- Mesajlar
- 930
- En iyi cevaplar
- 2
- Beğeniler
- 926
- Puanları
- 2,625
Minecraft 1.15'ten Güncellemeler
Merhabalar! Mojang, bize birkaç ay önce gösterdikleri ön gösterimle arıları ekleyeceklerini halihazırda duyurmuşlardı. Birçok insan mağara güncellemesi gibi birtakım özellikler beklerken Mojang bu sürümde performans iyileştirmelerine odaklanacağını belirtti. Henüz güncellemenin ana teması resmi olarak yayınlanmadı fakat ön izleme sürümlerine bakacak olursak "Performans İyileştirmesi & Arılar" tarzında bir güncelleme olacağı yönünde tahmin yapabilmek mümkün gibi görünüyor.
Bu güncellemeyle birlikte Mountains biyomu da yenilenecek. Bu bağlamda Minecraft dünyalarımıza daha etkileyici dağ yapıları, keçi gibi yeni hayvanlar ve daha detaylı bir kar sistemi sunulacak.
Ayrıca MINECON 2019'da 1.16 için gelecek güncellemenin ana teması "Nether Güncellemesi" olarak belirlendi. Geçtiğimiz sene Mojang, yılda iki kere güncelleme yapacağını söylemişti. Yani bu prensiplerini devam ettirirlerse 2020 senesinin içerisinde hem 1.15 güncellemesini hem de 1.16 Nether Güncellemesini göreceğiz. Bana kalırsa bu güncelleme sıralaması tamamen mantıklı. 1.13 Teknik Güncellemesinden beri çoklu oyuncu Minecraft oynamak bir hayli zordu. Önümüzdeki sene hem bu sene sorun çözülürse hem de bir Nether Güncellemesi gelirse son senelerde Minecraft'ın yeniden kazandığı kitleyi daha da arttıracağı neredeyse kesin.
Geçen seneki geliştirmelerden daha çok performans iyileştirmesine gidileceği düşünülürse yaklaşık olarak 2020 Şubat civarında Minecraft 1.15'i istemcilerimizde görmek mümkün olacaktır.
Merhabalar! Mojang, bize birkaç ay önce gösterdikleri ön gösterimle arıları ekleyeceklerini halihazırda duyurmuşlardı. Birçok insan mağara güncellemesi gibi birtakım özellikler beklerken Mojang bu sürümde performans iyileştirmelerine odaklanacağını belirtti. Henüz güncellemenin ana teması resmi olarak yayınlanmadı fakat ön izleme sürümlerine bakacak olursak "Performans İyileştirmesi & Arılar" tarzında bir güncelleme olacağı yönünde tahmin yapabilmek mümkün gibi görünüyor.
Bu güncellemeyle birlikte Mountains biyomu da yenilenecek. Bu bağlamda Minecraft dünyalarımıza daha etkileyici dağ yapıları, keçi gibi yeni hayvanlar ve daha detaylı bir kar sistemi sunulacak.
Ayrıca MINECON 2019'da 1.16 için gelecek güncellemenin ana teması "Nether Güncellemesi" olarak belirlendi. Geçtiğimiz sene Mojang, yılda iki kere güncelleme yapacağını söylemişti. Yani bu prensiplerini devam ettirirlerse 2020 senesinin içerisinde hem 1.15 güncellemesini hem de 1.16 Nether Güncellemesini göreceğiz. Bana kalırsa bu güncelleme sıralaması tamamen mantıklı. 1.13 Teknik Güncellemesinden beri çoklu oyuncu Minecraft oynamak bir hayli zordu. Önümüzdeki sene hem bu sene sorun çözülürse hem de bir Nether Güncellemesi gelirse son senelerde Minecraft'ın yeniden kazandığı kitleyi daha da arttıracağı neredeyse kesin.
Geçen seneki geliştirmelerden daha çok performans iyileştirmesine gidileceği düşünülürse yaklaşık olarak 2020 Şubat civarında Minecraft 1.15'i istemcilerimizde görmek mümkün olacaktır.
(1.16) Yeni Biyom: Ruh Kumu Vadisi
Ruh kumundan ve fosillerden oluşan bir Nether biyomu oyuna eklendi.
(1.16) Yeni Biyom: Nether Wart Ormanı
Nether Wart'tan yapılan ağaçlarla donatılmış bir Nether biyomu oyuna eklendi.
Bal Şişeleri (
Tüketildiği zaman:
- Üç bar açlık doldurur.
- Zehir etkisini dindirir.
- Üç tane şekerle üretilebilir.
Arı kovanına ya da arı yuvasına sağ tıklayarak elde edilebilir.
Bal (
Arı kovanı ya da arı yuvasından makas aracılığıyla elde edilir.
Arı kovanı üretiminde kullanılır.
Arı kovanı üretiminde kullanılır.
Arı Yuvaları (
Genellikle ayçiçeği platosunda, normal platoda ya da çiçek ormanlarında bulunuyorlar. Arılara ev sahipliği yapan bu kovan bir süre sonra balla dolmaya başlıyor.
Oyuncular makas kullanarak kovan içerisindeki balları alabiliyor. Aynı zamanda ballar boş şişenin içerisine de doldurulabiliyor. Bal toplandığı zaman çevredeki arılar oyuncuya karşı saldırgan bir tutum sergiliyorlar.
Eğer oyuncu ipeksi dokunuş ile kovandaki balı alırsa, kovanın içerisindeki arılar kovanından çıkıp oyuncuya saldırmıyor fakat dışarıdaki bunu gören arılar saldırabiliyor.
Kovanın altında bir kamp ateşi olursa ve bu sırada bal toplanırsa arılar saldırgan bir tutum sergilemiyorlar.
Arı yuvaları, Minecraft tarafından bir varlık olarak gözüküyor (tıpkı bot ya da zırh askılığı) gibi yani pistonlarla bu bloklar ittirilemiyor.
Arı yuvaları yaratıcı modta kırılsa bile yere eşya olarak düşüyor.
Arı Kovanları (
6 tahta ve 3 tane bal ile yapılabiliyor.
Arı yuvaları ile aynı işleve sahip fakat kovanın yere düşmesi için ipeksi dokunuşla kırılmasına gerek yok.
Bal Bloğu:
Slime bloklardan daha yapışkan. Zıplama ve koşma kabiliyetinizi bu blokların üzerinde kullanamıyorsunuz.
Hedef Tahtası:
Hedef tahtasına ok atılarak kızıltaş devreleri çalıştırılabilir.
Kızıltaş devresinin çalışma gücü, atılan okun tahtanın on ikiden isabet etme yakınlığına göre değişiyor. Yani bir kızıltaş devresinin tam güçte çalışabilmesi için hedef tahtasının tam ortadan vurulması lazım.
Aşağıya MINECON 2019'da gösterilen Minecraft'ın 1.16 Nether Güncellemesi için bazı görseller bıraktım, konuyu okuduğunuz için teşekkürler!
Son düzenleme: