1. Bu site çerez kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam etmeniz halinde çerez kullanımı ile ilgili site koşullarını kabul etmiş sayılırsınız. Daha Fazlasını Öğren.

Minecraft Username

Konusu 'Minecraft Destek' forumundadır ve The Crafter tarafından 15 Kasım 2012 başlatılmıştır.

  1. The Crafter Marangoz

    Katılım:
    4 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    62
    Merhaba arkadaşlar, bugün Minecraft'a üye olmaya çalıştım ve oldum, buraya kadar her şey normal. Fakat üye olurken benden username filan istemedi ve kaydımı Mojang'a yaptı. minecraft.net'te giriş yaptığımda username'mim gözükmesi gerekirken mail adresi gözüküyor. yani anlayacağınız username'im yok yada mail adresim olarak gözüküyor tam bilmyorum. Sizede sorum şu, ben bu username'i nasıl seçiçem? illa premium mu almam lazım?
    Lütfen cevaplayın...
     
  2. Orpheus1 Sudan Çıkmış

    Katılım:
    22 Kasım 2012
    Mesajlar:
    3
  3. The Crafter Marangoz

    Katılım:
    4 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    62
    Cevap yazdığın için saol, burayı unutmuştum. Arkadaşlar cevabını yaklaşık 5-6 gün önce buldum. İlk önce parayı yatırmanız gerekli [Bu teknik, pre-paid kartlar için geçerli (Pre-paid kartlar ise Amerika'da bulunan bi tür kart,Türkye'de şuan yok, bu kartlar walmart,cvs,best buy vb. yerlerde bulunuyor. Çoğu tür oyuna premium yada oyun parası alabilirsiniz.) kaynak: http://help.mojang.com/customer/portal/articles/816435-redeeming-a-prepaid-card
     
  4. Ozan Akbaş Yeni Doğmuş

    Katılım:
    7 Ocak 2013
    Mesajlar:
    1
    ben hala anlayamadım arkadaşlar... linkte ne yapcaz
     
  5. The Crafter Marangoz

    Katılım:
    4 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    62
    Linkte bi şey yapmıcaksın. Eğer yazdıklarımı okumassan anlamassın çünkü oraya "kaynak" yazdım, bu linkten bir şey yapıcaz yazmadım.
     
  6. Aegon Yeni Doğmuş

    Katılım:
    29 Haziran 2012
    Mesajlar:
    1
    Minecraft: €19.95 bunumu alıcam sonra premium olarak nickimi degistirebilecegim anlamadım. @PixelSlayer
     
  7. The Crafter Marangoz

    Katılım:
    4 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    62
    Nickini değiştirmek gibi bir şey değil. Bak şimdi anlatıyorum. Artık minecraft hesabı açılmıyor, mojang hesabı açılıyor. Açtığın mojang hesabının adı,username'i,nickname'i senin mail adresin oluyor.Premium alırsan, alışverişini yaptıktan sonra (eğer pre-paid kartla alırsan aktive ettikten sonra) senden username seçmeni istiyor. Kendine bir username seçtikten sonra oynayabilirsin.

    Verdiğim linkte de yazıyor zaten (Pre-paid kart için)
    1. Create an account at account.mojang.com, or if you have an account, just log in.
    2. Choose "Redeem prepaid card", scratch off the silver area on your card, and enter the ten digit PIN in the redemption field.
    3. Choose your Minecraft username.
    4. Download the game. You can return to your profile at any time to download the launcher again.
    5. Start the game and enjoy!
     
  8. emolas12 Ağaç Yumruklayıcı

    Katılım:
    26 Ocak 2013
    Mesajlar:
    15
    ne saçmalamış bu mojang kardeşim eskiden negüzel direkten username soruyordu şimdi para istiyor
     

Sayfayı Paylaş