Felloward
Zombi Katili
- Mesajlar
- 162
- En iyi cevaplar
- 0
- Beğeniler
- 110
- Puanları
- 650
Meginhard Roleplay - Roleplay Hasretinin Sonunu Getiriyoruz
Herkese selamlar! Öncelikle burdan devamını okumanızdan önce belirtmek isterim ki, tüm herkesi tatmin edeceğimizden emin bir şekilde uçurumun eşiğinde olan Minecraft RPG ortamını tekrar canlandırmak için kurulan bir sunucu bu. Politikaları derini derinine düşündük, yaklaşık bir aydır plan yapıyoruz ve en sonunda "Tamam, bu sunucuyu açıyoruz." diyerekten bu yola çıktık. Artık eminim ki herkes bu foruma "Artık bir sunucu açılmayacak, ORTAM ÖLDÜ!" diye bakıyor. Fakat emin olun ki, bu durumu sonlandırmaya geliyoruz. Bir aydır yaptığımız planlardan çoğu serverin rol ortamını sağlayacak politikalar hakkındaydı. Emin olun ki, ilk iki hafta boyunca hiçbir admin kimsenin şevkine el süremeyecek konumda olacak. Admin Power'ı 0'lara indireceğimizden emin olabilirsiniz. Sunucuda ilk iki hafta boyunca hiçbir şeyde sıkıntı çekmeyeceğinizden emin olabilirsiniz. Ayrıca yeni nesil birkaç sistemle geliyoruz.
POLİTİKALARIMIZ DİYORUZDA, BAZILARI NELER?
Bu başlık altında, size birkaç politikalarımızdan birisinden bahsedeceğim.
1)- Adminler hiçbir şekilde bir grup kurup, diğer herkesten daha zengin bir başlangıç yapmayacak. Her adminin, sunucunun rol ortamını oturtmasına yardımcı olacak ara veyahut ana oluşum açması şart olacak öncelikle. Buna ek olarak, hiçbir şekilde adminler ilk hafta ekonomi dışındaki konseptlerine başlamayacaklar. Admin ve moderatör kadrosu, ilk üç gün boyunca tamamen alım-satım rollerine yönelicek. Herkes ilk hafta istediği zaman bir tüccara mal satabilecek ve mal satın alabilecek. Herkes ilk günkü ihtiyaçları olanları aldıktan sonra, rollerine mutlu mesut bir şekilde devam edebilecek.
2)- Hikaye sadece bizim istediğimiz şekilde gidecek diye bir şey yok! Öncelikle planladığımız politikalardan biriside sunucu bünyesinde aktif ve güzel rol yapan kişilere, OOC herhangi bir bilgi vermeden IC olarak hikayeyi yönetme şansı vereceğimizdir. Hikayeler sadece bizim istediğimiz gibi gitmeyecek fakat hikayeler oyun içerisinden yapacağımız storyline (hikayelerine) göre şekillenecek. Tabiikide etraftaki oyuncuların yapacağı davranışların büyüklüğüne göre hikayede yer oluşacak. Fakat bir birliğin veyahut grubun hikayeyi gidişatından saptırması için cidden beklenmedik ve güzel senaryo yaratabilecek olaylar yapmaları gerekmekte.
3)- Sunucuda elbette gizemler olacak. Fakat hile kullanan birisi, "X"'e bastığı zaman tabelayı görüp gizem avı yapmayacak. Gizemler adminler tarafından kontrol edilecek ve genelde oyuncuları yönetenlerde adminler olacak. Bazı gizemler hikayede yer alacağı için bu gizemleri elbette avlayacak biri gerekecek. Biz oturup o kişinin gelmesini beklemektense, admin kadrosu olarak kendiniz yönlendireceğiz ve o gizemin nasıl biteceğine dair bir beklenen sonuç, birkaçta alternatif olacak. Ve bu alternatiflerin sonucunda hikayenin nasıl etkileneceğinin notunu çıkaracağız. Böylece tekrardan bahsettiğimiz gibi bir kişinin hikayeyi yönetme ihtimali olacak.
4)- Bir kere Lead Adminin dokunulmazlığı yok! Lead Adminin aleyhine oluşacak durumlar(CK edilmek üzereyken, kendisi için alınan CK iznini reddetmek gibi), zorda kalan Lead Admin kontrolü altında yürümeyecek. Lead Adminler kanıtlarla şikayet edilse bile, yetki düşürülme veyahut atılma gibi bir durumla karşı karşıya gelebilecekler. Biz bu ortamı eğer oturtturmak istiyorsak, öncelikle -özellikle admin kadrosundaki- kimsenin egosunu tavan yaptırıp, kendisini diğerlerinden üstün görmesine izin vermeyeceğiz. Böyle bir durum olduğu zaman, genel olarak sözü oyuncu alacağı için aynı zamanda durumu belirleyen kişilerde onlar olacak.
İYİ GÜZEL DE, SİSTEMLER?
Öncelikle şunu belirteyim ki, biz sunucuda tamamen profesyonel bir kodlama yapmıyoruz. Sunucunun sistem yazış süreci yaklaşık bir yada iki hafta sürecek ve gerekli bilgiyi forum üzerinden zaten sizlere aktaracağız. Fakat gene de, temel skriptlerin yanı sıra rollerin gidişatını kolaylaştırıp rahatlatacak bazı sistemler kodlayacağız elbette. Peki, bizde olupta başka sunucularda olmayan skriptler nelerdir? Şöyle başlayalım,
[!] Ev İnterior Sistemi: Öncelikle, bu sistemi planladığımız şekil şu, bazı yerlerde 'apartman' niyetine belirli yerler olacak. İnsanlar kendi evlerini dikmeden önce, burada evler alacaklar. Tabii kide arsa fiyatına göre fiyatlar daha ucuz olacak. Gene de apartmanların dolma ihtimaline karşın, rollerin birbirine girmesine karşın aldığımız bir önlem bu. Bir tabelaya basıp otomatik olarak sistem size evi satacak ve bug yapıp ulaşamayacağınız bir yerde olan İnterior tabelasına tıkladığınız zaman apartman dairesinin içine TP olacaksınız. Apartman daireleri WGli bir yerde olacak ve normal haritadan baya uzakta olacak, her dairenin arasında chatlog mesafesi olacak ve daireler sistemsel olarak havada olacak.
[!] Kervan Kaçakcılığı Sistemi: Bu sistem haydutluğa imkan vermekle kalmayıp, 'kervancılığın riskli olabileceği' mesajını vermek için tasarlandı. Belirli günlerin sadece belirli saatlerinde geçilen duyuru ile sistem açılır. Bir saatliğine açık kalan sistem, size yaklaşık bir on dakika verir ve sekiz buçuk dakikalık yolu size belirli bir slowness veren itemlar ile gitmeye çalışırsınız. O yere vardıktan sonra tabelaya sağ tıklayıp işi bitirirsiniz, daha sonra kervanı güvenli bir şekilde eski yerine götürmek için sistem sürenize belirli bir süre daha ekler ve tekrar kervanı götürürsünüz. Götürdükten sonra görevi aldığınız kervansaraydan belirli bir sayıda gümüş kazanırsınız. Bir haftada bu meslek sadece beş kere yapılabilir.
SUNUCU BİLGİLERİ
Forum Sitesi: http://meginhard-roleplay.com/
Forum Durumu: BAKIMDA
Server IPsi: BELİRSİZ
Server Durumu: BAKIMDA
Son düzenleme: