- Mesajlar
- 355
- En iyi cevaplar
- 22
- Beğeniler
- 129
- Puanları
- 890
- Ruh hali
SIEVE SKRIPT
Giriş
Öncelikle, bu skripti başlıkta da dediğim gibi sıkıntıdan yazdım.
O yüzden "Çok gereksiz!", "İşe yaramaz bir skript!" gibi yorumlar da bulunmazsanız sevinirim.
Zaten herhangi bir amacı yok. İsteyen kullansın diye paylaşıyorum.
Herhangi bir ücreti yok tamamen ücretsiz kodu aşağıda bulabilirsiniz.
İstiyorsanız alıp, geliştirip, paylaşabilirsiniz herhangi bir şey demem.
Herhangi bir sorunuz/sorununuz varsa discord'dan veya yorum olarak yazabilirsiniz.
(Discord: Lil.Sosig#7850)
Bu skript ne işe yarıyor?
Sieve adlı item'a gravel (çakıl taşı) veya sand (kum) ile sağ tıklandığında
içinden rasgele bir item düşüyor.
Sieve adlı item'a dedim çünkü item'ı değiştirebiliyorsunuz.
Sieve şu an Hopper (Huni) olarak ayarlı.
Diğer ayarlardan Ayarlar da bahsedeceğim.
Tavsiyelerim
Bu skripti EmekSkyblock sunucularında kullanmanızı tavsiye ederim.
Ayrıca bu skript 1.8.x sürümünde test edilmiştir üst versiyonlarda çalışmayabilir.
O yüzden 1.8.x üstü bir versiyonda kullanmanızı tavsiye etmem.
Tabii ki seçim size kalmış bunlar sadece tavsiyelerim
Ayarlar
İtemlar'ın şanslarını oyundan ayarlayabilirsiniz. Geri kalan ayarlar dosyadan yapılmaktadır.
Ayarların nasıl yapıldığını Nasıl yapılır? da göstereceğim.
Ayrıca ayarlar bölümü zaten skriptin içindedir bu kısmı almanıza gerek yok!
(Bilmeyenler için söylüyorum.)
Nasıl yapılır?
Bu kısımdan değiştireceğiz.
Sieve İtem'ını Değiştirme
Örn:
Sieve Hologram Değiştirme
&eSieve yerine ne girerseniz o görünür.
Örn:
Sieve Prefix Değiştirme
&eSieve &8> yerine ne girerseniz o görünür.
Örn:
Hologram Açma / Kapama
true: açık / false: kapalı
Örn:
Gelişmiş Ayarları buradan değiştireceğiz.
Max. - Min. Miktar Ayarlama
1 yerine ne yazarsanız minimum miktar o olur.
(sayı) yazdım orada item'ın sıra numarası yazacak.
Elmas: 1 / Demir: 2 / Altın: 3
Zaten yerleri yazıyor.
Maksimum miktar ise
Minimum la gene aynı şekilde.
Not: Şansları ellemeyiniz! Şanslar oyundan ayarlanmaktadır!
(Sadece kendi eklediğiniz itemların şanslarını dosyadan ayarlayınız!)
Yeni İtem Ekleme
Elmas - Altın - Demir 'den herhangi birini kopyalayıp en sonuncu item'ın altına aynı hizada olacak şekilde yapıştırın.
Daha sonra yazan sayılar yerine en son girilen sayının bir büyüğünü yazın.
Örn: En sonuncu item'ın sayısı 3 ise
(Aynı şeyi diğer değişkenler için de yapınız!)
Daha sonra şansını ve miktarını giriniz.
(Min. ve Max. miktarı yukarıda anlattım zaten girersiniz.)
İtem'ın adını ingilizce olarak
Örn:
Komutlar Ve Permission
Permission: sieve.admin
KOD
Test edilen versiyon: 1.8.x
Test edilen skript versiyonları: 2.1.2 ve 2.2dev36
Gereksinimler: Skript, skDragon, HolographicDisplays
skDragon ve Holographic Displays zorunlu değildir!
Onlar yokken birkaç hata verebilir fakat sorunsuz çalışır!
(Onlar sadece particle ve hologramlar için gereklidir.)
Ayrıca burada yazan gereksinimlerden %100 emin değilim.
Server'da bir sürü addon var fakat yukarıda yazdıklarım dışında bir şey gerektirdiğini sanmıyorum!
Server'da bulunan diğer addonlar: SharpSK, Skellet, skQuery, skRayFall, WildSkript, SkStuff, skript-yaml, WolvSK
NOT: Bu skripte herhangi bir güncelleme getirmeyi düşünmüyorum. Ayrıca yukarıda bahsettim ama tekrardan söylüyorum
"Gereksiz bir skript olmuş!", "Oldukça saçma!" gibi yorumlarda bulunmayınız, bu skripti sıkıntıdan yaptım
yani herhangi bir işlevi yok sadece kullanmak isteyen olur diye paylaşıyorum!
! KIRMIZI YAZILARI OKUYUNUZ VE KONUYU OKUMADAN YORUM YAPMAYINIZ !
Discord: Lil.Sosig#7850
Herhangi bir sorunuz varsa discord'dan yazabilirsiniz.
Ayrıca discord'dan skript önerisinde bulunursanız sevinirim ^^
Giriş
Öncelikle, bu skripti başlıkta da dediğim gibi sıkıntıdan yazdım.
O yüzden "Çok gereksiz!", "İşe yaramaz bir skript!" gibi yorumlar da bulunmazsanız sevinirim.
Zaten herhangi bir amacı yok. İsteyen kullansın diye paylaşıyorum.
Herhangi bir ücreti yok tamamen ücretsiz kodu aşağıda bulabilirsiniz.
İstiyorsanız alıp, geliştirip, paylaşabilirsiniz herhangi bir şey demem.
Herhangi bir sorunuz/sorununuz varsa discord'dan veya yorum olarak yazabilirsiniz.
(Discord: Lil.Sosig#7850)
Bu skript ne işe yarıyor?
Sieve adlı item'a gravel (çakıl taşı) veya sand (kum) ile sağ tıklandığında
içinden rasgele bir item düşüyor.
Sieve adlı item'a dedim çünkü item'ı değiştirebiliyorsunuz.
Sieve şu an Hopper (Huni) olarak ayarlı.
Diğer ayarlardan Ayarlar da bahsedeceğim.
Tavsiyelerim
Bu skripti EmekSkyblock sunucularında kullanmanızı tavsiye ederim.
Ayrıca bu skript 1.8.x sürümünde test edilmiştir üst versiyonlarda çalışmayabilir.
O yüzden 1.8.x üstü bir versiyonda kullanmanızı tavsiye etmem.
Tabii ki seçim size kalmış bunlar sadece tavsiyelerim
Ayarlar
İtemlar'ın şanslarını oyundan ayarlayabilirsiniz. Geri kalan ayarlar dosyadan yapılmaktadır.
Kod:
options:
p: &eSieve &8> #Prefix
h: &eSieve #Hologram
s: hopper #Sieve bloğu
h2: true #Hologramı açar/kapar.
#true = açık / false = kapalı
variables:
#Elmas
{sieve::item::1} = diamond #itemın adı
{sieve::chance::1} = 5 #şans
{sieve::min::1} = 1 #minimum miktar
{sieve::max::1} = 2 #maximum miktar
#Demir
{sieve::item::2} = iron ingot #itemın adı
{sieve::chance::2} = 40 #şans
{sieve::min::2} = 1 #minimum miktar
{sieve::max::2} = 2 #maximum miktar
#Altın
{sieve::item::3} = gold ingot #itemın adı
{sieve::chance::3} = 30 #şans
{sieve::min::3} = 1 #minimum miktar
{sieve::max::3} = 2 #maximum miktar
Ayrıca ayarlar bölümü zaten skriptin içindedir bu kısmı almanıza gerek yok!
(Bilmeyenler için söylüyorum.)
Nasıl yapılır?
Kod:
options:
p: &eSieve &8> #Prefix
h: &eSieve #Hologram
s: hopper #Sieve bloğu
h2: true #Hologramı açar/kapar.
#true = açık / false = kapalı
Bu kısımdan değiştireceğiz.
Sieve İtem'ını Değiştirme
s: hopper
Yazan yerde hopper yerine istediğiniz item'ı girebilirsiniz.Örn:
s: stone
yaparsanız sieve bloğu taş olarak ayarlanır.Sieve Hologram Değiştirme
h: &eSieve
yazan yerden değiştirebilirsiniz.&eSieve yerine ne girerseniz o görünür.
Örn:
h: &bDeneme
yazarssanız hologram Deneme olarak görünür.Sieve Prefix Değiştirme
p: &eSieve &8>
yazan yerden değiştirebilirsiniz.&eSieve &8> yerine ne girerseniz o görünür.
Örn:
p: &bDeneme &8->
yazarsanız her mesajın prefixinde o görünür.Hologram Açma / Kapama
h2: true
yazan yere true ya da false yazarsanız açıp kapayabilirsiniz.true: açık / false: kapalı
Örn:
h2: false
yazarsanız hologramlar görünmez.
Kod:
variables:
#Elmas
{sieve::item::1} = diamond #itemın adı
{sieve::chance::1} = 5 #şans
{sieve::min::1} = 1 #minimum miktar
{sieve::max::1} = 2 #maximum miktar
#Demir
{sieve::item::2} = iron ingot #itemın adı
{sieve::chance::2} = 40 #şans
{sieve::min::2} = 1 #minimum miktar
{sieve::max::2} = 2 #maximum miktar
#Altın
{sieve::item::3} = gold ingot #itemın adı
{sieve::chance::3} = 30 #şans
{sieve::min::3} = 1 #minimum miktar
{sieve::max::3} = 2 #maximum miktar
Gelişmiş Ayarları buradan değiştireceğiz.
Max. - Min. Miktar Ayarlama
{sieve::min::(sayı)} = 1
yazan yerden minimum miktar değiştiriliyor.1 yerine ne yazarsanız minimum miktar o olur.
(sayı) yazdım orada item'ın sıra numarası yazacak.
Elmas: 1 / Demir: 2 / Altın: 3
Zaten yerleri yazıyor.
Maksimum miktar ise
{sieve::max::(sayı)} = 2
kısmından ayarlanıyor.Minimum la gene aynı şekilde.
Not: Şansları ellemeyiniz! Şanslar oyundan ayarlanmaktadır!
(Sadece kendi eklediğiniz itemların şanslarını dosyadan ayarlayınız!)
Yeni İtem Ekleme
Elmas - Altın - Demir 'den herhangi birini kopyalayıp en sonuncu item'ın altına aynı hizada olacak şekilde yapıştırın.
Daha sonra yazan sayılar yerine en son girilen sayının bir büyüğünü yazın.
Örn: En sonuncu item'ın sayısı 3 ise
{sieve::item::(sayı)}
yerinde ki sayı kısmına 4 girin.(Aynı şeyi diğer değişkenler için de yapınız!)
Daha sonra şansını ve miktarını giriniz.
(Min. ve Max. miktarı yukarıda anlattım zaten girersiniz.)
İtem'ın adını ingilizce olarak
{sieve::item::(sayı)} =
nın yanına giriniz.Örn:
{sieve::item::4} = emerald
oluşturduğumuz eşyayı zümrüt olarak ayarladım.Komutlar Ve Permission
KOD
Kod:
options:
p: &eSieve &8> #Prefix
h: &eSieve #Hologram
s: hopper #Sieve bloğu
h2: true #Hologramı açar/kapar.
#true = açık / false = kapalı
variables:
#Elmas
{sieve::item::1} = diamond #itemın adı
{sieve::chance::1} = 5 #şans
{sieve::min::1} = 1 #minimum miktar
{sieve::max::1} = 2 #maximum miktar
#Demir
{sieve::item::2} = iron ingot #itemın adı
{sieve::chance::2} = 40 #şans
{sieve::min::2} = 1 #minimum miktar
{sieve::max::2} = 2 #maximum miktar
#Altın
{sieve::item::3} = gold ingot #itemın adı
{sieve::chance::3} = 30 #şans
{sieve::min::3} = 1 #minimum miktar
{sieve::max::3} = 2 #maximum miktar
on place of {@s}:
if name of player's held item contains "&eSieve":
set {_loc} to event-location
add {_loc} to {sieve::loc::*}
if {@h2} is true:
create holo object "{@h}" with id "%{_loc}%" at location 1.5 meters above event-location
on break of {@s}:
loop {sieve::loc::*}:
if event-location is loop-value:
cancel event
if player's gamemode is not creative:
drop 1 of {@s} named "&eSieve" at event-location
remove event-location from {sieve::loc::*}
set block at event-location to air
delete holo object "%event-location%"
on right click on {@s}:
loop {sieve::loc::*}:
if event-location is loop-value:
cancel event
if player's held item is sand or gravel:
remove 1 of player's held item from player's inventory
loop {sieve::item::*}:
set {_1} to (loop-index-2 parsed as a integer)
set {_f} to a random integer between 0 to {_1}
if {_f} is not 0:
chance of {sieve::chance::%{_f}%}%:
set {_item} to {sieve::item::%{_f}%}
if {sieve::min::%{_f}%} is 1:
set {_r} to a random integer between 0 to {sieve::max::%{_f}%}
if {_r} is 0:
set {_r} to 1
else:
set {_r} to a random integer between {sieve::min::%{_f}%} to {sieve::max::%{_f}%}
else:
set {_f} to a random integer between 0 to 13
if {_f} is 0 or 1:
set {_r} to a random integer between 1 to 3
set {_item} to stone
else if {_f} is 2 or 3:
set {_r} to a random integer between 1 to 4
set {_item} to gunpowder
else if {_f} is 4:
set {_r} to 1
set {_item} to pumpkin seeds
else if {_f} is 11:
set {_r} to 1
set {_item} to seeds named "&aÇimen Tohumu" with lore "&7Sağ tıkladığın toprağı çimene çevirir.||||&c&oBu tohum ekilemez!"
else if {_f} is 5 or 6:
set {_r} to 1
set {_item} to gold nugget
else if {_f} is 7:
set {_r} to 1
set {_item} to bone
give player {_r} of {_item}
on right click on farmland:
if name of player's held item contains "&aÇimen Tohumu":
cancel event
on right click on dirt:
if name of player's held item contains "&aÇimen Tohumu":
cancel event
if player's gamemode is not creative:
remove 1 of player's held item from player's inventory
drawPlanet particle1 "redstone", RGB 0, 255, 10, particle2 "redstone", RGB2 5, 255, 20, center event-location, id "%event-location%", radius .25, density 150, precision 100, bumpHeight .25, visibleRange 30, tps 1, second 2
wait 2 second
set block at event-location to grass block
stopEffect "%event-location%"
command /sieve [<text>] [<number>]:
aliases: elek
trigger:
if arg 1 is set:
if arg 1 is "help":
send ""
send " &r&8[--- &6&lSIEVE &8---]"
send "&e/sieve help &8> &7Sieve yardım menüsü."
send "&e/sieve [item] [şans] &8> &7Şansları ayarlar."
send "&e/sieve şans&7(&6lar&7) &8> &7Şansları listeler."
send "&e/sieve al &8> &71 adet Sieve alır."
send " &r&8[--- &6&lSIEVE &8---]"
send ""
else:
if arg 1 is "diamond" or "elmas":
if player has permission "sieve.admin":
if arg 2 is set:
if arg 2 is greater than -1:
if arg 2 is less than 100:
set {sieve::chance::1} to arg 2
send "{@p} &bElmas &7çıkma şansı &e%{sieve::chance::1}% &7olarak ayarlandı!"
else:
send "{@p} &7Girilen değer 100'den daha büyük!"
else:
send "{@p} &7Girilen değer 0'dan daha küçük!"
else:
send "{@p} &7Lütfen bir değer giriniz!"
else:
send "{@p} &cYetkiniz yok!"
else if arg 1 is "gold" or "altın" or "altin" or "gold_ingot" or "gold ingot":
if player has permission "sieve.admin":
if arg 2 is set:
if arg 2 is greater than -1:
if arg 2 is less than 100:
set {sieve::chance::3} to arg 2
send "{@p} &6Altın &7çıkma şansı &e%{sieve::chance::3}% &7olarak ayarlandı!"
else:
send "{@p} &7Girilen değer 100'den daha büyük!"
else:
send "{@p} &7Girilen değer 0'dan daha küçük!"
else:
send "{@p} &7Lütfen bir değer giriniz!"
else:
send "{@p} &cYetkiniz yok!"
else if arg 1 is "iron" or "demır" or "demir" or "iron_ingot" or "iron ingot":
if player has permission "sieve.admin":
if arg 2 is set:
if arg 2 is greater than -1:
if arg 2 is less than 100:
set {sieve::chance::2} to arg 2
send "{@p} &fDemir &7çıkma şansı &e%{sieve::chance::2}% &7olarak ayarlandı!"
else:
send "{@p} &7Girilen değer 100'den daha büyük!"
else:
send "{@p} &7Girilen değer 0'dan daha küçük!"
else:
send "{@p} &7Lütfen bir değer giriniz!"
else:
send "{@p} &cYetkiniz yok!"
else if arg 1 is "şans" or "chance" or "sans" or "sanslar" or "şanslar" or "chances":
send ""
send "&8[--- &a&lŞanslar &8---]"
loop {sieve::chance::*}:
send "&6%{sieve::item::%loop-index%}% &8-> &e%loop-value%%%"
send "&c&o%%100 olsa bile kesin olarak çıkmazlar!"
send ""
else if arg 1 is "al":
if player has permission "sieve.admin":
give player 1 of {@s} named "&eSieve"
else:
send "{@p} &cYetkiniz yok!"
else:
send "{@p} &7Komut bulunamadı! &e/sieve help"
else:
execute player command "sieve help"
Test edilen versiyon: 1.8.x
Test edilen skript versiyonları: 2.1.2 ve 2.2dev36
Gereksinimler: Skript, skDragon, HolographicDisplays
skDragon ve Holographic Displays zorunlu değildir!
Onlar yokken birkaç hata verebilir fakat sorunsuz çalışır!
(Onlar sadece particle ve hologramlar için gereklidir.)
Ayrıca burada yazan gereksinimlerden %100 emin değilim.
Server'da bir sürü addon var fakat yukarıda yazdıklarım dışında bir şey gerektirdiğini sanmıyorum!
Server'da bulunan diğer addonlar: SharpSK, Skellet, skQuery, skRayFall, WildSkript, SkStuff, skript-yaml, WolvSK
NOT: Bu skripte herhangi bir güncelleme getirmeyi düşünmüyorum. Ayrıca yukarıda bahsettim ama tekrardan söylüyorum
"Gereksiz bir skript olmuş!", "Oldukça saçma!" gibi yorumlarda bulunmayınız, bu skripti sıkıntıdan yaptım
yani herhangi bir işlevi yok sadece kullanmak isteyen olur diye paylaşıyorum!
! KIRMIZI YAZILARI OKUYUNUZ VE KONUYU OKUMADAN YORUM YAPMAYINIZ !
Discord: Lil.Sosig#7850
Herhangi bir sorunuz varsa discord'dan yazabilirsiniz.
Ayrıca discord'dan skript önerisinde bulunursanız sevinirim ^^