1. Bu site çerez kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam etmeniz halinde çerez kullanımı ile ilgili site koşullarını kabul etmiş sayılırsınız. Daha Fazlasını Öğren.

Minecraft Survival Mod'da Nasıl Uçulur?

Konusu 'Genel Sohbet/Kafe' forumundadır ve ecofield tarafından 26 Mayıs 2012 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. ecofield Sudan Çıkmış

    Katılım:
    26 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    5
    Ben erkek arkadaşımın tavsiyesi üzerine Minecraft oynamaya başladım. Oyunumu Survival Modda açtım. Baya bi oynadım. Sonra yatak yapayım diye koyun aramaya çıktım ve evimi falan, her şeyi kaybettim. Bulmama yardımcı olabilecek bir uzman var mı acaba??? Uçarak bulmak geldi aklıma. Nasıl uçabilirim, bunu bilen var mı??? Lütfen ACİL yardım edin!!!
     
  2. rsm Marangoz

    Katılım:
    4 Kasım 2011
    Mesajlar:
    63
    Yer:
    city of the two on three
    SinglePlayerCommands yada TooManyItems yüklemelisin.Başka uçma modları da var ama bu ikisi en bilineni.
     
  3. Dorukkan Ağaç Yumruklayıcı

    Katılım:
    30 Aralık 2011
    Mesajlar:
    16
    Too Many İtem's yükleyiniz.Bence en iyisi bu ayriyeten evinizi yaptığınız yere baya yükse bir kule inşa ederseniz eviniz heryerden görünür.
     
  4. osman545454 Sudan Çıkmış

    Katılım:
    24 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    3
    arkadaşlar creativede nasıl uçuluyor
     
  5. Vizroy Demir Madencisi

    Katılım:
    24 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    325
    Minecraft:
    Vizroy
    2 kez spaceye bas
     
  6. osman545454 Sudan Çıkmış

    Katılım:
    24 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    3
  7. selmanmete Sudan Çıkmış

    Katılım:
    26 Eylül 2012
    Mesajlar:
    2
    bence evin yok olmamış tır oyunda herobrine diye biyaratık var evini yıkı yo eşyalarını alı yo senide öldürüyo o yapmış ola bilir gözler beyaz karan lık ta parlar
     
  8. powerboy Yeni Doğmuş

    Katılım:
    24 Ekim 2012
    Mesajlar:
    1
    Yemin Ederim Aynısı yüzünden bende kayboldum hala evimi arıyorum :/ :)
     
  9. Manyakwolf հεгօաօlբ Bölüm Moderatörü

    Katılım:
    24 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    746
    Yer:
    Sivas
    Steam:
    The_Demonic_Forester
    Bu olabilir ama onu görme ihtimaliniz 10000000000000000 de 1 tabi varsa.
     
  10. vejeteryanzombi HATA KODU 404: Üye Bulunamadı

    Katılım:
    27 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    410
    Yer:
    Panzerkampfwagen VI Tiger
    Steam:
    beyazzenci852
    oyunun versiyonu 1.3.2 ise t ye bas /gamemode 1 yaz creative moda geçersin geri survival a dönmek için /gamemode 0 yaz / için de shift+7 yap
     
  11. selmanmete Sudan Çıkmış

    Katılım:
    26 Eylül 2012
    Mesajlar:
    2
    hayır cünkü o zaten direk yanınada ışınlana biliyor o mod da en cok bulunu yo
     
  12. arda61 Sudan Çıkmış

    Katılım:
    4 Kasım 2012
    Mesajlar:
    2
    evimi kolay yababilrimiym üşeniyorum
    :laugh:
     
  13. Emirhlc55 Sudan Çıkmış

    Katılım:
    6 Şubat 2013
    Mesajlar:
    7
    selmanmete malmısın senin dediğin bi minecraft filminde yapılan karakter . onu yapabiliyon ​
     
  14. Efe Mert Yeni Doğmuş

    Katılım:
    2 Mart 2013
    Mesajlar:
    1
    arkadaş doğru söylüyor
     
  15. al1mert Obsidyen Madencisi

    Katılım:
    16 Kasım 2012
    Mesajlar:
    1.305
    Minecraft:
    Atatürk ♥
    ya yok dioruz herobrine mod diyoruz anlama kıtımısınız noobmusunuz kardeşim beyin yetmezliğimi çekiyorsunuz herobrine moddur oyunda yoktur yeter artık yok yok yok yok yok halamı anlamadınız yok diorum herobrine!!!!
    yok yok yokkkkkk!!!!!
    neyse bi lipton ayı siti içip hararetimi dindiriyim.

    /not : heee var benim emmi oğlu gelin antalyaya tanıştıram.
     
    Excuted ve serhat0101 bunu beğendi.
  16. xWaysGamingx Kömür Madencisi

    Katılım:
    15 Kasım 2012
    Mesajlar:
    106
    :gerçektensinirli: Herobrine yoktur :gerçektensinirli: ve Survival'da uçmak istiyorsanız oyunu LAN'a açın açarken allowcheats on(hileleri aç) yapın ve sonra oyunu creative mod'a alın :müzik:
     
  17. Oxuruk Hexakosioihexekontahexaphobie

    Katılım:
    18 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    152
    Yer:
    Cyprus
    Minecraft:
    Oxuruk
    herhangi bir moda falan ihtiyacınız yok. sadece esc ye basıp optionstan '' open to lan '' a tıklayın. '' creative ve allow cheatse tıklayın '' kaydedin cıkıp girin. şuan o map creative olacak.sonra işiniz bitince yeniden open to lan a tıklayın allow cheats ı kapatın modu survival yapın. cıkıp girin.
     
    Excuted bunu beğendi.
  18. serdarhud Yeni Doğmuş

    Katılım:
    27 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1
    arkadaş uçabilmek için sen /gamemode 1 yaz olur geri çevirmek için
    /gamemode 0 yaz
     
  19. #Soldier Sudan Çıkmış

    Katılım:
    27 Nisan 2013
    Mesajlar:
    5
    Bence sen yeni ev felan yap Rei's minimap ekle waypoint at tamamdır istediğin kadar uzaklaşabilirsin :)
     
  20. Uranos HATA KODU 404: Üye Bulunamadı

    Katılım:
    14 Eylül 2012
    Mesajlar:
    422
    Yer:
    İzmir
    Hemen kız oyuncuyu gördünüz konu dolmuş taşmış. :D
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş