1. Bu site çerez kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam etmeniz halinde çerez kullanımı ile ilgili site koşullarını kabul etmiş sayılırsınız. Daha Fazlasını Öğren.

Minecraft 1.6 Atlar

Konusu 'Rehberler ve Kılavuzlar' forumundadır ve LeMinecraft tarafından 6 Temmuz 2013 başlatılmıştır.

  1. LeMinecraft

    LeMinecraft Ağaç Yumruklayıcı

    Mesajlar:
    33

    merhaba arkadaşlar ben 1.6 oynuyorumda atlar genellikle hangi biyomlarda çıkıyor ?
     
  2. Rapido_Hombre

    Rapido_Hombre Kızıltaş Madencisi

    Mesajlar:
    662
    Minecraft:
    Forumu bıraktım.

    plains biyomundan başka bir yerde çıkmaz
     
  3. Osndbk41

    Osndbk41 Obsidyen Madencisi

    Mesajlar:
    1.418
    Steam:
    SoGamez92

    Valla plainsde de az cikiyo .D
     
  4. LeMinecraft

    LeMinecraft Ağaç Yumruklayıcı

    Mesajlar:
    33

    Cok zor bunuluyor atlar :( ve nadir
     
  5. LeMinecraft

    LeMinecraft Ağaç Yumruklayıcı

    Mesajlar:
    33

    :( cok zor bulunuyor :D
     
  6. LegendofAnatolia

    LegendofAnatolia Nether Yerlisi

    Mesajlar:
    2.084
    Minecraft:
    LegendofAnatolia

    Atlar çok zor çıkıyo nadir bulunuyo bide çok fazla at bugu var inşallah ileride düzeltirler
     
  7. Rapido_Hombre

    Rapido_Hombre Kızıltaş Madencisi

    Mesajlar:
    662
    Minecraft:
    Forumu bıraktım.

    mesela 69er seedinde köyün yanında başlıyoruz ve yanımızda at sürüsü var
     
  8. LegendofAnatolia

    LegendofAnatolia Nether Yerlisi

    Mesajlar:
    2.084
    Minecraft:
    LegendofAnatolia

    benim oynadığım 1.6.1 de ata ip bağlıorum ve uçuyorum atta benle ipe bağlı olarak uçuyor :D
     
  9. Osndbk41

    Osndbk41 Obsidyen Madencisi

    Mesajlar:
    1.418
    Steam:
    SoGamez92

    Asaguya indgnde at ölür
     
  10. Legendlord

    Legendlord Altın Madencisi

    Mesajlar:
    361
    Steam:
    DragonHoly

    Çok güzel gözüküyorlar ama nadir bulunuyor , genede o kadar arama uğraşına değiyor
     
  11. xedeer

    xedeer Marangoz

    Mesajlar:
    62

    arkadaşlar ben demo oynuyorum 100 dk sadece crak li hali nezaman çıkar
     
  12. xedeer

    xedeer Marangoz

    Mesajlar:
    62

    mc nin crack li hali neden yasakki forumda
     
  13. Rapido_Hombre

    Rapido_Hombre Kızıltaş Madencisi

    Mesajlar:
    662
    Minecraft:
    Forumu bıraktım.

    özel mesajdan atılabilir
     
  14. LegendofAnatolia

    LegendofAnatolia Nether Yerlisi

    Mesajlar:
    2.084
    Minecraft:
    LegendofAnatolia

    at duvardan geçebiliyo :p
     
  15. AwzmDanny

    AwzmDanny Zombi Katili

    Mesajlar:
    187
    Minecraft:
    DaimoNTR

    Atın ismini "Grumm" yapıp spawn ettim :p
     
  16. alperen112

    alperen112 Sudan Çıkmış

    Mesajlar:
    8

    Atlar ne ile besleniyo bende 1.6.2 var.
     
  17. xedeer

    xedeer Marangoz

    Mesajlar:
    62

    ekmek saman vb. türü şeylerle besliyebilirsin
     
  18. Osndbk41

    Osndbk41 Obsidyen Madencisi

    Mesajlar:
    1.418
    Steam:
    SoGamez92

    Atlar beslenmiyo saman balyasi sadece süs ciftlestiremezsnde
     
  19. LegendofAnatolia

    LegendofAnatolia Nether Yerlisi

    Mesajlar:
    2.084
    Minecraft:
    LegendofAnatolia

    Altın elma yiyerek çiftleşir 1.6.2 de
     
  20. serkan18

    serkan18 Taş Madencisi

    Mesajlar:
    91

    Plainsde Kesinlike Bulursun
     

Sayfayı Paylaş