Mesela horror maplerde yerde basınç plakası yok ama belirli bir yere gelince önüne bir şey çıkıyor ?

KOLIN

Ağaç Yumruklayıcı
Mesajlar
35
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
5
Puanları
0
Komut bloğu kodu nedir ?
 


Flarrow

Kızıltaş Madencisi
Mesajlar
612
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
377
Puanları
590
setblock minecraft:stone koordinat. şeklinde olması gerek.
 

TheMasterT

Bir Stack
Mesajlar
64
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
10
Puanları
0
testfor @a[r=int]

yazdığında (int yerine sayı yazacaksın, "r" kaç blok yakınında olmasını istediğin gösteriyor.) çalışacaktır...
 

DPXs

Demir Madencisi
Mesajlar
313
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
132
Puanları
0
Çoğu horor maplerde onun texturu değiştirilmiş falling sand olduğunu görmüştüm ama redstone lada yapılabiliyor.
 

MrBerkantTR

Kızıltaş Madencisi
Mesajlar
423
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
115
Puanları
640
/testfor @p[x,y,z,r=1] adam o noktaya basınca olur. ama redstone karşılaştırıcısı koyman gerek önüne
Not:x,y,z,r=1 onları aynen dediğim gibi ,(virgül)'lü Yapacaksın
 

Osndbk41

Bedrock Kaşifi
Mesajlar
1,652
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
928
Puanları
0
/testfor @p[x,y,z,r=1] adam o noktaya basınca olur. ama redstone karşılaştırıcısı koyman gerek önüne
Not:x,y,z,r=1 onları aynen dediğim gibi ,(virgül)'lü Yapacaksın

Tam ben yazıyordum ._. Ama sürekli aynı denetimi yapması lazım çok zor oluyor
 

KOLIN

Ağaç Yumruklayıcı
Mesajlar
35
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
5
Puanları
0
Tamam saolun deneyeceğim
 

emirhanaltunelemirhan

Ağaç Yumruklayıcı
Mesajlar
13
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
3
Puanları
0
Testfor komutunu şöylede kullanabilirsin başına bi clock koy ve karşılaştıcıdan çıkan redstonu testfor yazılı komut bloğuna bağla sürekli kontrol eder
 

Centeglassered

Kızıltaş Madencisi
Mesajlar
579
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
268
Puanları
900
Ruh hali
Çok basit! İki tane huniyi birbirine bağla ve birinin içine herhangi bir eşyadan koy. Daha sonra herhangi birinin önüne kızıl taş karşılaştırıcısı koy. Karşılaştırıcının ucuna bir komut bloğu koy. Komut bloğunun başka bir tarafına da karşılaştırıcı koy. Böylece oradan güç gelirse adam gelmiştir. Hadi koda bakalım!

Kullanılacak komut "testfor". Eğer (tırnak işaretlerini alma) "testfor @p[<x>,<y>,<z>,r=int]" burada <x> <y> <z> (<> bu işaretleri de almayın) yerine bir double değişkeni yani ondalıklı bir sayı yazabilirsin. Bu hangi noktadan oyuncuyu bekleyeceksen onun koordinatını belirtmeni sağlar. Eğer kordinat girmezsen komut bloğu girilmiş olarak alınır(o da şöyle "testfor @p[r=int]"). Şimdi r değişkenine bakalım. "r" değişkeni ise bir int türü değişkendir. Double 'dan farkı sadece tam sayıları içine alabilir. Bu da oyuncunun algılanacağı bir kürenin yarıçapını belirtmeni sağlar. Bu kadar basit!

Bu komut daha farklı da kullanılabilir. Mesela oyuncunun hile yapmasını engellemek için yukarıda yazdığım kızıl taş sistemini kullanıp komut olarak "testfor @p[m=int]" böylece eğer haritanı oynayan oyuncu hile yapmak isteyip yaratıcı moda geçerse (int değişkenine 1 yazarak) algılar ve "Hile yapma!" diye bir mesaj yazdırır adamı da başka bir komut bloğu ile yeniden macera ya da hayatta kalma moduna alırsın!

Umuyorum ki anlatabilmişimdir. Anlatamadığım ya da anlamadığınız bir yer olursa belirtin. Ayrıca yanlışım varsa da belirtin ki ben de öğreneyim. :D Ve hata varsa özür dilerim.
 
Son düzenleme:

EscapedSquid

Kızıltaş Madencisi
Mesajlar
412
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
410
Puanları
0
@Centeglassered çok işime yaradı fakat x y z kısmı sadece 1 noktayı mı algılıyor yoksa genişletebilmekmümkün mü?
 

Pr1sonsoul

Lapis Toplayıcısı
Mesajlar
1,006
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
768
Puanları
2,040
Eğer hala yardım lazımsa gelebilirim canlı olarak göstermek en iyisi :D Bu arada bütün arkadaşlar Komut bloklarını öğrensin diye şunları şuraya koyayım :D Türkiye den ne Sethbling ler ne Dragnoz lar çıkacak :D
 

Centeglassered

Kızıltaş Madencisi
Mesajlar
579
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
268
Puanları
900
Ruh hali
@Centeglassered çok işime yaradı fakat x y z kısmı sadece 1 noktayı mı algılıyor yoksa genişletebilmekmümkün mü?
Basitçe şöyledir : sen bir blok seçersin ve "Merkezi o blok olan ve yarıçapı r değişkeni olan bir küreye herhangi bir oyuncu girdi mi?" diye komut bloğunun kontrol etmesini sağlarsın. Yani sadece senin seçtiğin blok ile sınırlı kalmaz senin büyütebileceğin bir alanı kapsar.[DOUBLEPOST=1409955681,1409955312][/DOUBLEPOST]
Eğer hala yardım lazımsa gelebilirim canlı olarak göstermek en iyisi :D Bu arada bütün arkadaşlar Komut bloklarını öğrensin diye şunları şuraya koyayım :D Türkiye den ne Sethbling ler ne Dragnoz lar çıkacak :D
Ben de Fake_Dead 'in o görüntüsünü izlemiştim fakat o işi çok uzatmış. Normalde BFChickengamers kanalını izlerim ama cidden çok karmaşık ve zormuş gibi anlatmış ve bir kaç bölüm yapıp insanların gözünü korkutmuş. Kullandığı "team" kavramı birçok insanın haritasında kullanmayacağı bir şey. Adam sadece kaç zombi öldürdüğünü göstermek istiyor ya da 20 mob öldürdükten sonra kapının açılmasını istiyorsa bunlarla hiç işi olmaz basitçe komutlar kullanır. Ayrıca scoreboard ın soruyla ne ilgisi var?
 

EscapedSquid

Kızıltaş Madencisi
Mesajlar
412
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
410
Puanları
0
Basitçe şöyledir : sen bir blok seçersin ve "Merkezi o blok olan ve yarıçapı r değişkeni olan bir küreye herhangi bir oyuncu girdi mi?" diye komut bloğunun kontrol etmesini sağlarsın. Yani sadece senin seçtiğin blok ile sınırlı kalmaz senin büyütebileceğin bir alanı kapsar.[DOUBLEPOST=1409955681,1409955312][/DOUBLEPOST]
Ben de Fake_Dead 'in o görüntüsünü izlemiştim fakat o işi çok uzatmış. Normalde BFChicken kanalını izlerim ama cidden çok karmaşık ve zormuş gibi anlatmış ve bir kaç bölüm yapıp insanların gözünü korkutmuş. Kullandığı "team" kavramı birçok insanın haritasında kullanmayacağı bir şey. Adam sadece kaç zombi öldürdüğünü göstermek istiyor ya da 20 mob öldürdükten sonra kapının açılmasını istiyorsa bunlarla hiç işi olmaz basitçe komutlar kullanır. Ayrıca scoreboard ın soruyla ne ilgisi var?
Yani r yerine 4 yazarsam çapı 9 blok olan kürenin içerisine oyuncu girdiğinde Redstone Comparator'a güç iletecek. Anlamış mıyım?
 

Centeglassered

Kızıltaş Madencisi
Mesajlar
579
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
268
Puanları
900
Ruh hali
Basitçe şöyledir : sen bir blok seçersin ve "Merkezi o blok olan ve yarıçapı r değişkeni olan bir küreye herhangi bir oyuncu girdi mi?" diye komut bloğunun kontrol etmesini sağlarsın. Yani sadece senin seçtiğin blok ile sınırlı kalmaz senin büyütebileceğin bir alanı kapsar.[DOUBLEPOST=1409955681,1409955312][/DOUBLEPOST]
Ben de Fake_Dead 'in o görüntüsünü izlemiştim fakat o işi çok uzatmış. Normalde BFChicken kanalını izlerim ama cidden çok karmaşık ve zormuş gibi anlatmış ve bir kaç bölüm yapıp insanların gözünü korkutmuş. Kullandığı "team" kavramı birçok insanın haritasında kullanmayacağı bir şey. Adam sadece kaç zombi öldürdüğünü göstermek istiyor ya da 20 mob öldürdükten sonra kapının açılmasını istiyorsa bunlarla hiç işi olmaz basitçe komutlar kullanır. Ayrıca scoreboard ın soruyla ne ilgisi var?
Yani r yerine 4 yazarsam çapı 9 blok olan kürenin içerisine oyuncu girdiğinde Redstone Comparator'a güç iletecek. Anlamış mıyım?
Evet öyle karmaşık gibi ama öğrenirsen çok kolay ! Tabi komut bloğu güç aldığında çalışacağı için etkili bir tarama yapmak için (evet 2 için garip oldu) komut bloğuna sürekli güç gitmeli. Bir saat devresi yaparak bunu çözersin ya da ilk mesajda bahsettiğim huni olayını kullanırsın.
 

Üst