bikkik
Obsidyen Madencisi
- Mesajlar
- 1,249
- En iyi cevaplar
- 0
- Beğeniler
- 820
- Puanları
- 1,990
Öncelikle Herkese Merhabalar ve konu yeri yanlışsa mazur görün.
Bu gün okulda uyuklarken aklıma ilk önce bir ticaret sistemi ve sonra bir kasaba sistemi tarzı bir şey geldi. MMORPG ye benziyor biraz (ki aslında mmorpg).
Nasıl ?
Sunucu , krallıklara yahut bölgelere ayrılacak. Bölgelerin kendilerine has bir takım özellikleri olacak yada olmayacak. Mesela şunu ele alalım :
4 Krallık:
> Arla
>Carla
>Bakka
>Cukka
Oynanış ?
Bir nevi klasik olacaktır. Mesela 5. bölge olarak tarafsız yada pvp ye açık bölge olabilir. Yaratıklarımız ise krallıklar arasında ki patikalar üzerinde bulunsunlar. Bu patikalar haliyle uzun olacak . Patika üzerinde arada sırada oyuncuların dinlenmesi - yemesi - kendi aralarında ticaretleri gibi yerler için hanlar (yada benzeri yapılar) bulunsun.
Krallıklarda illaki oyuncular evleri olacak. Evleri şu şekilde düşündüm. Mesela bi pansiyon var. 1 den 20 ye kadar oda numaraları var, oyuncu 8000 dinar (para birimi ne ise) karşılığında bir oda alabilecek, odada sandıklar vs. Odada oyuncuların birbirlerini görmemesi için şu çekirdek sunucularda bulunan oyuncuyu gizleme olayı var (o uygun olur gibime geldi). Ayrıyeten aynı sandığı kullanmayacaklar , sandığa tıklayınca kişinin kendisine ait sandık çıkacak ekrana.
Madenler konusunda emin değilim ancak kale - bölge - krallık her ne ise o bölge içerisinde , tarafsız bölgede , pvp bölgesinde , patika üzerinde yada yaratıklardan düşme şeklinde olabilir , hepsi mevcut seçenekler arasında.
Oyuncular kendi aralarında ekip yada klan - birlik kurup para - xp tarzı şeyleri bölüşebilirler.
Ticarette ise npc olur diye düşündüm. Günün belli saatlerinde bölgelere gide - ışınlanır - spawnlanır her ne ise.Mesela Arlaya sabah 6 dan 9 a kadar , Carla ya 9 dan 12 ye kadar ,Bakka ya 12 den 3 e kadar, Cukka ya 3 den 6 ya kadar gibi.Bunun için 2. fikrimde 9-12-15-18-21-24 saatlerinde aynı anda tüm bölgelerde npc nin 30 dk lığına spawnlanması ve oyuncuların o sırada ticaret yapması.Her 2 fikirde olabilir ancak 2. kullanış açısından daha iyi duruyor. Oyuncular orada ya eşyayı alıp satar yada oyuncudan - oyuncuya takas şeklinde ticaret olabilir.
Eşyalar ?
Klasik üretme ve düşürme , yükseltme olacaktır gibime geliyor.
Aklıma gelen şeyler bunlar. İçimde kalmasın diye yazdım
Bu gün okulda uyuklarken aklıma ilk önce bir ticaret sistemi ve sonra bir kasaba sistemi tarzı bir şey geldi. MMORPG ye benziyor biraz (ki aslında mmorpg).
Nasıl ?
Sunucu , krallıklara yahut bölgelere ayrılacak. Bölgelerin kendilerine has bir takım özellikleri olacak yada olmayacak. Mesela şunu ele alalım :
4 Krallık:
> Arla
>Carla
>Bakka
>Cukka
- Arla krallığı ticaret de %3 kadar daha fazla pay alabilecekler.
- Carla krallığı savaş esnasında güç 1 efekti alacaklar
- Bakka krallığı demircilik konusunda daha üstün bulunacak
- Cukka krallığında ise her şey eşit olsun.
Oynanış ?
Bir nevi klasik olacaktır. Mesela 5. bölge olarak tarafsız yada pvp ye açık bölge olabilir. Yaratıklarımız ise krallıklar arasında ki patikalar üzerinde bulunsunlar. Bu patikalar haliyle uzun olacak . Patika üzerinde arada sırada oyuncuların dinlenmesi - yemesi - kendi aralarında ticaretleri gibi yerler için hanlar (yada benzeri yapılar) bulunsun.
Krallıklarda illaki oyuncular evleri olacak. Evleri şu şekilde düşündüm. Mesela bi pansiyon var. 1 den 20 ye kadar oda numaraları var, oyuncu 8000 dinar (para birimi ne ise) karşılığında bir oda alabilecek, odada sandıklar vs. Odada oyuncuların birbirlerini görmemesi için şu çekirdek sunucularda bulunan oyuncuyu gizleme olayı var (o uygun olur gibime geldi). Ayrıyeten aynı sandığı kullanmayacaklar , sandığa tıklayınca kişinin kendisine ait sandık çıkacak ekrana.
Madenler konusunda emin değilim ancak kale - bölge - krallık her ne ise o bölge içerisinde , tarafsız bölgede , pvp bölgesinde , patika üzerinde yada yaratıklardan düşme şeklinde olabilir , hepsi mevcut seçenekler arasında.
Oyuncular kendi aralarında ekip yada klan - birlik kurup para - xp tarzı şeyleri bölüşebilirler.
Ticarette ise npc olur diye düşündüm. Günün belli saatlerinde bölgelere gide - ışınlanır - spawnlanır her ne ise.Mesela Arlaya sabah 6 dan 9 a kadar , Carla ya 9 dan 12 ye kadar ,Bakka ya 12 den 3 e kadar, Cukka ya 3 den 6 ya kadar gibi.Bunun için 2. fikrimde 9-12-15-18-21-24 saatlerinde aynı anda tüm bölgelerde npc nin 30 dk lığına spawnlanması ve oyuncuların o sırada ticaret yapması.Her 2 fikirde olabilir ancak 2. kullanış açısından daha iyi duruyor. Oyuncular orada ya eşyayı alıp satar yada oyuncudan - oyuncuya takas şeklinde ticaret olabilir.
Eşyalar ?
Klasik üretme ve düşürme , yükseltme olacaktır gibime geliyor.
Aklıma gelen şeyler bunlar. İçimde kalmasın diye yazdım
Son düzenleme: