Eclipse 2. config oluşturma [Yardım]

ugurkans_mc

Sudan Çıkmış
Mesajlar
2
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
1
Puanları
0
Ben bir plugin yazıyorumda config.yml dışında ayrıca birde playerdata.yml kullanmak istiyorum. Otomatik yaratıcak. Yardımcı olurmusunuz.. Library: Spigot 1.8 R0.1
Birtürlü 2. dosya oluşturmayı çözemedim :(
 


ZekiKos

Kızıltaş Madencisi
Emektar Üye
Mesajlar
479
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
219
Puanları
0
Basitçe söyle:
Kod:
//Burada yml dosyasını yüklersin.
FileConfiguration yml = YamlConfiguration.load(dosyaİsmi);
//Değişiklikleri kayıt edersin
yml.save();
Ayrıntılı bir şey istiyorsan açıklayabilirim.
 

SFKY

Kızıltaş Madencisi
Mesajlar
667
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
296
Puanları
0
Aşağıdaki kod işini görür.
PHP:
    protected File veritabani;

    @Override
    public void onEnable() {
        this.veritabani = new File(this.getDataFolder().getAbsoluteFile() + File.separator + "playerdata.yml");
        if (this.getDataFolder().getAbsoluteFile().exists() == false) {
            this.getDataFolder().mkdir();
        }
        if (this.veritabani.exists() == false) {
            try {
                this.veritabani.createNewFile();
            } catch (Exception durum) {
                Logger.getLogger("Minecraft").log(Level.SEVERE, durum.getMessage(), durum);
            }
        }
    }

    // Bu kısmı örnek olarak yazdım.
    protected void veriKayit(String kullaniciAdi, int miktar) {
        try {
            if (this.veritabani.exists()) {
                FileConfiguration dosyaYapilandirma = YamlConfiguration.loadConfiguration(this.veritabani);
                dosyaYapilandirma.load(this.veritabani);
                int deger = dosyaYapilandirma.getInt(kullaniciAdi + ".deger");
                dosyaYapilandirma.set(kullaniciAdi + ".deger", deger + miktar);
                dosyaYapilandirma.save(this.veritabani);
            }
        } catch (IOException | InvalidConfigurationException durum) {
            Logger.getLogger("Minecraft").log(Level.SEVERE, durum.getMessage(), durum);
        }
    }
[DOUBLEPOST=1425804472,1425804345][/DOUBLEPOST]
Basitçe söyle:
Kod:
//Burada yml dosyasını yüklersin.
FileConfiguration yml = YamlConfiguration.load(dosyaİsmi);
//Değişiklikleri kayıt edersin
yml.save();
Ayrıntılı bir şey istiyorsan açıklayabilirim.
Dediklerinden bir şey anlayacağını sanmıyorum arkadaşın.
 

ZekiKos

Kızıltaş Madencisi
Emektar Üye
Mesajlar
479
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
219
Puanları
0
Aşağıdaki kod işini görür.
PHP:
    protected File veritabani;

    @Override
    public void onEnable() {
        this.veritabani = new File(this.getDataFolder().getAbsoluteFile() + File.separator + "playerdata.yml");
        if (this.getDataFolder().getAbsoluteFile().exists() == false) {
            this.getDataFolder().mkdir();
        }
        if (this.veritabani.exists() == false) {
            try {
                this.veritabani.createNewFile();
            } catch (Exception durum) {
                Logger.getLogger("Minecraft").log(Level.SEVERE, durum.getMessage(), durum);
            }
        }
    }

    // Bu kısmı örnek olarak yazdım.
    protected void veriKayit(String kullaniciAdi, int miktar) {
        try {
            if (this.veritabani.exists()) {
                FileConfiguration dosyaYapilandirma = YamlConfiguration.loadConfiguration(this.veritabani);
                dosyaYapilandirma.load(this.veritabani);
                int deger = dosyaYapilandirma.getInt(kullaniciAdi + ".deger");
                dosyaYapilandirma.set(kullaniciAdi + ".deger", deger + miktar);
                dosyaYapilandirma.save(this.veritabani);
            }
        } catch (IOException | InvalidConfigurationException durum) {
            Logger.getLogger("Minecraft").log(Level.SEVERE, durum.getMessage(), durum);
        }
    }
[DOUBLEPOST=1425804472,1425804345][/DOUBLEPOST]
Dediklerinden bir şey anlayacağını sanmıyorum arkadaşın.
Acelece yazmıştım. :D
 

Üst