1. Bu site çerez kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam etmeniz halinde çerez kullanımı ile ilgili site koşullarını kabul etmiş sayılırsınız. Daha Fazlasını Öğren.

MİNE CRAFT BEDAVA HAMACHİ SERVER KURMA ..!!!!!

Konusu 'Rehberler ve Kılavuzlar' forumundadır ve age951478 tarafından 31 Mayıs 2012 başlatılmıştır.

?

Bu konu size yardımcı olmadı mı

  1. Oldu

    oy sayısı 9
    47,4%
  2. Olmadı

    oy sayısı 10
    52,6%
  1. age951478

    age951478 Ağaç Yumruklayıcı

    Mesajlar:
    17


    EVET BEYLER AYNEN ÖYLE YUKARIDAKİ GİBİ BEDAVAYA HAMACHİ SERVER GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL OLACAK

    İlk Önce Minecraft.net e giriniz link=http://www.minecraft.net/ daha sonra hamachi indiriniz Link = http://www.gezginler.net/indir/hamachi.html

    Şimdi minecraft .net desiniz ya orada Dowloand olacak tıklayınız
    orada MultiPlayer Server diye bi yer var Minecraft_server.exe indiriniz masaüstünde Server diye dosya açınız şimdi diyer dosya Minecraft_server.jar indiriniz bunuda Server dosyasının içine atınız tamam bu kadar deil ama Şimdi Hamachi için ilk önce Hamachiyi çalıştırıyoruz 1= Ağ 2=Yeni Bir Ağ Oluştur Ağ Kimliği = Kendiniz yapın Ağ Şifresi = 123 olsa iyi olur daha çabuk bağlanılır
    Tamam Bu kadar geldik servera nasıl bağlanacağımıza arkadaşlarınıza bu ağ kimliğini ve ağ şifresini veriniz onlar ağ'a katılsın sonra yukarısında İP yazıcak orayı kopyalayın arkadaşlarınıza gönderin ama baglanamıyorlar degil mi Minecraft_server.exe açın biraz bekleyin % ler in yanında rakam lar gelicek orası bitince girebilirsiniz ama server İP hamachinin orada yazıyor onu kopyalayın Minecraft a girin Çok oyunculu Server ekle Server adı = lazım deil Server ip = Hamachini orada yazan İP

    İnşallah Size Yardımcı Olabilmişimdir Saygılarımla age951478



    He beyler unutmuşum bu arada minecraft_server.exe açınca Server olan yere Server diye mi metin belgesi gelicek açın onu Online-mode= false yapın Ve bu kadar
     
  2. EMG100

    EMG100 Ağaç Yumruklayıcı

    Mesajlar:
    31

    hamachi server acma ne zamandan beri paralı :p ama bilmiyenler icin yararlı bir konu ellerine saglık
     
  3. age951478

    age951478 Ağaç Yumruklayıcı

    Mesajlar:
    17

    EMG servera minecraft serverimize gelmek istermisin ? bilgileri vericem olur mu ?
     
  4. SephNeX

    SephNeX Sudan Çıkmış

    Mesajlar:
    6

    yaww ben dediğin herşeyi yaptım ama benim ağ şifrem nerde yazıyoo yaww
     
  5. cena5lifeyeah

    cena5lifeyeah Sudan Çıkmış

    Mesajlar:
    8

    he ya çok kolay ne zaman paralı oldu lan gerizekalı. ben kurdum 2 yıldır bedava hiç para vermiyom.
     
  6. age951478

    age951478 Ağaç Yumruklayıcı

    Mesajlar:
    17

    SephNex AĞ Şifresimi Bak hamachiyi kurduktan sonra Yeni Bir ağ oluştur daha sonra ağ adı ağ şifresi var ağ şifresi olması gerek
     
  7. karamon

    karamon Sudan Çıkmış

    Mesajlar:
    2

    bu minecraftın hangi surumu ıcın gecerlı ?
     
  8. age951478

    age951478 Ağaç Yumruklayıcı

    Mesajlar:
    17

    sürüm mü yani sürüm felan farketmez ben şuan 1.2.5 de olur yani farketmez ama herkezin aynı sürüm olması için kural yok
     
  9. kolerak8

    kolerak8 Demir Madencisi

    Mesajlar:
    313

    Konu yeri yanlış..
     
  10. tunc3496

    tunc3496 Sudan Çıkmış

    Mesajlar:
    2

    gencler simdi benim bir sorunum var kurduk serveri girdik her seyi yaptik ama mesela topragi kazar kazmaz tekrar yeni toprak spawn oluyor bu problemi nasil giderebilirim
     
  11. tunc3496

    tunc3496 Sudan Çıkmış

    Mesajlar:
    2

    gencler simdi benim bir sorunum var kurduk serveri girdik her seyi yaptik ama mesela topragi kazar kazmaz tekrar yeni toprak spawn oluyor bu problemi nasil giderebilirim
     
  12. BugraEvc

    BugraEvc Sudan Çıkmış

    Mesajlar:
    9

    Kardeşim ya hamachi serverde yaratıcı mod nasıl yapcaz bi yardım plsss YENİYİMM
     
  13. PilotCraft

    PilotCraft Sudan Çıkmış

    Mesajlar:
    8

    Saol:ninja:
     
  14. mert6116

    mert6116 Ağaç Yumruklayıcı

    Mesajlar:
    16

    Ya herşeyi yaptımda şu server. metin belgesindeki online-mode yi false yapmak için bi bulamadım onu biri yardım etsin lütfen
     
  15. miret2

    miret2 Sudan Çıkmış

    Mesajlar:
    4

    ya kardeş ben dediklerimi yaptım ama arkiler giremiyo ??? bi yarcımdı olsan ??
     
  16. ilter99

    ilter99 Ağaç Yumruklayıcı

    Mesajlar:
    12

    server açıp bana ip yi atar mısınız
     
  17. Furkanipek

    Furkanipek Zombi Katili

    Mesajlar:
    175

    daha sw açamayanlar var yazık ilk önce bunu öğreninde bukkite gelin ************ :p
     

Sayfayı Paylaş