1. Bu site çerez kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam etmeniz halinde çerez kullanımı ile ilgili site koşullarını kabul etmiş sayılırsınız. Daha Fazlasını Öğren.

Minecraft Car Mod 1.2.5

Konusu 'Modlar ve Eklentiler' forumundadır ve deniz34 tarafından 20 Temmuz 2012 başlatılmıştır.

  1. Hüseyin07 Zombi Katili

    Katılım:
    15 Şubat 2012
    Mesajlar:
    161

    ahmet ben too many itemsden alıyodum ama getirdiği yeni 2 tane eşya var araba yapmak için tekerlek ve bişey daha vardı onla yapılıyo


    Heavy olması lkazım ben bilemiyorum o konuları
     
  2. ahmetkerem2000 Sudan Çıkmış

    Katılım:
    24 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    4

    hüseyin ben herşeyi yükledim dosyayı falan o teklek yapmak için denedim ama olmadı yani üretim de çıkmadı acaba yaratıcı da olmuyo yok normal yaşamda mı oluyo bilmiyorum yrdım??
     
  3. ahmetkerem2000 Sudan Çıkmış

    Katılım:
    24 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    4

    o değil bi de ben cars yapmıyorum yani araba
     
  4. Mr.Jack Zombi Katili

    Katılım:
    22 Haziran 2012
    Mesajlar:
    199

    ahmetkerem türkçen süper abi :)
     
  5. ahmetkerem2000 Sudan Çıkmış

    Katılım:
    24 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    4
  6. Mr.Jack Zombi Katili

    Katılım:
    22 Haziran 2012
    Mesajlar:
    199

    cewap wermiyosun demekki :) sevindim hiç kavga etmeden :)
     
  7. deniz34 Taş Madencisi

    Katılım:
    9 Haziran 2012
    Mesajlar:
    68

    o yoktur minecraft vardır ona tıkla
     
  8. deniz34 Taş Madencisi

    Katılım:
    9 Haziran 2012
    Mesajlar:
    68

    sen de o zaman yaratıcılık dünyasında oyna yapamıyosan
     
  9. deniz34 Taş Madencisi

    Katılım:
    9 Haziran 2012
    Mesajlar:
    68

    sorunu söle cevap verim :blase:
     
  10. Mr.Jack Zombi Katili

    Katılım:
    22 Haziran 2012
    Mesajlar:
    199

    araba sesler olsa aga sesleri eklersen sevinirim 3 saniye içinde eklemezsen testere ile bir gün geçirirsin .d.
     
  11. deniz34 Taş Madencisi

    Katılım:
    9 Haziran 2012
    Mesajlar:
    68
  12. Mr.Jack Zombi Katili

    Katılım:
    22 Haziran 2012
    Mesajlar:
    199

    boşfer zaten minecraft 1.3 çıktı .d
     
  13. Minecraft Tolga Sudan Çıkmış

    Katılım:
    26 Temmuz 2012
    Mesajlar:
    3

    bana linki yollasana bulamadım :D
     
  14. deniz34 Taş Madencisi

    Katılım:
    9 Haziran 2012
    Mesajlar:
    68
  15. asdfasdfasdf Ağaç Yumruklayıcı

    Katılım:
    11 Haziran 2012
    Mesajlar:
    18

    başka bir modla çakışıyormu ? kullandıklarım too many items x ray ve smart moving
     
  16. Mr.Jack Zombi Katili

    Katılım:
    22 Haziran 2012
    Mesajlar:
    199

    off walla hepde sorun :D
     
  17. deniz34 Taş Madencisi

    Katılım:
    9 Haziran 2012
    Mesajlar:
    68

    Arkadaşlar bunu benim küçük kardeşim tek başına kuruyo bu modu ve yapıyo yha biraz kafa yorun açıklamalarıma ... !!!!!
     
  18. kemal683 Yeni Doğmuş

    Katılım:
    7 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    1

    videolu anlatım lütfennnn :mad::mad::mad: :cry::cry::cry::blase:
     
  19. Emir02 Ağaç Yumruklayıcı

    Katılım:
    3 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    10

    Cok saol Reyiz Heryerde Aradım hepsinde Hata verdi Bunda Vermedi yaptım çalışıyo :D
     
  20. baran2498 Yeni Doğmuş

    Katılım:
    11 Eylül 2012
    Mesajlar:
    1

    ben yapamadım yardımm
     

Sayfayı Paylaş