efesenoz
Zombi Katili
- Mesajlar
- 155
- En iyi cevaplar
- 0
- Beğeniler
- 25
- Puanları
- 0
Merhaba arkadaşlar. Ben yaklaşık olarak bu oyunu yaklaşık 4 yıldır oynayan bir oyuncuyum. Minecrafta beta evresinde başladım. İlk başta bu ne lan piksel piksel deyip elimin tersiyle ittiğim oyunu deneyince bağımlı oldum. İlk 1 sene korsan oynayıp sonrasında oyunu satın aldım. Oyun ise hızlı bir şekilde update(yenilik) geçiriyor ve yeni yeni özellikler kazanıyordu. Peki benim bu konuda bahsetmek istediğim konu ney? Hemen anlatayım:
Minecraft sandbox oyunu olarak 2009 da Cave World ismiyle PC ye çıkmış bir oyundur. Hakikaten de sandbox olan oyunda sadece 1 blok vardı. İlerledikçe yeni bloklar ve yeni özelikler eklenmeye başlayınca oyun daha geniş bir sandbox oyunu haline geldi. Infdev Indev Alpha Beta benzeri versiyonları geçerek hızlı bir şekilde gelişti. Ancak beta 1.8.1 de köklü bir değişim geçirdi ve can barının yanına açlık barı ve koşma özelliği geldi. Beni oldukça memnun eden bu updateden sonra ise yakın bir zamanda 1.9 pre release duyuruldu. Heyecanla beklediğim versiyon çıkınca oldukça sevdim ve oynamaya başladım. Ancak farketmediğim minecraftın 2.0( yani full) versiyonuna geçince artık Sandbox oyunundan çok RPG oyununa dönüştüğüydü. Yani amacından saptığıydı. Neden böyle düşünüyorum?
-Oyunun ciddi anlamda bir RPG oyununa dönüştüğünü düşünüyorum. Çünkü oyun sizi bir şekilde yaratıcılıktan çok boss ve yaratık öldürüp daha da güçlenmeye zorluyor. tabii ki sandbox yanı kalmadı değil. Ancak updatelerle sandboxun azalarak RPG nin arttığını düşünüyorum. Köylülerle takas sistemi, Bosslardan düşen mükemmel eşyalar veya EXP(tecrübe puanı). Evet tecrübe puanı. RPG oyunlardaki silah güçlenidrme sisteminin aynısı! Ayrıca yeni eklenen tuzaklı piramitler, orman binaları ve daha ilginç yerler. Evet oyun keşfetme yönünde odaklı o doğru ama bence oyun RPG ye kayıyor. Sizinde düşünceleriniz böyleyse alta yazın. Bu arada benim gibi düşünen(daha doğrusu biraz alıntı yaptığım) bir kişinin videosunuda altta koyacağım:
Minecraft sandbox oyunu olarak 2009 da Cave World ismiyle PC ye çıkmış bir oyundur. Hakikaten de sandbox olan oyunda sadece 1 blok vardı. İlerledikçe yeni bloklar ve yeni özelikler eklenmeye başlayınca oyun daha geniş bir sandbox oyunu haline geldi. Infdev Indev Alpha Beta benzeri versiyonları geçerek hızlı bir şekilde gelişti. Ancak beta 1.8.1 de köklü bir değişim geçirdi ve can barının yanına açlık barı ve koşma özelliği geldi. Beni oldukça memnun eden bu updateden sonra ise yakın bir zamanda 1.9 pre release duyuruldu. Heyecanla beklediğim versiyon çıkınca oldukça sevdim ve oynamaya başladım. Ancak farketmediğim minecraftın 2.0( yani full) versiyonuna geçince artık Sandbox oyunundan çok RPG oyununa dönüştüğüydü. Yani amacından saptığıydı. Neden böyle düşünüyorum?
-Oyunun ciddi anlamda bir RPG oyununa dönüştüğünü düşünüyorum. Çünkü oyun sizi bir şekilde yaratıcılıktan çok boss ve yaratık öldürüp daha da güçlenmeye zorluyor. tabii ki sandbox yanı kalmadı değil. Ancak updatelerle sandboxun azalarak RPG nin arttığını düşünüyorum. Köylülerle takas sistemi, Bosslardan düşen mükemmel eşyalar veya EXP(tecrübe puanı). Evet tecrübe puanı. RPG oyunlardaki silah güçlenidrme sisteminin aynısı! Ayrıca yeni eklenen tuzaklı piramitler, orman binaları ve daha ilginç yerler. Evet oyun keşfetme yönünde odaklı o doğru ama bence oyun RPG ye kayıyor. Sizinde düşünceleriniz böyleyse alta yazın. Bu arada benim gibi düşünen(daha doğrusu biraz alıntı yaptığım) bir kişinin videosunuda altta koyacağım: