Brando
Zafer ancak ona inananlarındır.
- Mesajlar
- 284
- En iyi cevaplar
- 0
- Beğeniler
- 155
- Puanları
- 10
Evet arkadaşlar Bu konumda Size Wörld edit de bilmediğiniz yahut az bildiğiniz şeyleri anlatmaya, öğretmeye çalışacağım.
ilk olarak elimize WörldEdit Baltamızı Alıyoruz Bunu yapmak için //wand komutu kullanılır bu balta W.E komutları için olmazsa Olmazdır
Ve başlayalım ilk komutumuz //set komutu :
bu komut ile 10X10 alanlar 50X30 alanlar yapabiliriz bu alanları yapmak için ilk olarak set çekiceğimiz alanı baltamız ile seçmeliyiz ve bu seçimi çağraz bir biçimde yapacağız
ve chat ı açıp //set 1
yazarsanız seçdiğiniz alan taş bloğu olur
veya //set 1,2
yaparsanız seçdiğiniz alan taş ve toprak karışımı olur
eğer set çekmeden önce
//expand vert yazar iseniz seçdiğiniz alanı yer ve göğe kadar uzatacaktır
2. komutumuz
yuvarlak yaratma komutu bu komut ile içi boş ve içi dolu toplar yaratabiliriz
//hsphere 1 10 yazar iseniz yarı çapı 10 ve içi boş taştan bir top elde edersiniz
veya //hsphere 1,2 10 yazar iseniz taş ve toprak karışımı yarı çapı 10 olan bir top elde edersiniz
//sphere 1 10 yazar iseniz yarı çapı 10 ve içi dolu taştan bir top elde edersiniz
veya //sphere 1,2 10 yazar iseniz taş ve toprak karışımı yarı çapı 10 olan bir top elde edersiniz
3. komutumuz
//hcyl 1 10 yazar iseniz yarı çapı 10 olan taştan bir yuvarlak elde edersiniz
//hcyl 1 10 5 yazar iseniz yükeskliği yerden 5 kat yüksek yarı çapı 10 olan taştan bir yuvarlak elde edersiniz
//cyl 1 10 yazar isenizde yarı çapı 10 olan içi dolu bir yuvarlak elde edersiniz
//cyl 1 10 5 yazar isenizde yükeskliği erden 5 kat yüksek yarı çapı 10 olan içi dolu bir yuvarlak elde edersiniz
4. komutumuz
//replace 1 2 yazar iseniz seçtiğiniz alandaki numarası 1 olan blokları 2 ye çevirir
5. komutumuz
//center 1 yazar iseniz x eksenindeki seçtiğiniz 2 bloğun arasını bulur ve o bloğu taş a çevirir
5. komutumuz
//undo yazar iseniz Wörld Edit ile yaptığınız az en son şeyi geri alır
6. komutumuz
yanlışıkla //undo yazar iseniz //redo yazarak bu en son yaptığınız şeyi geri getirir
7. komutumuz
havada bi yerdesiniz diyelim ve bulunduğunuz bloğu seçmek istiyorsunuz (Sol tık) ama yeredn de çok yüksekdesiniz yerden tek tek blok koyarak yukarıu çıkmak istemiyorsunuz bu durumda //pos1 yazar iseniz tam blunduğunuz noktayı seçek
ve ordan ilerlediniz diyelim hala havadasınız //pos2 yazar iseniz bludnuğunuz bloğu (sağ tık ) yapmış olursunuz
8. komutumuz
//walls 1 yazar iseniz seçtiğiniz alan şu şekilde olur #########
#*********#
#########
kare olan kısımları taş yapar
9. komutumuz
//copy bu komut ile seçtiğiniz alanı kopyalarsınınız
ve //paste yazarsanız da copy aldığınız alanı yapıştırır
10. komutumuz
//cut yazar iseniz seçtiğiniz alanı keser
ve gine //paste yazarak yapıştırabilirsiniz
11. komutumuz
seçtiğimiz bir alanı //rotate 90 yazarak 90 derece döndürmüş oluruz //rotate 180 yazarsak 180 derece döndürmiş oluruz istediğiniz rakamı yazabilirsiniz
12. komutumuz
//hpyramid 1 10 yazar iseniz 10 genişliğinde içi boş taştan bir piramit oluşturursunuz
//pyramid 1 10 yazar iseniz 10 genişliğinde içi dolu taştan bir pramit oluşturursunuız
13. komutumuz
/pumpkins yazar iseniz toprak alana (küçük bir yer) bal kabağı ve odun çıkarır
14. komutumuz
yerdesiniz yada havadasınız ve 100 blok yukarı çıkmak istiyorsunuz uçmak yerine //up 100 yazar iseniz sizi 100 blok yukarıu çıkarır ve altınıza bir cam bloğu koyar isterseniz 150 270 vb katlarada çkablirsiniz
15. komutumuz
/fixwater 5 yazar iseniz 5 blok genişliğindeki suları tam dügün hala getirir
16. komutumuz
/fixlava 5 yazar iseni 5 blok genişliğindeki lavları tam düzgün hale getirir
17. komutumuz
//schematic save asdasd yazar iseniz önceden //copy aldığınız bir alanı pluginlerde Wörl Edit Klasörünün içindeki schematics klasörünün içine asdasd diye kaydeder ve bu dosyayı alıp başka bi sw nin schematics dosyasının içine atar iseniz //schematic load asdasd yazarak hazır hale getirip //paste yazar iseniz öbür sw de seçtiğini alanı o sw ye yapıştırır
evet benim bildiklerim bu kadar yazım yanlışı vb gibi kusurlarım olduysa özür dilerim
İyi Forumlar
İyi Oyunlar
ilk olarak elimize WörldEdit Baltamızı Alıyoruz Bunu yapmak için //wand komutu kullanılır bu balta W.E komutları için olmazsa Olmazdır
Ve başlayalım ilk komutumuz //set komutu :
bu komut ile 10X10 alanlar 50X30 alanlar yapabiliriz bu alanları yapmak için ilk olarak set çekiceğimiz alanı baltamız ile seçmeliyiz ve bu seçimi çağraz bir biçimde yapacağız
ve chat ı açıp //set 1
yazarsanız seçdiğiniz alan taş bloğu olur
veya //set 1,2
yaparsanız seçdiğiniz alan taş ve toprak karışımı olur
eğer set çekmeden önce
//expand vert yazar iseniz seçdiğiniz alanı yer ve göğe kadar uzatacaktır
2. komutumuz
yuvarlak yaratma komutu bu komut ile içi boş ve içi dolu toplar yaratabiliriz
//hsphere 1 10 yazar iseniz yarı çapı 10 ve içi boş taştan bir top elde edersiniz
veya //hsphere 1,2 10 yazar iseniz taş ve toprak karışımı yarı çapı 10 olan bir top elde edersiniz
//sphere 1 10 yazar iseniz yarı çapı 10 ve içi dolu taştan bir top elde edersiniz
veya //sphere 1,2 10 yazar iseniz taş ve toprak karışımı yarı çapı 10 olan bir top elde edersiniz
3. komutumuz
//hcyl 1 10 yazar iseniz yarı çapı 10 olan taştan bir yuvarlak elde edersiniz
//hcyl 1 10 5 yazar iseniz yükeskliği yerden 5 kat yüksek yarı çapı 10 olan taştan bir yuvarlak elde edersiniz
//cyl 1 10 yazar isenizde yarı çapı 10 olan içi dolu bir yuvarlak elde edersiniz
//cyl 1 10 5 yazar isenizde yükeskliği erden 5 kat yüksek yarı çapı 10 olan içi dolu bir yuvarlak elde edersiniz
4. komutumuz
//replace 1 2 yazar iseniz seçtiğiniz alandaki numarası 1 olan blokları 2 ye çevirir
5. komutumuz
//center 1 yazar iseniz x eksenindeki seçtiğiniz 2 bloğun arasını bulur ve o bloğu taş a çevirir
5. komutumuz
//undo yazar iseniz Wörld Edit ile yaptığınız az en son şeyi geri alır
6. komutumuz
yanlışıkla //undo yazar iseniz //redo yazarak bu en son yaptığınız şeyi geri getirir
7. komutumuz
havada bi yerdesiniz diyelim ve bulunduğunuz bloğu seçmek istiyorsunuz (Sol tık) ama yeredn de çok yüksekdesiniz yerden tek tek blok koyarak yukarıu çıkmak istemiyorsunuz bu durumda //pos1 yazar iseniz tam blunduğunuz noktayı seçek
ve ordan ilerlediniz diyelim hala havadasınız //pos2 yazar iseniz bludnuğunuz bloğu (sağ tık ) yapmış olursunuz
8. komutumuz
//walls 1 yazar iseniz seçtiğiniz alan şu şekilde olur #########
#*********#
#########
kare olan kısımları taş yapar
9. komutumuz
//copy bu komut ile seçtiğiniz alanı kopyalarsınınız
ve //paste yazarsanız da copy aldığınız alanı yapıştırır
10. komutumuz
//cut yazar iseniz seçtiğiniz alanı keser
ve gine //paste yazarak yapıştırabilirsiniz
11. komutumuz
seçtiğimiz bir alanı //rotate 90 yazarak 90 derece döndürmüş oluruz //rotate 180 yazarsak 180 derece döndürmiş oluruz istediğiniz rakamı yazabilirsiniz
12. komutumuz
//hpyramid 1 10 yazar iseniz 10 genişliğinde içi boş taştan bir piramit oluşturursunuz
//pyramid 1 10 yazar iseniz 10 genişliğinde içi dolu taştan bir pramit oluşturursunuız
13. komutumuz
/pumpkins yazar iseniz toprak alana (küçük bir yer) bal kabağı ve odun çıkarır
14. komutumuz
yerdesiniz yada havadasınız ve 100 blok yukarı çıkmak istiyorsunuz uçmak yerine //up 100 yazar iseniz sizi 100 blok yukarıu çıkarır ve altınıza bir cam bloğu koyar isterseniz 150 270 vb katlarada çkablirsiniz
15. komutumuz
/fixwater 5 yazar iseniz 5 blok genişliğindeki suları tam dügün hala getirir
16. komutumuz
/fixlava 5 yazar iseni 5 blok genişliğindeki lavları tam düzgün hale getirir
17. komutumuz
//schematic save asdasd yazar iseniz önceden //copy aldığınız bir alanı pluginlerde Wörl Edit Klasörünün içindeki schematics klasörünün içine asdasd diye kaydeder ve bu dosyayı alıp başka bi sw nin schematics dosyasının içine atar iseniz //schematic load asdasd yazarak hazır hale getirip //paste yazar iseniz öbür sw de seçtiğini alanı o sw ye yapıştırır
evet benim bildiklerim bu kadar yazım yanlışı vb gibi kusurlarım olduysa özür dilerim
İyi Forumlar
İyi Oyunlar