command /setloginloc:
permission: loginlocation.admin
permission message: &cBu komutu kullanacak yetkiniz yok.
trigger:
set {loginspawn} to player's location
on join:
set {lastloc.%player%} to player's location
teleport player to {loginspawn}
on authme login:
teleport player to {lastloc.%player%}
Bunu istememişti sanırsam, arkadaş oyuncu çıktığında çıktığı yerin kaydedilmesini istiyor fakat oyuncu tekrar giriş yaptığında hemen oraya ışınlamasın, login yaptıktan sonra oraya ışınlasın istiyor.Bugsuz hali aşağıda:
Kod:command /setloginloc: permission: loginlocation.admin permission message: &cBu komutu kullanacak yetkiniz yok. trigger: set {loginspawn} to player's location on join: set {lastloc.%player%} to player's location teleport player to {loginspawn} on authme login: teleport player to {lastloc.%player%}
on authme login:
teleport player to {sonyer.%player%}
on join
execute console command "spawn %player%
on quit:
set {sonyer.%player%} to player's location
Değişkenleri okursan setspawn olmadığını anlayabilirsin. Oyuncu girince zaten eski konumunda duruyor. Çıkış eventinde veri kaydetmek yerine girince veriyi kaydedip kullanmak daha kârlı. Her çıkanın verisi kaydolursa işimiz çok.Bunu istememişti sanırsam, arkadaş oyuncu çıktığında çıktığı yerin kaydedilmesini istiyor fakat oyuncu tekrar giriş yaptığında hemen oraya ışınlamasın, login yaptıktan sonra oraya ışınlasın istiyor.
Siz setspawn skripti atmışsınız