Suya Atlayınca Otomatik Belirli Yerlere Işınlasın

tugraofset741

Demir Madencisi
Mesajlar
261
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
24
Puanları
260
Merhabalar Suya Atlayınca Belirlediğimiz Yerlere Gitsinler Şansa Göre IYI FORUMLAR!
 


Axel102

Hayalet Avcısı
Mesajlar
2,564
En iyi cevaplar
6
Beğeniler
1,002
Puanları
3,390

Kod:
on step on water:
teleport player to location ()
 

tugraofset741

Demir Madencisi
Mesajlar
261
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
24
Puanları
260
Şansa göre ayarlıyabilirmisin birden fazla yere gitcekler
 

Personinblack

YASAKLANDI
Mesajlar
1,876
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
1,237
Puanları
90
Şansa göre ayarlıyabilirmisin birden fazla yere gitcekler
Bir random teleport plugini kullanabilirsin. Skript ile oyuncu suya atladığında pluginin komutunu çalıştırırsın ve oyuncu rastgele bir yere ışınlanır.

Edit: Belirli bir yer olacakmış oraya dikkat etmemişim kusura bakmayın.
 

Macaw

YASAKLANDI
Mesajlar
29
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
38
Puanları
0
Random Teleport hakkında bir bilgi veriyim sadece senin belirlediğin alan içinde oyuncuları rastgele ışınlıyor config'den ayarlıyabilirsin
 

ilkeroyun

Elmas Madencisi
Mesajlar
774
En iyi cevaplar
1
Beğeniler
432
Puanları
600
Ruh hali
Parkur yapıcaksan onun plugininde o özellik olması lazım onu bi araşıtır bence
 

Blueyescat

Bedrock Kaşifi
Mesajlar
1,656
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
1,177
Puanları
3,120
Ruh hali
PHP:
every 2 ticks:
    loop players:
        if block at loop-player is water:
            teleport player to random location of {locations::*}

command /loc <text>:
    permission: asdasd
    trigger:
        if arg-1 is "add":
            add location of block at player to {locations::*}
        else if arg-1 is "remove":
            remove location of block at player from {locations::*}
        else if arg-1 is "list":
            loop {locations::*}:
                send "%loop-value%"
 

Absolatte

Demir Madencisi
Mesajlar
294
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
142
Puanları
0
Bence bir oyuncunun suya girdiğini kontrol etmek için tüm sunucudaki oyuncuların suda olup olmadığını kontrol etmek biraz gereksiz olmuş.
on any move eventi ile tek bir oyuncu girdiği zaman eylem gerçekleştirilmesi daha yararlı olur.

Kod:
command /loc <text>:
    permission: asdasd
    trigger:
        if arg-1 is "add":
            add location of block at player to {locations::*}
        else if arg-1 is "remove":
            remove location of block at player from {locations::*}
        else if arg-1 is "list":
            loop {locations::*}:
                send "%loop-value%"[/php][/QUOTE]
on join:
    if {lastLoc::%player%} is not set:
        set {lastLoc::%player%} to location of player

on any move:
    if x coord of player is not x coord of {lastLoc::%player%}:
        set {_c} to true
    if y coord of player is not y coord of {lastLoc::%player%}:
        set {_c} to true
    if z coord of player is not z coord of {lastLoc::%player%}:
        set {_c} to true
    if {_c} is true:
        if block at player is water:
            teleport player to random location of {locations::*}
    set {lastLoc::%player%} to location of player
 

Üst