RepublicanSensei
ˢᵖᶤᵍᵒᵗ ᵈᵉᵛᵉˡᵒᵖᵉʳ
- Mesajlar
- 862
- En iyi cevaplar
- 0
- Beğeniler
- 490
- Puanları
- 890
Merhaba arkadaşlar, bu konumda ise internette gezerken rastladığım yabancı forumdan türkçeleştirdiğim skript vs java örneklerini göstereceğim. Amaç tartışma ortamı yaratmak değil. Bilgi fırtınası oluşturmak
Skript
İyi yanları:
İyi yanları:
Java skriptten daha ayrıntılıdır. Bazı farklılıkları aşağıda bulabilirsin.
Skriptte:
Javada:
** Eğildiğinde oyuncuya mesaj gönderme ve havaya zıplatma!
Skriptte:
Javada:
** Her 10 saniyede tüm oyuncuları öldürme!
Skriptte:
Javada:
Skript
İyi yanları:
- Öğrenmesi basit.
- Bir skripti güncellediğinizde sunucuyu yeniden başlatmak zorunda değilsiniz.
- İngilizce dilini kullanıyor.
- Boşluk & Tablar.
- İngilizce dilini kullanıyor. (Bu bazı insanlara göre değiştiği için.)
İyi yanları:
- Tab ve boşluklar önemli değil.
- Daha gelişmiş.
- BukkitAPI yi kullanıyor buyüzden oradaki herşeyi alabilir ve yeni şeyler oluşturabilirsiniz, ve bazende.. (net.minecraft.server)
- Kullanması ve öğrenmesi zor.
- Uzun metinler.
- Ayrı ayrı classlar oluşturmanız gerekiyor.
Java skriptten daha ayrıntılıdır. Bazı farklılıkları aşağıda bulabilirsin.
- Eklenti yazabilmek için javayı bilmek gerekir ancak skriptte ingilizce yeterlidir.
- Javada 10 satırlık yeri skriptle 2 satırda yapabilirsiniz
- Boşluklar önemsiz.
Bazı kodlar:
Skriptte:
PHP:
on join:
message "Merhaba"
Javada:
PHP:
@EventHandler
public void onPlayerJoin(PlayerJoinEvent event){
Player player = event.getPlayer();
player.sendMessage("Merhaba");
}
** Eğildiğinde oyuncuya mesaj gönderme ve havaya zıplatma!
Skriptte:
PHP:
on sneak toggle:
if player is not sneaking:
message "&9Nereye gidiyorsun?"
push the player upwards at speed 10
Javada:
PHP:
(et)EventHandler
public void onPlayerToggleSneak(PlayerToggleSneakEvent event){
Player player = event.getPlayer();
if(!player.isSneaking()){
player.sendMessage(ChatColor.AQUA + "Nereye gidiyorsun?");
player.setVelocity(new Vector(0, 10, 0));
}
}
** Her 10 saniyede tüm oyuncuları öldürme!
Skriptte:
PHP:
every 10 seconds:
loop all players:
kill loop-player
Javada:
PHP:
(et)Override
public void onEnable(){
Bukkit.getScheduler().scheduleSyncRepeatingTask(this, new Runnable(){
(et)Override
public void run(){
for(Player player : getServer().getOnlinePlayers()){
player.damage(100000);
}
}
}, 0, 200);
}