1. Bu site çerez kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam etmeniz halinde çerez kullanımı ile ilgili site koşullarını kabul etmiş sayılırsınız. Daha Fazlasını Öğren.

Sürvival şehir kurma kurallarını bilen Varmı!!!!!!

Konusu 'Minecraft Destek' forumundadır ve 123game456limon tarafından 17 Şubat 2013 başlatılmıştır.

  1. 123game456limon

    123game456limon Taş Madencisi

    Mesajlar:
    85


    arkadaşlar başlıktada göründüğü gibi sürvival şehir yapan ege abiyi herkes biliyordu ve duyduğuma göre bu şehir kurma kurallarını bilen varsa yazabilirmi lütfen çok ihtiyacım var arkadaşlar
     
  2. TaleWorlds

    TaleWorlds Kömür Madencisi

    Mesajlar:
    101

    onun paketi filan vardı (mod gibiydi )
     
  3. Zimbocth

    Zimbocth Kömür Madencisi

    Mesajlar:
    146

    Evet, Ege Abi mod kullanıyor! Fakat o modda başta pek bir şey yoktu Ege Abi üstüne koydu. Ben öyle biliyorum! :sick:
     
  4. 123game456limon

    123game456limon Taş Madencisi

    Mesajlar:
    85

    teşşekkürler başka bilgiye sahip olan varsa lütfen üşenmesin söylesin.
     
  5. NeadSing

    NeadSing Lapis Toplayıcısı

    Mesajlar:
    906

    Abi sorununuz ne hiç bir kural yok yapabildiği güzellikte binalardan olusan bir sehri farklı evlerle yaptı yani normal creativede bir yapıt yaptığınızı düşünün oda onu yaptı sadece singleplayercommands diye isi hızlandırmak icin bir mod kullandı
     
  6. 123game456limon

    123game456limon Taş Madencisi

    Mesajlar:
    85

    arkadaşim öle değil resmen söyledi adam dediki kuralların sırasıyla gidiyorum tarzında cümleler kuruyor resmen herif var kuralları ama bulamadım
     
  7. kaptan123

    kaptan123 Bedrock Kaşifi

    Mesajlar:
    1.705
    Minecraft:
    dinamit

    1. kural kapisi olsun
    2. kural penceresi olsun
    3. kural duvar olsun
    bu kurallar size uymuyosa nefes alsin yeter :D
     
  8. 123game456limon

    123game456limon Taş Madencisi

    Mesajlar:
    85

    :D :D :D
     
  9. NeadSing

    NeadSing Lapis Toplayıcısı

    Mesajlar:
    906

    O Ege sagın in kendi kafasında bir evi yapmak icin koyduğu kurallar istersen sende kendine koyabilirsin mesela en az 20 blok olsun iste bahçesinde bir havuz olsun gibi onun bir defteri var oraya not alıyor ve planlıyor nasil yapacagını çizimde yapıyor es10 gameclub la yaptıgı bir röportajda da ben herseyi çiziyorum planlıyorum seklinde cümleler kuruyor.
     
  10. 123game456limon

    123game456limon Taş Madencisi

    Mesajlar:
    85

    --------GÜNCEL-----------
     

Sayfayı Paylaş