Ayıplı Ürünün İadesi Hakkında Detaylı Bilgi Bilen Arkadaşlar Bakabilir mi?

DarkEvoG401

Yeni Doğmuş
Mesajlar
1
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
1
Puanları
0
Sorun büyük ihtimalle anakart veya hard diskte. Garanti yerine yetkili bir yere götürün bilgisayarı orada birlikte deneyin. Sonra yapmazlar ise kayıt vs. kanıtlarınızı alıp tüketici hakları mahkemesine gidebilirsiniz.
Haklısınız fakat büyük ihtimalle zaten üçüncü garantide ürünü tamir ettiler. Çünkü çok rahatlardı. Gidin nereye şikayet ediyorsanız edin dediler. Fakat çok değil 1-2 ay sonra yine şiddetli bir şekilde bu sorunların meydana geleceğini biliyorum çünkü ürünler anladığım ve gördüğüm kadarıyla dandik veya ikinci el. Ürünü zaten baştan aşağı değiştirdiler. Daha sıfır aldığımız ürünün kasa iskeletini, RAM belleklerini ve PSU'sunu değiştirdiler. Geriye ne kaldı? İşlemci, diskler ve anakart. Ama eminim ki bize üçüncü garantide belirtmediler ama işlemci, anakart veya diskler. Bunlardan birini veya birkaçını veya tamamını değiştirdiler.
 

Üst