For Honor Hakkında Bilgi

BalonTR

Biz ayıya dayı demeyiz, Köprüyü yıkarız.
Forum Yöneticisi
Mesajlar
1,130
En iyi cevaplar
162
Beğeniler
526
Puanları
4,570
Ruh hali





For Honor hakkında kısa bilgi
For Honor, Ubisoft tarafından geliştirilen ve Microsoft Windows, PlayStation 4 ve Xbox One için yayınlanan bir eylem mücadele oyunudur. Oyun, oyuncuların, şövalyeler, samuray ve vikingler gibi tarihsel askerlerin rollerini üçüncü şahıs bakış açısıyla kontrol edilen ortaçağ bir fantezi ortamında oynatmasına olanak tanır.
Electronic Entertainment Expo 2015' de açıklanan oyun öncelikle Ubisoft'un Montreal'deki stüdyosu tarafından geliştirildi ve 14 Şubat 2017'de dünya çapında piyasaya çıktı. Oyunun kabul edilmesi çoğunlukla olumluydu, eleştiri çoğunlukla çok oyunculu çöpçatanlıkla ilgiliydi.


Oynanış
Şeref, ortaçağ dönemi esinlenerek yapılmış bir fantezi ayarı sırasında yapılan bir oyun mücadele oyunudur. Oyuncular, Legion, The Chosen ve Warborn olmak üzere üç farklı fraksiyondan bir karakter olarak oynayabilirler. Üç grup, sırasıyla şövalyeleri, samurayları ve Vikingleri temsil eder. Her hizmin dört sınıfı vardır. Vanguard sınıfı "dengeli" olarak tanımlanır ve mükemmel suç ve savunmaya sahiptir. Assassin sınıfı düşmanları düello yapmada hızlı ve etkilidir, ancak sınıf düşmanlara karşı çok daha az hasar verir. Heavies hasarlara karşı daha dayanıklıdır ve saldırıları yavaş olmakla birlikte yakalama noktalarını tutmak için uygundur. "Hibritler" olarak bilinen son sınıf, üç tipin bir birleşimidir ve nadir becerileri kullanabilir.
Tüm kahramanlar benzersizdir ve kendi silahları, becerileri ve savaş tarzlarına sahiptirler. Fırlatma aşamasında 12 sınıf var ve Ubisoft, oyun yayınlandıktan sonra indirilebilir içerik olarak daha fazla karakter ekleyeceğini taahhüt etti. Oyuncular sınıflara özgü yakın dövüş silahlarıyla rakiplerine karşı savaşıyorlar. Oyuncular, ard arda birden fazla düşmanı öldürmek gibi belirli eylemleri gerçekleştirirlerse, ek ikramiyeler olan Feats kazanırlar. Bu ikramiyeler, oyuncuların ek puan ve güç kazanmalarına, bir ok atma veya mancınık saldırı çağrısına izin vermelerine veya kendilerini iyileştirmelerine izin verir. Çoğu misyonda, oyunculara sayısız AI kölesi eşlik ediyor. Oyuncu karakterinden çok daha zayıflar ve çok fazla tehdit oluşturmazlar.
"Savaş Sanatı" olarak bilinen taktik bir dövüş sistemi, oyuncu, kampanyadaki çok oyunculu veya yüksek sağlıklı AI' da diğer oyuncuları veya oyuncu benzeri AI' yı gördüğünde başlatılır. Oyuncular, silahları ile rakiplerini hedef alan bir düello moduna girerler. Oyuncular daha sonra düşmanlarına saldırırken silahlarını üç yoldan (yukarıdan, sağdan ve soldan) nasıl yerleştirileceğini ve konumlandırabileceğini seçebilirler. Ekrandaki ipuçlarını ve rakiplerinin saldırı konumlarını yansıtan hareketlerini gözleyerek, oyuncular düşmanlarının en zayıf bölümünü fark edebilir ve bu kısımları saldırır. Doğru pozisyonu seçmek, diğer oyuncuların saldırılarını engelleyebilir. Oyuncuların kendi özel omuzlarıyla düşmana girmeleri ve geri adım atmaları gibi diğer özel yetenekleri de var. Her hücumun gücü oyuncu tarafından da kararlaştırılabilir. Sistem, oyuncuların "silahın elindeki ağırlığını hissetmelerine" izin vermeyi amaçlıyor.


Çok Oyunculu Modu
Tek oyunculu kampanyaya benzer şekilde, çok oyunculu modlarda ikramiyeler, AI köleleri ve Savaş Sanatı sistemi bulunur. Rekabetçi çok oyunculu modlar, atıcılarınkine benzer bir yapıya sahip oldukları için oyunun yaratıcı direktörü Honor'a "kılıçlı bir atıcı" olarak adlandırılır. Dost yangın da oyunda yer alıyor. Oyuncular yanlışlıkla veya kasıtlı olarak bıçaklarıyla vurursa takım arkadaşlarına zarar verebilir. Çok oyunculu bakış açısı, oyuncuların karakterlerini kişiselleştirmelerine de olanak tanır. Örneğin, karakterlerin giydiği zırh değiştirilebilir. Beş mod vardır:

Dominion: Dominion, oyuncuların savaş alanında birden fazla bölgeyi yakalaması ve tutması gereken, dörtlü çok oyunculu bir moddur. İşgalci savaş bölgelerinde puan kazanılır. Bir takım yeterli sayı kazandığında, oyuncuları diğer takımdan atıp maçı kazanmalıdırlar.

Brawl: Bu iki-ikili çok oyunculu modda, bir takım kazanabilmek için tüm rakip takımını tamamen yok etmelidir.

Duel: Duel, bir oyuncuya karşı kazanmak için rakibini başarıyla öldürmesi gereken bir çoklu oyuncu modudur.

Çatışma: Çatışma, oyuncuların düşmanları öldürürken puan kazandığı dörtlü çok oyunculu bir mod. Bir takım yeterince puan kazandığında, oyuncuları diğer takımdan eleyip maçı kazanmaları gerekir

Eliminasyon: Bir takım oyuncu, bu dört-dörtlü çok oyunculu modda rakip oyuncuların tüm takımını ortadan kaldırmalıdır. Halen kalan savaşçı olan ekip maçı otomatik olarak kazanır.


The Faction War
Her çevrimiçi çok oyunculu maç, sonuca ve oyuncunun performansına dayalı olarak Savaş Varlıklarına ödül verir. Bu Savaş Varlıkları, daha sonra, tüm platformlarda uzanan - Hizipçi Savaşı'nda konuşlandırılarak, ya müttefik bir bölgeyi savunmak ya da bir düşman hizip tarafından işgal edilen komşu bir ülkeyi ele geçirmek için kullanılır; belirli bir bölgede konuşlandırılmış en savaş varlıkları Galip Kontrol edilen bölgeler her altı saatte bir güncellenirken, turlar iki hafta, mevsimler ise on hafta sürüyor (beş tur). Savaş ilerledikçe ve bölgeler değiştikçe, değişen cephe hangi haritaların oynatılacağını ve görünümlerini belirleyecektir (her harita Samurai, Şövalye veya Viking kontrolü altında olup olmadığına bağlı olarak değişir.) Kendilerini seçkin kılan ve hizip kazanmalarına yardım eden oyuncular Ve savunmak toprağı her turdan ve her mevsimden sonra savaş ganimeti olarak yüksek kaliteli ekipman kazanıyor. Bir sezon bittikten sonra harita sıfırlanır ve bir sezon sonundan sonra yeni bir sezon başlar, ancak önceki sezonun sonucu yeni sezonun hikaye arka planını etkiler.


Campaign
Kanlı savaşçı Apollyon, en korkunç savaşçıları kaynak ve topraklar için mücadeleye çeken doğal bir felaketin ardından Şövalyeler, Vikingler ve Samuray halklarının zayıflamış ve manipülasyon yoluyla tümüyle savaş yaşanmasını istiyor. Her hizip. Bu amaçla, her hizip içindeki karakterlerin perspektifleri, olaylar şekillendirildiğinde, savaşlar yapılırken ve Apollyon, Legion, Warborn ve Chosen arasındaki sürekli çatışma kıvılcımlarını sağlamak için gündemler oluşturulduğunda gösterilir.


Sistem gereksinimleri
Minimum:

İşletim Sistemi: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
İşlemci: Intel Core i3-550 | AMD Phenom II X4 955 or equivalent
Bellek: 4 GB RAM
Ekran Kartı: NVIDIA GeForce GTX660/GTX750ti/GTX950/GTX1050 with 2 GB VRAM or more | AMD Radeon HD6970/HD7870/R9 270/R9 370/RX460 with 2 GB VRAM or more
Ağ: Genişbant İnternet bağlantısı
Depolama: 40 GB kullanılabilir alan
Ses Kartı: DirectX-Compatible using the latest drivers


Önerilen:
İşletim Sistemi: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
İşlemci: Intel Core i5-2500K | AMD FX-6350 or equivalent
Bellek: 8 GB RAM
Ekran Kartı: NVIDIA GeForce GTX680/GTX760/GTX970/GTX1060 with 2 GB VRAM or more | AMD Radeon R9 280X/R9 380/RX470 with 2 GB VRAM or more
Ağ: Genişbant İnternet bağlantısı
Depolama: 40 GB kullanılabilir alan
Ses Kartı: DirectX-Compatible using the latest drivers

 



Üst