DarkStorm
Kızıltaş Madencisi
- Mesajlar
- 428
- En iyi cevaplar
- 0
- Beğeniler
- 94
- Puanları
- 0
İşlev:
Skript şu şekilde işlemekte:
/donduranok komutu girildiğinde oyuncuya Donduran Ok isminde bir ok verilir.Oyuncu bu ok ile birini vurduğunda vurulan options da ayarlanabilen süre kadar hareket edemez.Eğer bir oyuncu donmuşsa donması çözülene kadar bir daha dondurulamaz
Aramızda biraz efekt de eklenmeliydi diyen arkadaşlarda vardır vurulanın üstünde aşağıdaki resimdeki gibi bir buz tabakası oluşur ve donu çözülene kadar bu buz tabakası orda durur.
RESİM:
Belirli bir izin belirlemedim isteyen olursa ekleyip verebilirim de.
Donan Kişi;
Blok Kıramaz,
Hareket Edemez,
Işınlanamaz.
Daha önce öyle bir skript yazıldıysa sahibi kusura bakmasın aklıma geldi yazdım.
İyi Kullanımlar...
EDİT: İlk yazdığım skriptler olduğu için fazla kod kullanmış olabilirim fakat şu anki kodlar kesinlikle hata vermez,denenmiştir...
Skript şu şekilde işlemekte:
/donduranok komutu girildiğinde oyuncuya Donduran Ok isminde bir ok verilir.Oyuncu bu ok ile birini vurduğunda vurulan options da ayarlanabilen süre kadar hareket edemez.Eğer bir oyuncu donmuşsa donması çözülene kadar bir daha dondurulamaz
Aramızda biraz efekt de eklenmeliydi diyen arkadaşlarda vardır vurulanın üstünde aşağıdaki resimdeki gibi bir buz tabakası oluşur ve donu çözülene kadar bu buz tabakası orda durur.
RESİM:
Belirli bir izin belirlemedim isteyen olursa ekleyip verebilirim de.
Donan Kişi;
Blok Kıramaz,
Hareket Edemez,
Işınlanamaz.
Daha önce öyle bir skript yazıldıysa sahibi kusura bakmasın aklıma geldi yazdım.
İyi Kullanımlar...
Kod:
options:
#Donuk Kalınacak Zaman
zaman: 0.5 minutes
command /donduranok:
trigger:
give a bow named "&aDonduran Ok" to the player
on damage of player:
projectile is an arrow
shooter is a player
attacker is holding a bow named "&aDonduran Ok":
cancel event
if {don.%victim%.donma} is false:
cancel event
send "&6&l[Donma] &6%attacker% Tarafından Donduruldunuz"
set {don.%victim%.donma} to true
apply slowness 100000 to victim for {@zaman}
apply jump boost -5 to the victim for {@zaman}
set {donma} to block 2 above 0 north of victim
if {donma} is air:
set block at {donma} to ice
wait {@zaman}
send "&6&l[Donma] &6Donma Devre Disi, Simdi Hareket Edebilirsin!"
set {don.%victim%.donma} to false
if {donma} is ice:
set block at {donma} to air
on death of player:
if {don.%player%.donma} is true:
broadcast "&a&l[Donma] &6%victim%, %attacker% tarafından dondurularak olduruldu!"
set block at {donma} to air
set {don.%victim%.donma} to false
on break:
if {don.%player%.donma} is true:
cancel event
send "&6&l[Donma] &6Donma devredeyken bir yeri kiramazsin!"
on teleport:
if {don.%player%.donma} is true:
send "&6&l[Donma] &6Donma devredeyken isinlanamazsin!"
cancel event
on quit:
if {don.%player%.donma} is true:
set block at {donma} to air
EDİT: İlk yazdığım skriptler olduğu için fazla kod kullanmış olabilirim fakat şu anki kodlar kesinlikle hata vermez,denenmiştir...
Son düzenleme: