1. Bu site çerez kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam etmeniz halinde çerez kullanımı ile ilgili site koşullarını kabul etmiş sayılırsınız. Daha Fazlasını Öğren.

Minecraft 1.6.4 Çıkmış!

Konusu 'Minecraft Genel' forumundadır ve ArraSailsTR tarafından 19 Eylül 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Bu konuya en son 100 gün önce cevap yazılmış. Lütfen çok eski konulara cevap yazmamaya özen gösterin.
  1. ArraSailsTR

    ArraSailsTR Ağaç Yumruklayıcı

    Mesajlar:
    35
    PSN:
    ArraSailsTR
    Minecraft:
    ArraSailsTR

    Merhaba arkadaşlar, ben premium kullanıcı olarak bugün Minecraft'ı açtım ve 1.6.4 sürümünün çıktığını gördüm. Oyuna girdim baktım fakat bir değişiklik göremedim ve eski sürümde olan sunuculara giremiyorum :(
     
    Son düzenleyen: Moderatör: 25 Eylül 2013
    ultiorevenge bunu beğendi.
  2. LegendofAnatolia

    LegendofAnatolia Nether Yerlisi

    Mesajlar:
    2.101
    Minecraft:
    LegendofAnatolia
    Çok yakında 1.7 çıkcak boşver. Az kaldı snapshotu filan var.
     
    ultiorevenge bunu beğendi.
  3. KaanU1938

    KaanU1938 Obsidyen Madencisi

    Mesajlar:
    1.302
    Minecraft:
    WirelessBlue
    1.7 Daha iyi :D
     
  4. EvilSephXD

    EvilSephXD Marangoz

    Mesajlar:
    61
    Steam:
    EvilSephXD
    Minecraft:
    EvilSeph Premium Degil
    1.6.4 bug güncellemesi evt ama tek o kadar degil bide çiçcklere tüm renkler eklenmis :))
     
  5. ahmeteren1907

    ahmeteren1907 Ağaç Yumruklayıcı

    Mesajlar:
    13
    ya beyler bu 1.6.4 ü 1.6.2 ye nasıl indirebilirim ya hiç bir swye giremiorum 1.6.4 olunca
     
    ultiorevenge bunu beğendi.
  6. Nate

    Nate Zombi Katili

    Mesajlar:
    189
    Minecraft:
    EmirErek
    Hangi launcheri kullanıyorsun ??
     
  7. ahmeteren1907

    ahmeteren1907 Ağaç Yumruklayıcı

    Mesajlar:
    13
    2.1.1 kullanıorum
     
  8. ArraSailsTR

    ArraSailsTR Ağaç Yumruklayıcı

    Mesajlar:
    35
    PSN:
    ArraSailsTR
    Minecraft:
    ArraSailsTR
    Aynen yaaa
     
  9. Nate

    Nate Zombi Katili

    Mesajlar:
    189
    Minecraft:
    EmirErek
    Mineshafter kullanıyorsanız değiştirme yolu var ayrıca mineshafter launcher kullanarak 1.6.4 yapıyoruz :sırıtmak:
     
  10. Minecraftqq

    Minecraftqq Sudan Çıkmış

    Mesajlar:
    5
    aynen ya nasıl olcak o iş :/ :(
     
  11. yemliha

    yemliha Zombi Katili

    Mesajlar:
    177
    Bende indirdim belki multiplayer tuşuna basınca oyun kapanmaz belki die deniyim dedim ama hala kapanıyor :(
     
  12. EvilSephXD

    EvilSephXD Marangoz

    Mesajlar:
    61
    Steam:
    EvilSephXD
    Minecraft:
    EvilSeph Premium Degil
    1.6.4 e güncelledim launcheri var hatta 1.6.2 snapshotta bisiyi bilmeden konusmayin atcagim link 1.6.2 indir ancak launcher acildiginda update yapacaktirrr!!!

    LİNK:aticam dosya tc upload etsin

    RAR DOSYASİDİR!!
     
  13. yemliha

    yemliha Zombi Katili

    Mesajlar:
    177
    tm kardeş
     
  14. psycraft

    psycraft Yeni Doğmuş

    Mesajlar:
    1
    kardeş ismi yerinde fors uptade var orda lastete version var ordan 1.6.2 seç şukumu da alim ha :)
     
    ultiorevenge bunu beğendi.
  15. toshıba

    toshıba Ağaç Yumruklayıcı

    Mesajlar:
    15
    1.6.4 crack olsa süper olurdu. ...
     
  16. nqhy29

    nqhy29 Yeni Doğmuş

    Mesajlar:
    1
    Minecraft:
    GlaiVone
    Ben cracklı launcher kullanıyorum istediğim sürümden girebiliyorum sadece snapshotlar yok 1.1 sürümünden girdim geçen ondan sonra 1.6.2 serverlerine girebiliyorum o şekil yani :sırıtmak:
     
  17. DeliBoy2662

    DeliBoy2662 Yeni Doğmuş

    Mesajlar:
    1
    Abi bnde bulamadım saol. insallah düzelir
     
  18. yemliha

    yemliha Zombi Katili

    Mesajlar:
    177
    Ney Düzelir :D
     
  19. Taha45

    Taha45 Sudan Çıkmış

    Mesajlar:
    4
    Ya Beyler 1.6.4 Server Yok Mu?
    :ağla:
     
  20. ArraSailsTR

    ArraSailsTR Ağaç Yumruklayıcı

    Mesajlar:
    35
    PSN:
    ArraSailsTR
    Minecraft:
    ArraSailsTR
    Varda Hepsi Yapancı Server :(
     
Konu Durumu:
Bu konuya en son 100 gün önce cevap yazılmış. Lütfen çok eski konulara cevap yazmamaya özen gösterin.

Sayfayı Paylaş