Bende öyle olmuştu ^^Sorun Spigot ve PaperSpigotta makineyle alakası yokmuş
1.7 ve 1.9da canavar gibi çalışıyor. Lagg yok. TPS 20.0 isterken bakabilirsin.
Sistemden sisteme değişir o olay ya.15 e düştüğünde çok ağır laglar oluyor sunucumda ?_
daha çok crack sunucularda oluyor bu problem.Ufak güzel bi bilgilendirici konusuda, kim uygularki hocam. Kötü elestiriye tahammülü olmayan müveccinler hub ve minigame lobilerinde/sunucularında her oyuncuda sisen gereksiz x datalarını silemiyorlar ve sunucu lagdan ölüyor, sadece pl güncelleyip lag azaltıldı yazıyorlar D: Sorsan hepsinde developer var ehuehe
Ya hadi onu gec o az cok zor bi sistem achievement menusunu dahi kapamaya üseniyolar afsd
Yani ciddi ciddi fark oluyor. Host adı vermek yasak mı bilmiyorum fakat Nitradoda 10-11 TPS alırken Batihostta 18-19 hatta 20 TPS aldığım oluyor.Sistemden sisteme değişir o olay ya.
1.8 benimki asıl sunucum (faction) 18 tps den aşşağı görmedim şükürler olsun ki.Sunucunuz 1.7 1.8 ise kesinlikle PaperSpigot öneririm TPS 19 20 19'dan aşşağıya düştüğünü görmedim (Sunucuda 15 kişi varken test edilmiştir)
Kullanılan authme vs. lerden sanırım.daha çok crack sunucularda oluyor bu problem.
Oradaki ifade 20 nin üstüne çıkamaz. 20, olamaz değil. 21 olduğunu göstermemişsin ?
Maximum 20 Olabilir ifadesi yanlış. 3,366 MB ram, 74 oyuncu, yüklü 18,497+256 chunk, her oyuncuda 5000block we hakkı. Sene 2013. Current TPS: 20,033. Boş ram: 376MB. Tamamen pluginlerin hatasız çalışmasıyla ilgili TPSnin yüksek olması. Düzgün çalışan plugin= daha az ram harcanması
1 Saniye 20 Tikten oluşur. TPS ise 1 Saniye başına düşen tik sayısı oluyor.TPS (Ticks Per Second), saniye başı işlenen tiktir. 20 tik olmasının sebebi de Mojang'ın böyle dizayn etmesidir. Oyun 20 tik döngü içerisinde tüm fonksiyonlarını yürütür. Bunu 1 gün olarak düşün. Dünden kalan 1 tik, yarın işlenir. Lag dediğimiz olay da budur; yapılan işlemin geç devreye geçmesidir.
yanlış biliyorsun dostum15-20 arası iyi değil 19'un altına düşerse işin bitmiş demek oluyor