1. Bu site çerez kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam etmeniz halinde çerez kullanımı ile ilgili site koşullarını kabul etmiş sayılırsınız. Daha Fazlasını Öğren.

Mod yükleyemiyorum :(

Konusu 'Minecraft Destek' forumundadır ve _ConnorKenwa_ tarafından 5 Şubat 2013 başlatılmıştır.

  1. _ConnorKenwa_ Marangoz

    Katılım:
    17 Aralık 2012
    Mesajlar:
    43

    arkadaşlar ben 2 yıldır minecraft oynuyorum ama hiç mod yüklemiş değilim modu winrar dosyası olarak mods klasörüne at dediler yaptım olmadı modu minecraft.jar dosyasına at dediler yaptım olmadı modloaderi minecraft.jar dosyasına at ondan sonra mods klasörüne at dediler yine olmadı yardım edin :(
     
  2. Craftkolik43 Zombi Katili

    Katılım:
    28 Kasım 2012
    Mesajlar:
    186

    mod klasörün varmı ?
     
  3. _ConnorKenwa_ Marangoz

    Katılım:
    17 Aralık 2012
    Mesajlar:
    43

    .minecraft dosyasının içindekini diyorsan mods diye bir klasör var
     
  4. Craftkolik43 Zombi Katili

    Katılım:
    28 Kasım 2012
    Mesajlar:
    186

    bende öyle bi klasör yok :( bendede sendeki dert var .bende mod yükleyemiyorum :(
     
  5. berkan_754 Taş Madencisi

    Katılım:
    28 Aralık 2012
    Mesajlar:
    68

    Forge kurunca zaten mods diye klasör oluşuyor.internette bir sürü kurulum videosu bulabilirsin ama sen forgeyi minecraft.jar ın içine at ve meta
    İnf i sil. Zaten doğru kurmuşsan mods klasörü oluşacaktır.Modu direk olarak oraya atacaksın.bende çok zahmet çektim mod kurmak için ama artık anladım
     
  6. berkay692009 Ağaç Yumruklayıcı

    Katılım:
    26 Haziran 2012
    Mesajlar:
    24

    lanmarn böle konuşmaya hakkın yok, mod kullanmamış bilgi istio sadece META-INF yi sil diebilirsin
     
  7. ecasxlre Ağaç Yumruklayıcı

    Katılım:
    9 Ocak 2013
    Mesajlar:
    33

    Kardeş ben skydaz üzerinden yüklüyorum hiç bir şeyle uğraşmadan yükleniyor.
     
  8. amrasamandil Zombi Katili

    Katılım:
    28 Haziran 2012
    Mesajlar:
    193

    hazır mod paketleri var tavsiye ederim veya skydaz var oradan indirebilirsin yardıma ihtiyacın olursa çekinmeden bana söyleyebilirsin
     
  9. _ConnorKenwa_ Marangoz

    Katılım:
    17 Aralık 2012
    Mesajlar:
    43

    öyle demeden önce bir iyi okusan yazıyı! oyun çalışıyor ama mod yüklenmiyor kötü söz kullanmanın lüzumu yok!
     
  10. _ConnorKenwa_ Marangoz

    Katılım:
    17 Aralık 2012
    Mesajlar:
    43

    ben too much tnt ve clay soldiers modunu indirmek istiyorum
     
  11. amrasamandil Zombi Katili

    Katılım:
    28 Haziran 2012
    Mesajlar:
    193

    skydaz var istersen yardımcı olabilirim
     
  12. _ConnorKenwa_ Marangoz

    Katılım:
    17 Aralık 2012
    Mesajlar:
    43

    bende skydazdan toomuch tnt modunu indirmeye çalıştım ilk önce modlader 1.4.7 yi minecraft.jarın içine attım sonra winrar klasörü olarak mods dosyasına attım ama olmuyor
     
  13. amrasamandil Zombi Katili

    Katılım:
    28 Haziran 2012
    Mesajlar:
    193

    skydaz bildiğim kadarıyla otomatik yüklüyor
     
  14. AxcelaD Bedrock Kaşifi

    Katılım:
    11 Kasım 2012
    Mesajlar:
    1.747
    Yer:
    Ankara
    PSN:
    AxcelaD
    Steam:
    minerkingxx6
    Minecraft:
    minerkingxx6

    yaa skydazdan forgeli bir mod indirdiğimde fml needs some tasks dio ve error verio yardımlarınızı bekliyorum :(
     
  15. _ConnorKenwa_ Marangoz

    Katılım:
    17 Aralık 2012
    Mesajlar:
    43

    mümkünse link koyabilirmisin iyi bir videoya hep ergenler çekmiş hazzetmedim videolardan :D
     
  16. musaserim Ağaç Yumruklayıcı

    Katılım:
    29 Kasım 2012
    Mesajlar:
    15

    uydurmatın beee bikere .minecraftta mod die bi clasör yok 2.olarak modu yüklemek için bin dosyasından minecraftaı birlikte açtan win rarı seçin ardından META-INF dosyasını silin ardından yükleyeceğiniz modun rarının içindeki dosyaları minecraft.jarın içine atın veeee mod yüklenmiş olur
     
  17. musaserim Ağaç Yumruklayıcı

    Katılım:
    29 Kasım 2012
    Mesajlar:
    15

    yani uydurma _ConnorKenwa
     
  18. zbk Ağaç Yumruklayıcı

    Katılım:
    7 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    23

    bak en hızlı yöntemi skydaz sie bir site var ordan indiryon devamını anlatırım bubu görürsen
     
  19. Silin Zombi Katili

    Katılım:
    11 Aralık 2012
    Mesajlar:
    229

    Kardeşim senin avatarın için ayrıntılı anlatıyorum ^^
    En önce her şey sil save dosyalarını yedekle texturepackleride.Birde Minecraft launcheri silme sakın.Sonra force update yap bi.
    İlk önce bunu indir kardeşim : http://files.minecraftforge.net/minecraftforge/minecraftforge-universal-recommended.zip
    İndirdiğin dosyayı %appdata%>.minecraft>.bin>minecraft.jar'ın içine at META-INF sil
    Oyuna gir bişiler yüklücektir mods klosörüde gelir .minecraft'ın içine.
    Sonra istediğin modları minecraft.forums gibi sitelerde ara.
    Biraz ingilizcen varsa gereklileri anlarsın.
    Requirements gibi bilmem ne bişi var böyle gibi ama :D orda gerekli şeyler yazar.
    Installation da verirler vermezlerse RAR lı dosyayı direk mods klosörüne at.
    Requirements de forge yazarlarsa bu ilk yüklediğimiz şey ona gerek yok çünkü yükledik sadece ModLoader yazarsa o sende çalışmaz ama modların %80'i forge sağlar hatta %90.
    Requirements de guiapi render player gibi olaylar varsa onlar gerekliyse onlarıda indir büyük ihtimalle onların içindekileri minecraft.jar'a at.
    Ama sen bana yok abi benim ingilizcem bitti felan dersen.
    http://www.skydaz.com/category/skydaz-installers/1-4-7-installers/forge-1-4-7/
    bu siteye gir kendi kendine yükler modları yalnız NetFramework 4.0 gerekmekte.
    Örn.
    Bi mod seç skydaz dan indir bişi açılır install gibi bi yazı gelir tıkla complete yazarsa mod yüklenmiştir.
    Umarım yardımcı olabilmişimdir.Olduysam da beğeni verirsen ve ya bunun yardımı dokunan kimse beğenirse benide mutlu eder :)
     
    Craftkolik43 bunu beğendi.
  20. Herobrine Dostu Zombi Katili

    Katılım:
    1 Şubat 2013
    Mesajlar:
    225

    bak youtube a gir minecraft mod nasıl yüklenir de teker teker dikkatlice yap olur belki bende yapamıyorum deniycem
     

Sayfayı Paylaş