Minecraft Uzaya Nasil gidilir

Konusu 'Minecraft Genel' forumundadır ve oğuzhan41tr tarafından 29 Temmuz 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Bu konuya en son 100 gün önce cevap yazılmış. Lütfen çok eski konulara cevap yazmamaya özen gösterin.
  1. oğuzhan41tr

    oğuzhan41tr Demir Madencisi

    Mesajlar:
    293
    Minecraft:
    Oguzaza

    arkadaslar minecraft tekkit de uzaya nasil gidiyoruz lütfen söleyin
     
  2. Craftkolik43

    Craftkolik43 Zombi Katili

    Mesajlar:
    188
    galacticraft (diğer adı spaceship ) modu sayesinde uzay gemisi yapıp uzaya ve farklı gezegenlere gidebiliyorsun. internette videolarına bak..
     
    oğuzhan41tr bunu beğendi.
  3. oğuzhan41tr

    oğuzhan41tr Demir Madencisi

    Mesajlar:
    293
    Minecraft:
    Oguzaza
    tmm saol ögrendim aya gittim ama nasil çikcam ?
     
  4. MCDostu

    MCDostu Kömür Madencisi

    Mesajlar:
    108
    aya nasıl geldiysen öyle böyle aya giderken seninle bir kasa iniyo onun içinde kalkış platformu ve roket var onu aynı şekilde koyuyosun
     
  5. oğuzhan41tr

    oğuzhan41tr Demir Madencisi

    Mesajlar:
    293
    Minecraft:
    Oguzaza
    saol
     
  6. Craftkolik43

    Craftkolik43 Zombi Katili

    Mesajlar:
    188
    yalnız rokete binip uzaya gittikten sonra yanına yakıt almayı unutma . uzay gemisini çalıştıracak yakıt olmadığı için uzayda mahsur kalırsın .oksijen bittiğinde de ölürsün :)
     
  7. MCDostu

    MCDostu Kömür Madencisi

    Mesajlar:
    108
    tab
    tabi canım ne demek
     
  8. TheBlack3

    TheBlack3 Taş Madencisi

    Mesajlar:
    77
    Minecraft:
    heyn029
    beyleruzay gemisine yajıt nasıl yüklicez
     
  9. Kaan0292

    Kaan0292 Yeni Doğmuş

    Mesajlar:
    1
    Ama aratık youtube kapandı.Nasıl uazya gideceğimi bilmiyorum.Lütfen izleseneye videosunu atın:(
     
  10. SimasJasin

    SimasJasin Kömür Madencisi

    Mesajlar:
    111
    dns ayarlarını değiştirerek girebilirsin veya zenmate kullanarak mesela ben zenmate kullanıyorum youtubeye girebiliyorum sende dene
     
  11. Drowhake

    Drowhake Elmas Madencisi

    Mesajlar:
    839
    Steam:
    Drowhake
    DNS yle uğraşmaya gerek yok 1 dakikada zenmate izleyin sorun çıkmasın yada

    @MUHDE ' nin konusundan bakın detaylı bir şekilde anlatmış.
     
  12. SimasJasin

    SimasJasin Kömür Madencisi

    Mesajlar:
    111
    bende zenmate demiştim zaten güzel bir program
     
  13. MUHDE

    MUHDE Kızıltaş Madencisi

    Mesajlar:
    668
  14. ShouldToBe

    ShouldToBe Bedrock Kaşifi

    Mesajlar:
    1.687
    Minecraft:
    ErsinEnes
    neyse ben ne ayar değiştirdim ne zenmate falan indirdim benimki giriyor :D
     
  15. MCDostu

    MCDostu Kömür Madencisi

    Mesajlar:
    108
    Beyler artık galacticraftın son güncellemesinde aya paraşütle inmiyosunuz (e tabi mantıklıdır orda hava mı var ki paraşüt çalışsın) Aya gittiğinizde bi makineyle iniş yapıyosunuz ama makine çok hızlı iniyo ve yere vurduğunda patlıyo bu da eğer envanterinizde roket, fırlatma platformu, ve yakıt yoksa ayda kaldınız demek (çünkü hepsi makinenin içinde) yavaşlatmak için space tuşuna yani zıplamak için kullandığımız tuşa basılı tutuyoruz. Çok erken basarsanız yüzeye gelene kadar çok zaman geçer bu yüzden tekrar hızlandırmak için shift yani eğilme tuşuna basıyoruz... siz yavaşladıkça ekrandaki hız göstergesindeki sayı azalır ve rengi yeşile doğru kayar. eğer yeşile dönerse güvenli hızdasınız demektir Not: Makine sadece inişinizi yavaşlatıyo yani onunla tekrar uzaya çıkamıyoruz Not 2:Tam hatırlamıyorum ama benzin doldurmak için sanırım f ye basıyoruz ve bu bize roketin envanterini açıyo ve orda biyere koyuyoruz ya da shifte basılı tutup sağ tıklıyoruz elimizde yakıtla (ikisi de yanlış olabilir ben şimdiye kadar sadece creative roketini kullandım yani yakıtı ve envanteri maksimum olan) Yardımcı olabildiysem sevinirim
     
Konu Durumu:
Bu konuya en son 100 gün önce cevap yazılmış. Lütfen çok eski konulara cevap yazmamaya özen gösterin.

Sayfayı Paylaş