İstek Herkes Ölünce Konsola Komut Yazdırma

The0Felon

Ağaç Yumruklayıcı
Mesajlar
15
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
0
Puanları
40
minigame sunucumda herşeyi komut blokları üzerine kurdum kalitesinde bir sıkıntı yok gayet iyi çalışıyor. Fakat şuanda skript ile rastgele minigame açmayı öğrendim ben yokken birisinin buton basmasına gerek kalmadan kendiliğinden çalışıyor artık. Olayı uzun uzun anlamanız için detaylarıyla anlatacağım.

bende 9 tane oyun var 3 tanesini tek rastgele'de kullanabiliyorum çünkü haritayı sıfırlaması için bir butonum var ve herkes ölünce benim ona tıklamam gerekiyor. İsteklerim biraz fazla olacak kendim yapabildiğim kadar yaptım tıkandı artık. Öldükten sonra izleyici oluyoruz ondan dolayı şöyle bir şey olabilir herkes izleyici modundaysa sıfırla komutlarını çalıştırsın. Bu arada sıfırla komut bloklarının çalışması için bu kod işinizi görür:
Kod:
execute console command "setblock -99 6 -116 minecraft:redstone_wall_torch"
ayrıca bir tane parkur minigame'inde birisi parkuru bitirmeden asla sıfırlanmıyor ondan dolayı sunucuda kimse yokken parkur vb. açılmamalı.

netleşmesi için bütün minigame'leri listeleyeceğim.

Kafese Gir:
Obsidyenlerin altına giriliyor ve bir süre sonra kafesler kapanıyor zemin açılıyor ve kafese girmeyenler lava düşüyor. sonra da oyun otomatik sıfırlanıyor. [bunda sorun yok rastgele minigame seçici ye ekledim çünkü otomatik kendisi sıfırlanıyor.]

Uçarak PvP:
kılıç kazma veriliyor zıpladıkça da altımızda buz çıkıyor. herkes ölünce tek bir kişi kalınca bile sıfırlanmıyor benim sıfırlamam gerekiyor. [bunda sorun var şöyle olsa 1 kişinin oyun modu survival olunca oyun sıfırlansa 3 4 tane minigame kurtuluyor zaten.]

Yapıyı beraber yapın:
bunu manuel düşünüyorum çok trol olacağına eminim.

PARKUR:
basit bir parkur birisi kazanınca sıfırlanıyor. [dediğim parkur bu minigame seçiciye koydum fakat oyunda kimse yok ise oyun kilitlenecek çünkü birisinin bitirmesi gerekiyor. ve biz lobide doğunca oyunun otomatik sıfırlanmasını bekliyoruz.]

tepenin kralı:
basit tepenin kralı [bunda tepede kalabilen kazanıyor bir sayaç var 10 saniyelik o bitince kendisi sıfırlandığı için bunda da sıkıntı yok koydum minigame seçiciye]

Nether Parkuru:
[bunda da sıkıntı çıkar herkes gm spectator'dayken sıfırlanmayı halledersem ilerde bişeyler ekleyip yaparım bunu saymayın.]

TNT RUN:
klasik tnt run en alta düşünce yani boşluğa spectator oluyoruz. [en önemlilerinden bunda herkes illa aşağı düşeceği için birisi de kazanamıyor. oyun modu survival olan tek 1 kişi olunca çalışan kod olursa çok iyi olur.]

spleef:
[tnt run ile aynı durum söz konusu]

Sumo:
balçık topuyla diğerlerini dövdüğümüz oyun platformdan aşağı düşen izleyici moduna geçiyor otomatik. [bundada aynı durum var 1 kişi kalınca sıfırlanması lazım yani 1 kişi survival olunca.]

Bu kadardı minigame seçici dediğim şey skript'te 1 3 arasında random bir değer veriliyor şuanlık 3 tane minigame otomatik sıfırlandığı için 3'e kadar. mesela 3 çıktı diyelim parkur geliyor diyelim 1 çıktı kafese gir geliyor mantık o. Video'dan daha da netleşir umarım.

video bu forum izin vermiyor çok büyük bir dosya ama indirmenize gerekte yok.

Video

Bana şuanda şunlar lazım tek bir kişi survival ise sıfırlasın. Herkes ölmüşse sıfırlasın.
Belki çok abartmış olabilirim ama anlamanız için elimden geleni yaptım.
 


na2000

Altın Madencisi
Mesajlar
355
En iyi cevaplar
22
Beğeniler
129
Puanları
890
Ruh hali
Her (TIKLA)'da farklı bir link var. O bölüm(orada kullanılan event/expressions vs.) hakkında bilgi almak için tıklayabilirsin. Discorddan eklersen de yardımcı olabilirim: Lil.Sosig#7850

Herhangi bir entity(oyuncu, mob vs.) öldüğünde bir şey yapmasını istiyorsan: (TIKLA)
Kod:
#Olme Eventi
on death:
    #Yapacagi sey ( Ornek: broadcast "%victim%, %attacker% tarafindan olduruldu" )

Sadece bir oyuncu öldüğünde bir şey yapmasını istiyorsan: (TIKLA)
Kod:
#Sadece oyuncular icin olme eventi
#YOL 1
on death:
    victim is a player
    #Yapacagi sey ( Ornek: set victim's gamemode to spectator )
#YOL 2
on death of player:
    #Yapacagi sey

Birisi öldüğünde tüm dünyalardaki oyuncuların izleyici modunda olup olmadığını kontrol etmek için: (TIKLA)
Kod:
#Tum dunyalar icin herkes izleyici modunda mi?
on death:
    if all players's gamemode is spectator:
        #Yapacagi sey ( Ornek: broadcast "Herkes izleyici modunda" )

Biri öldüğünde seçili dünya için herkesin izleyici modunda olup olmadığını kontrol etmek için: (TIKLA)
ShaneBee'nin örneğinden alınmıştır >> (TIKLA)
Kod:
#Secili dunya icin herkes izleyici modunda mi?
on death:
    if gamemode of all players in world("DUNYA ADI") is spectator:
        #Yapacagi sey

Ölen kişinin dünyasındaki herkesin izleyici modunda olup olmadığını kontrol etmek için: (TIKLA)
ShaneBee'nin orneginden alinmistir >> (TIKLA)
Kod:
#Olen kisinin dunyasi icin herkes izleyici modunda mi?
on death:
    if gamemode of all players in world("%victim's world%") is spectator:
        #Yapacagi sey

EXTRA
Belli bir dünyadaki oyuncuları looplamak: (TIKLA)
ShaneBee'nin örneğinden alınmıştır >> (TIKLA)
Kod:
#Looplama (Looplama onermem)
#...
    loop players where [player input is in world("DUNYA ADI")]:
        #Yapacagi sey ( Ornek: send "Deneme" to loop-player )
 

The0Felon

Ağaç Yumruklayıcı
Mesajlar
15
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
0
Puanları
40
Her (TIKLA)'da farklı bir link var. O bölüm(orada kullanılan event/expressions vs.) hakkında bilgi almak için tıklayabilirsin. Discorddan eklersen de yardımcı olabilirim: Lil.Sosig#7850

Herhangi bir entity(oyuncu, mob vs.) öldüğünde bir şey yapmasını istiyorsan: (TIKLA)
Kod:
#Olme Eventi
on death:
    #Yapacagi sey ( Ornek: broadcast "%victim%, %attacker% tarafindan olduruldu" )

Sadece bir oyuncu öldüğünde bir şey yapmasını istiyorsan: (TIKLA)
Kod:
#Sadece oyuncular icin olme eventi
#YOL 1
on death:
    victim is a player
    #Yapacagi sey ( Ornek: set victim's gamemode to spectator )
#YOL 2
on death of player:
    #Yapacagi sey

Birisi öldüğünde tüm dünyalardaki oyuncuların izleyici modunda olup olmadığını kontrol etmek için: (TIKLA)
Kod:
#Tum dunyalar icin herkes izleyici modunda mi?
on death:
    if all players's gamemode is spectator:
        #Yapacagi sey ( Ornek: broadcast "Herkes izleyici modunda" )

Biri öldüğünde seçili dünya için herkesin izleyici modunda olup olmadığını kontrol etmek için: (TIKLA)
ShaneBee'nin örneğinden alınmıştır >> (TIKLA)
Kod:
#Secili dunya icin herkes izleyici modunda mi?
on death:
    if gamemode of all players in world("DUNYA ADI") is spectator:
        #Yapacagi sey

Ölen kişinin dünyasındaki herkesin izleyici modunda olup olmadığını kontrol etmek için: (TIKLA)
ShaneBee'nin orneginden alinmistir >> (TIKLA)
Kod:
#Olen kisinin dunyasi icin herkes izleyici modunda mi?
on death:
    if gamemode of all players in world("%victim's world%") is spectator:
        #Yapacagi sey

EXTRA
Belli bir dünyadaki oyuncuları looplamak: (TIKLA)
ShaneBee'nin örneğinden alınmıştır >> (TIKLA)
Kod:
#Looplama (Looplama onermem)
#...
    loop players where [player input is in world("DUNYA ADI")]:
        #Yapacagi sey ( Ornek: send "Deneme" to loop-player )
teşekkür ederim deneyip geri dönerim discord'dan istek attım .Mustafa discord ismim.
 

Üst