamaz :( "light level cannot be set to anything" hatasını verir herhalde ama dene ^_^
 

blackone1991

Elmas Madencisi
Mesajlar
808
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
751
Puanları
2,540
Ruh hali
set light level at yer to 1 gibi olabilir light level gibi bir expression var ama olabilir mi emin değilim.
(link : http://njol.ch/projects/skript/doc/expressions/#ExprLightLevel)

Okudum ama bu güneş seviyesi belli bir noktaya gelince oyuncuyu yak. Kodu aynen bu :D adama yanlış bilgi verme daha yeni başladı kafası gider şimdi :D

Yabancı bir kişi skripti yapmış ben düzenledim.Bug göremedim "grass" yazan yere hangi blokaların "Glowstone" olacağını ayarla.

Kod:
on break of glowstone:

    {IceWalkingOn.%player%.Active} is true
    cancel event

command /icewalksetup:
        permission: IceWalk.Setup.perm
        aliases: iws, iwsetup, icewalkingsetup, icews, iwalks
        trigger:
                set {IceWalkingOff.%player%.Active} to true
                message "&3Setup Created"
      
command /isiktasion:
        permission: Icewalk.perm
        aliases: iwon, icewalkingon, icewon, iwalkon
        trigger:
                set {IceWalkingOn.%player%.Active} to true
                set {IceWalkingOff.%player%.Active} to false
                message "Ice Walking &7- &aENABLED"
              
command /isiktasioff:
        permission: Icewalk.perm
        aliases: iwoff, icewalkingoff, icewoff, iwalkoff
        trigger:
                set {FireWalkingOn.%player%.Active} to false
                set {IceWalkingOff.%player%.Active} to true
                message "Ice Walking &7- &cDISABLED"
# Işık Taşı 1:
      
every tick:
        loop all players:
                loop all blocks in radius 1 around loop-player:
                        {IceWalkingOn.%loop-player%.Active} is true
                        loop-block is grass
                        set loop-block to glowstone
                        wait a second
                        set loop-block to grass
 

GodofMilker

Nether Yerlisi
Mesajlar
2,196
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
2,562
Puanları
6,790

Okudum ama bu güneş seviyesi belli bir noktaya gelince oyuncuyu yak. Kodu aynen bu :D adama yanlış bilgi verme daha yeni başladı kafası gider şimdi :D

Yabancı bir kişi skripti yapmış ben düzenledim.Bug göremedim "grass" yazan yere hangi blokaların "Glowstone" olacağını ayarla.

Kod:
on break of glowstone:

    {IceWalkingOn.%player%.Active} is true
    cancel event

command /icewalksetup:
        permission: IceWalk.Setup.perm
        aliases: iws, iwsetup, icewalkingsetup, icews, iwalks
        trigger:
                set {IceWalkingOff.%player%.Active} to true
                message "&3Setup Created"
     
command /isiktasion:
        permission: Icewalk.perm
        aliases: iwon, icewalkingon, icewon, iwalkon
        trigger:
                set {IceWalkingOn.%player%.Active} to true
                set {IceWalkingOff.%player%.Active} to false
                message "Ice Walking &7- &aENABLED"
             
command /isiktasioff:
        permission: Icewalk.perm
        aliases: iwoff, icewalkingoff, icewoff, iwalkoff
        trigger:
                set {FireWalkingOn.%player%.Active} to false
                set {IceWalkingOff.%player%.Active} to true
                message "Ice Walking &7- &cDISABLED"
# Işık Taşı 1:
     
every tick:
        loop all players:
                loop all blocks in radius 1 around loop-player:
                        {IceWalkingOn.%loop-player%.Active} is true
                        loop-block is grass
                        set loop-block to glowstone
                        wait a second
                        set loop-block to grass
Orada "examples:" boşa yazmıyor örnek ne de olsa onlar :p sadece onları kullanmak zorunda değilsin ya ben sadece bir öneri verdim. -_-
 

efeakca

Kömür Madencisi
Mesajlar
134
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
145
Puanları
0
Kodlamanın ve skriptin temeli bana göre araştır, dene, yanıl veya çöz ben sadece bir bilgi verdim bilmiyorum ki denemedim dene ki öğrenesin hazır bilgi hiçbir işe yaramaz. (@Hypniez 'den öğrendiğim temel şey *-*) Ha illa bana soracaksan tahminen yapılamaz :( "light level cannot be set to anything" hatasını verir herhalde ama dene ^_^
Haklısınız hazır bilgi hiçbir işe yaramaz bende herkese böyle söylerim ama şuanda kullandığım bilgisayarda bukkit çalıştıramadığımdan deneyemiyorum. Bunu bilmediğinizden yazdıklarınızda haklısınız. Ben eğer siz deneyebiliyorsanız söylermisiniz diye sormuştum... Yinede bilgi için teşekkürler...
İyi forumlar...[DOUBLEPOST=1409901737,1409901609][/DOUBLEPOST]

Okudum ama bu güneş seviyesi belli bir noktaya gelince oyuncuyu yak. Kodu aynen bu :D adama yanlış bilgi verme daha yeni başladı kafası gider şimdi :D

Yabancı bir kişi skripti yapmış ben düzenledim.Bug göremedim "grass" yazan yere hangi blokaların "Glowstone" olacağını ayarla.

Kod:
on break of glowstone:

    {IceWalkingOn.%player%.Active} is true
    cancel event

command /icewalksetup:
        permission: IceWalk.Setup.perm
        aliases: iws, iwsetup, icewalkingsetup, icews, iwalks
        trigger:
                set {IceWalkingOff.%player%.Active} to true
                message "&3Setup Created"
     
command /isiktasion:
        permission: Icewalk.perm
        aliases: iwon, icewalkingon, icewon, iwalkon
        trigger:
                set {IceWalkingOn.%player%.Active} to true
                set {IceWalkingOff.%player%.Active} to false
                message "Ice Walking &7- &aENABLED"
             
command /isiktasioff:
        permission: Icewalk.perm
        aliases: iwoff, icewalkingoff, icewoff, iwalkoff
        trigger:
                set {FireWalkingOn.%player%.Active} to false
                set {IceWalkingOff.%player%.Active} to true
                message "Ice Walking &7- &cDISABLED"
# Işık Taşı 1:
     
every tick:
        loop all players:
                loop all blocks in radius 1 around loop-player:
                        {IceWalkingOn.%loop-player%.Active} is true
                        loop-block is grass
                        set loop-block to glowstone
                        wait a second
                        set loop-block to grass
Yeni başlamış olabilirim ama ingilizcem iyi yani sitede ne yazdığını anlayabiliyorum :). Sen yanlış okumuşsun Examples olarak yazıyor orada...
Bu arada bana verdiğin skript evet güzel ama ben blok koymadan istemiştim adam mesela uçurumdan atladı nereye glowstone koyacak ve aynı zamanda every tick yapman lag yaratır...
 

Üst