1. Merhaba Ziyaretçi,
    Ekibimize katılmak ister misin? Cevabın evet ise hemen başvuru formunu doldur ve bize gönder!
    http://forum.minecraftturk.com/posts/195624/

Minecraft Plugin ve Ne işe Yaradıkları

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve Grim tarafından 7 Şubat 2012 başlatılmıştır.

?

Güzel Anlatım varmı ?

  1. Evet

    43,2%
  2. Hayır

    56,8%
  1. Grim
    Çevrimdışı

    Grim Nether Yerlisi

    Katılım:
    19 Ocak 2012
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    2.390
    Merhaba Arkadaşlar Şimdi sizlere plugin adları ve pluginin ne işe yaradıklarını öğreticem :) Bununla ilgili sonra video çekicem şimdi bilginiz olsun diye böyle bir şey yaptım

    Öncelikle: WorldEdit En iyi Pluginler Bir Tanesidir Kullanımı:Arkadaşlar Wooden Axe yi elimize Alıyoruz ve Bir yere iLk olarak mause ile sol tıklıyoruz sonra ise mause den sağ tık ile baska bir uca tıklıyoruz ve kodumuzu yazıyor
    Kod://set [istediğin block un ingilizce ismi] Mesela //set Stone

    Sonra:MoveCraft World editten sonra güzel bir plugin [UÇAK UÇURMAK ARABA SÜRMEK BOT SÜRMEK] Arkadaşlar bir Uçak veya Araba Yapıyoruz Neyden olursa olsun :) Sonra İse o arabanın Veya uçağın içindeyken hepsine ayrı kodlar var aşşağıda paylaştım
    Kodlar:Uçakta iken /aircraft pilot Arabada iken: /car drive Bot da iken: Boat sail dir arkadaşlar

    GELDİK ŞİMDİ BİRAZ SONLARA :) BU BENİM İLK KONUM OLDUĞUNDAN DİĞER BİLGİLERİMİ DİĞER KONUYA SAKLIYORUM :):):) DİĞER KONUDA DAHA ÇOK BİLGİ OLUCAK WORLDGUARD ONUN GİBİ ARKADAŞLAR NEYSE ŞİMDİLİK EMEĞİME SAYGI :) ANKETE OY VERMEYİ UNUTMAYINIZ İSTEKLERİNİZİ YORUMLARA YAZINIZ :) SORU İSTEK VE ŞİKAYET !
    isaberat bunu beğendi.
  2. Grim
    Çevrimdışı

    Grim Nether Yerlisi

    Katılım:
    19 Ocak 2012
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    2.390
    Arkadaşlar Burdan Sorularınızı iletirseniz Sevinirim :)

  3. Neutrally
    Çevrimdışı

    Neutrally Yeni Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2011
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    Gerçeği söylemek gerekirse büyük küçük harf yanlışların ve türkçeyi kaletmen yüzünden hayır diyorum.

    tolhan bunu beğendi.
  4. rsm
    Çevrimdışı

    rsm Nether Yerlisi

    Katılım:
    4 Kasım 2011
    Mesajlar:
    62
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    2.390
    Çok güzel bir paylaşım ama bende hayır diyorum.
  5. Grim
    Çevrimdışı

    Grim Nether Yerlisi

    Katılım:
    19 Ocak 2012
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    2.390
    Olsun Genede Beğenenler Var.
  6. msz
    Çevrimdışı

    msz Yeni Üye

    Katılım:
    24 Ekim 2011
    Mesajlar:
    40
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    bilmeyenlerin işine yarayabilir teşekkürler
  7. Neutrally
    Çevrimdışı

    Neutrally Yeni Üye

    Katılım:
    16 Ekim 2011
    Mesajlar:
    14
    Beğenileri:
    4
    Ödül Puanları:
    0
    beğenmeleri*
  8. Akın
    Çevrimiçi

    Akın Nether Yerlisi

    Katılım:
    1 Şubat 2012
    Mesajlar:
    89
    Beğenileri:
    20
    Ödül Puanları:
    2.390
    Bilmeyenler için yararlı bir konu.
  9. JimboMelon
    Çevrimdışı

    JimboMelon Nether Yerlisi

    Katılım:
    22 Mart 2012
    Mesajlar:
    81
    Beğenileri:
    14
    Ödül Puanları:
    2.390
    Minecraft ID:
    _Ares48_
    Bence yararsız bir konu. Türkçe düşmanı mısın? Ayrıca tepkinde çok gereksiz.
    Benim nickim "Griim" diye okunuyor arkadaşlar alakam yok :).
  10. CraftingTable
    Çevrimdışı

    CraftingTable Yeni Üye

    Katılım:
    11 Mayıs 2012
    Mesajlar:
    24
    Beğenileri:
    1
    Ödül Puanları:
    0
    Ben evet diyorum :) ilk konun olduğu için bu hataları yaptığını düşünüyorum. Ayrıca eleştiren arkadaşlar, hiç hata yapmamış.
  11. rsm
    Çevrimdışı

    rsm Nether Yerlisi

    Katılım:
    4 Kasım 2011
    Mesajlar:
    62
    Beğenileri:
    8
    Ödül Puanları:
    2.390
    O uğraşamaz arkadaşım :) Gerçek hayatta arkadaşım ordan biliyorum :)
  12. Turancan
    Çevrimdışı

    Turancan Yeni Üye

    Katılım:
    18 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    129
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    0
    Slm Kardesim Bu Otomatik Duyuruyu Felan nerden Hangi Pluginden Yapioz ?
  13. kedi121
    Çevrimdışı

    kedi121 Yeni Üye

    Katılım:
    24 Eylül 2012
    Mesajlar:
    0
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bence yaralı bir konu bilmeyenleri aydınlatır o yüzden diğer arkadaşlarımı bu konudaki tepkilerinden dolayı kınıryorum.
  14. Grim
    Çevrimdışı

    Grim Nether Yerlisi

    Katılım:
    19 Ocak 2012
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    2.390
    Çok Sağolun Arkadaşlar.
  15. golicraft
    Çevrimdışı

    golicraft Obsidyen Madencisi

    Katılım:
    23 Kasım 2012
    Mesajlar:
    133
    Beğenileri:
    92
    Ödül Puanları:
    1.440
    biraz daha açarak anlatsaydın iyi olurdu
  16. Grim
    Çevrimdışı

    Grim Nether Yerlisi

    Katılım:
    19 Ocak 2012
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    2.390
    Arkadaşlar Tepkimden Dolayı Özür Diliyorum. Artık Yeni Bir Konu İle Karşınızda olmak istiyorum.
  17. Grim
    Çevrimdışı

    Grim Nether Yerlisi

    Katılım:
    19 Ocak 2012
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    2.390
    Arkadaşlar Bu Konuyla İlgili Sorularınız İçin Skype Adresim, mustyy3570
  18. Grim
    Çevrimdışı

    Grim Nether Yerlisi

    Katılım:
    19 Ocak 2012
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    2.390
  19. barisavcu
    Çevrimdışı

    barisavcu Yeni Üye

    Katılım:
    5 Aralık 2012
    Mesajlar:
    3
    Beğenileri:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Türkçeyi katletmiş olabilir ama t yi büyük yazacaktın !
  20. Grim
    Çevrimdışı

    Grim Nether Yerlisi

    Katılım:
    19 Ocak 2012
    Mesajlar:
    19
    Beğenileri:
    11
    Ödül Puanları:
    2.390
    Arkadaşlar , bu konu fazla uzamadımı ? 2. Plugin tanıtımım çıktı ona girin. İyi forumlar...

Sayfayı Paylaş

Kullanıcılar bu sayfayı, aşağıdaki kelimeleri arayarak buldu:

  1. minecraft plugin

    ,
  2. minecraft plugin kodları

    ,
  3. minecraft önemli pluginler

    ,
  4. minecraft plugin kullanımı,
  5. minecraft güzel pluginler,
  6. minecraft pluginler ve ne işe yaradıkları,
  7. minecraft plugin rehberi,
  8. minecraft uçak plugin,
  9. minecraft en önemli pluginler,
  10. minecraft plugin kodlama