PurpleCRAFT l ÇakmaLobi (Eirenes)

AtakanRS

osu!
Mesajlar
928
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
446
Puanları
680
Oğlum ben üşenirim :D ne kadar sürdü bunu yapman?
 

Xeressa

Team Ronin
Mesajlar
313
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
650
Puanları
10
Çok fazla karışık, ağaçlar ve melek büyük olmasına karşın ortadaki yapıt fazla minik kaçmış. Bir de fotoğraf çekerken shader kullanmamanı öneririm.
 

Cazza144

Lapis Toplayıcısı
Mesajlar
999
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
699
Puanları
0
Genel olarak fena değil , renkli ve hoş duruyor . En azından çakma lobi amacını karşılar.
Önerilerim ve düşüncelerim :
  • Bence kale heykelin önünde durmalıydı. Sanki bir köşede dursun gibi yapmışsınız ordaki kaleyi.
  • Ağaçlar alıntı zaten pek bir şey demeye gerek yok ortama uymuşlar . Keza arılar da öyle.
  • Resimlerden kalenin ayrıntıları tam olarak anlaşılmıyor. Kullandığınız shader ' in kontrastı çok fazla . Dolayısıyla gölgeler ayrıntıları kapatıyor. Tavsiyem render kullanmanız. Renderlı resimlerde ayrıntılar saf haliyle öne çıkar. Zaten bütün büyük mimar takımları da bunu bildiklerinden resimlerini renderlayıp atarlar.Kısacası saydığım nedenlerden dolayı kale hakkında pek yorum yapamayacağım .
  • Heykelin çıplak halini de görmüştük . Heykeli giydirmeniz iyi olmuş yalnız birkaç hata yapmışsınız giydirirken ( bacak giysinin önünde , dalgalanmalar gerçekçi değil vs vs.)
  • Bana biraz karışık geldi ama resimlerden dolayıdır diye düşünüyorum. Ama genel olarak yaptığınız şeyler , bana çok karışık geliyor.
  • Bahçe aşırı sade ve düz geldi bana.
Bu kadar , iyi forumlar :)

EDIT : Ha bu arada , birkaç konuya render atan arkadaşları eleştiren saçma mesajlar atmışsın . Açıkçası bu konuyu biraz kafaya takan bir insan olarak ayrı bir parantez açmak istedim . Shader oyun içini güzelleştirmesine rağmen ; bir yapının ayrıntılarını bize göstermez , saklar. Çünkü shaderlar yapılırken ; normal oyun görüntüsüne göre daha gerçekçi gözükmesi için kontrastı arttırılır , parlaklığı arttırılır , daha renkli hale getirilir .. Kısacası ortaya çok yüksek parlaklıkta göz yoran görüntüler çıkar. Bunun yerine render alırsanız , bi' kere kendi kontrastınızı ve parlaklığınızı rahat bir şekilde ayarlayabilirsiniz. Projenin arkasına bir arkaplan ekleyebilirsiniz. Projenizi gerçekçi bir hale getirebilirsiniz. Projenizin genel bir fotoğrafını ( baya yukardan ) çekebilirsiniz. Bu yüzden çoğu profesyonel mimar takımı resimlerini çekerken shader yerine render kullanır. Bu forumda genel olarak projelerini renderlayıp paylaşanlara makyaj yapan kız gibi bakılıyor da o yüzden söylemek istedim. Ayrıca böyle bir bakışı da sadece Türk forumlarında görüyoruz ne yazık ki .
Kaldı ki render çeken arkadaşları küçümsemene rağmen bana özelden " kardeşim bu fotoğrafları hangi programla çekiyorsunuz " diye sorman ironik.
 
Son düzenleme:

Eirenes

HAYLAZ
Mesajlar
230
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
158
Puanları
340
Genel olarak fena değil , renkli ve hoş duruyor . En azından çakma lobi amacını karşılar.
Önerilerim ve düşüncelerim :
  • Bence kale heykelin önünde durmalıydı. Sanki bir köşede dursun gibi yapmışsınız ordaki kaleyi.
  • Ağaçlar alıntı zaten pek bir şey demeye gerek yok ortama uymuşlar . Keza arılar da öyle.
  • Resimlerden kalenin ayrıntıları tam olarak anlaşılmıyor. Kullandığınız shader ' in kontrastı çok fazla . Dolayısıyla gölgeler ayrıntıları kapatıyor. Tavsiyem render kullanmanız. Renderlı resimlerde ayrıntılar saf haliyle öne çıkar. Zaten bütün büyük mimar takımları da bunu bildiklerinden resimlerini renderlayıp atarlar.Kısacası saydığım nedenlerden dolayı kale hakkında pek yorum yapamayacağım .
  • Heykelin çıplak halini de görmüştük . Heykeli giydirmeniz iyi olmuş yalnız birkaç hata yapmışsınız giydirirken ( bacak giysinin önünde , dalgalanmalar gerçekçi değil vs vs.)
  • Bana biraz karışık geldi ama resimlerden dolayıdır diye düşünüyorum. Ama genel olarak yaptığınız şeyler , bana çok karışık geliyor.
  • Bahçe aşırı sade ve düz geldi bana.
Bu kadar , iyi forumlar :)

EDIT : Ha bu arada , birkaç konuya render atan arkadaşları eleştiren saçma mesajlar atmışsın . Açıkçası bu konuyu biraz kafaya takan bir insan olarak ayrı bir parantez açmak istedim . Shader oyun içini güzelleştirmesine rağmen ; bir yapının ayrıntılarını bize göstermez , saklar. Çünkü shaderlar yapılırken ; normal oyun görüntüsüne göre daha gerçekçi gözükmesi için kontrastı arttırılır , parlaklığı arttırılır , daha renkli hale getirilir .. Kısacası ortaya çok yüksek parlaklıkta göz yoran görüntüler çıkar. Bunun yerine render alırsanız , bi' kere kendi kontrastınızı ve parlaklığınızı rahat bir şekilde ayarlayabilirsiniz. Projenin arkasına bir arkaplan ekleyebilirsiniz. Projenizi gerçekçi bir hale getirebilirsiniz. Projenizin genel bir fotoğrafını ( baya yukardan ) çekebilirsiniz. Bu yüzden çoğu profesyonel mimar takımı resimlerini çekerken shader yerine render kullanır. Bu forumda genel olarak projelerini renderlayıp paylaşanlara makyaj yapan kız gibi bakılıyor da o yüzden söylemek istedim. Ayrıca böyle bir bakışı da sadece Türk forumlarında görüyoruz ne yazık ki .
Kaldı ki render çeken arkadaşları küçümsemene rağmen bana özelden " kardeşim bu fotoğrafları hangi programla çekiyorsunuz " diye sorman ironik.
Amin Allah kabul etsin. Okurken üşendim yarın okurum k.b :D
 

Üst