on right click:
if player's tool is a stick:
if name of player's tool is "&3Yakan Çubuk":
set player's tool to flint and steel named "yakancubuk"
if player's tool is flint and steel:
set player's tool to stick named "&3Yakan Çubuk"
on place a fire:
if name of player's tool is "yakancubuk":
remove player's tool from player
rightclick with stick:
name of tool is "&3Yakan Çubuk":
set {_x} to location of event-block
add 1 to y-coordinate of {_x}
block at {_x} is air:
set block at {_x} to fire
Bu kod çalışmaz. Ayrıca tab hataları var.Denenmedi galibada olmaz ama denemektende zarar gelmez.Kod:on right click: if player's tool is a stick: if name of player's tool is "&3Yakan Çubuk": set player's tool to flint and steel named "yakancubuk" if player's tool is flint and steel: set player's tool to stick named "&3Yakan Çubuk" on place a fire: if name of player's tool is "yakancubuk": remove player's tool from player
Sizinkindede var if block at {_x} is air: olması gerekmiyormu?Büyük ihtimalle çalışır.Kod:rightclick with stick: name of tool is "&3Yakan Çubuk": set {_x} to location of event-block add 1 to y-coordinate of {_x} block at {_x} is air: set block at {_x} to fire
Bu kod çalışmaz. Ayrıca tab hataları var.
Çalışmadı.Büyük ihtimalle çalışır.Kod:rightclick with stick: name of tool is "&3Yakan Çubuk": set {_x} to location of event-block add 1 to y-coordinate of {_x} block at {_x} is air: set block at {_x} to fire
Bu kod çalışmaz. Ayrıca tab hataları var.
Çalışmadı.
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
rightclick with stick:
if name of tool is "&3Yakan Çubuk":
set {_x} to location of event-block
add 1 to y-coordinate of {_x}
if block at {_x} is air:
set {_x} to fire
Hatayı yazarsanız yardımcı olurum.Çalışmadı.
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
if yazmak zorunda değilsin.Sizinkindede var if block at {_x} is air: olması gerekmiyormu?
Kod:rightclick with stick: if name of tool is "&3Yakan Çubuk": set {_x} to location of event-block add 1 to y-coordinate of {_x} if block at {_x} is air: set {_x} to fire
Büyük ihtimalle çalışır.Kod:rightclick with stick: name of tool is "&3Yakan Çubuk": set {_x} to location of event-block add 1 to y-coordinate of {_x} block at {_x} is air: set block at {_x} to fire
Bu kod çalışmaz. Ayrıca tab hataları var.
Yardım edemez misin?Kod:rightclick with stick: if name of tool is "&3Yakan Çubuk": set {_x} to location of event-block add 1 to y-coordinate of {_x} if block at {_x} is air: set {_x} to fire
on rightclick with stick:
if name of player's tool is "&3Yakan Çubuk":
set {_x} to player's targeted block
add 1 to y-coordinate of {_x}
if block at {_x} is air:
set {_x} to fire
repair tool by -40
options:
alevmodu: aktif # Burada "aktif" yazarsa ateş topu gönderir, eğer "deaktif" yazarsan bloğu yakar.
eşyaadı: &3Yakan &6Çubuk # Eşyanın adı ne olmalı?
on rightclick on stick:
if tool name is "{@eşyaadı}":
if {@alevmodu} is "aktif":
shoot fireball from player at speed 1
else if {@alevmodu} is "deaktif":
set fire to targeted block
deaktif olursa baktığı heryeri kırabilir sınırsız kullanımlık lag yapabilir. variablenin y kordinatına bir ekleyip orda bir blok yoksa demeniz lazım. shoot fireball lag yapar dediğim gibi ve oyuncuya çarparsada damage verir.Yaptığım skriptin 2 adet modu var. Eğer alev ayarı "aktif" olursa ateş topu yollar, eğer "deaktif" olursa normal bloğu yakar.
Kod:options: alevmodu: aktif # Burada "aktif" yazarsa ateş topu gönderir, eğer "deaktif" yazarsan bloğu yakar. eşyaadı: &3Yakan &6Çubuk # Eşyanın adı ne olmalı? on rightclick on stick: if tool name is "{@eşyaadı}": if {@alevmodu} is "aktif": shoot fireball from player at speed 1 else if {@alevmodu} is "deaktif": set fire to targeted block
Yapabilir misiniz siz?deaktif olursa baktığı heryeri kırabilir sınırsız kullanımlık lag yapabilir. variablenin y kordinatına bir ekleyip orda bir blok yoksa demeniz lazım. shoot fireball lag yapar dediğim gibi ve oyuncuya çarparsada damage verir.