[DonduranOk] Donduran Ok.

DarkStorm

Kızıltaş Madencisi
Mesajlar
428
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
94
Puanları
0
İşlev:
Skript şu şekilde işlemekte:
/donduranok komutu girildiğinde oyuncuya Donduran Ok isminde bir ok verilir.Oyuncu bu ok ile birini vurduğunda vurulan options da ayarlanabilen süre kadar hareket edemez.Eğer bir oyuncu donmuşsa donması çözülene kadar bir daha dondurulamaz
Aramızda biraz efekt de eklenmeliydi diyen arkadaşlarda vardır vurulanın üstünde aşağıdaki resimdeki gibi bir buz tabakası oluşur ve donu çözülene kadar bu buz tabakası orda durur.
RESİM:


Belirli bir izin belirlemedim isteyen olursa ekleyip verebilirim de.

Donan Kişi;
Blok Kıramaz,
Hareket Edemez,
Işınlanamaz.

Daha önce öyle bir skript yazıldıysa sahibi kusura bakmasın aklıma geldi yazdım.
İyi Kullanımlar...

Kod:
options:
#Donuk Kalınacak Zaman
    zaman: 0.5 minutes

command /donduranok:
    trigger:
        give a bow named "&aDonduran Ok" to the player

on damage of player:
  projectile is an arrow
  shooter is a player
  attacker is holding a bow named "&aDonduran Ok":
    cancel event
    if {don.%victim%.donma} is false:
      cancel event
      send "&6&l[Donma] &6%attacker% Tarafından Donduruldunuz"
      set {don.%victim%.donma} to true
      apply slowness 100000 to victim for {@zaman}
      apply jump boost -5 to the victim for {@zaman}
      set {donma} to block 2 above 0 north of victim
      if {donma} is air:
        set block at {donma} to ice
        wait {@zaman}
        send "&6&l[Donma] &6Donma Devre Disi, Simdi Hareket Edebilirsin!"
        set {don.%victim%.donma} to false
        if {donma} is ice:
          set block at {donma} to air

on death of player:
  if {don.%player%.donma} is true:
    broadcast "&a&l[Donma] &6%victim%, %attacker% tarafından dondurularak olduruldu!"
    set block at {donma} to air
    set {don.%victim%.donma} to false

on break:
  if {don.%player%.donma} is true:
    cancel event
    send "&6&l[Donma] &6Donma devredeyken bir yeri kiramazsin!"

on teleport:
  if {don.%player%.donma} is true:
    send "&6&l[Donma] &6Donma devredeyken isinlanamazsin!"
    cancel event

on quit:
  if {don.%player%.donma} is true:
    set block at {donma} to air

EDİT: İlk yazdığım skriptler olduğu için fazla kod kullanmış olabilirim fakat şu anki kodlar kesinlikle hata vermez,denenmiştir...
 


Son düzenleme:

toymachine22

Kızıltaş Madencisi
Mesajlar
597
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
197
Puanları
340
İyi olmuşta bu skiript için gelecek göremiyorum :) ama BELKİ hub sunucularda kullanılabilir
 

Üst