1. Bu site çerez kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam etmeniz halinde çerez kullanımı ile ilgili site koşullarını kabul etmiş sayılırsınız. Daha Fazlasını Öğren.

HEROBRİNE GERÇEK.EYER HEROBRiNE NEDİR DİYE SORUYORSAN VE MERAK EDİYORSAN TIKLA

Konusu 'Minecraft Genel' forumundadır ve darklightning3 tarafından 5 Eylül 2012 başlatılmıştır.

  1. CriM1Nal Marangoz

    Katılım:
    11 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    52

    Arkadaşlar lütfen diğer arkadaşlarımızın fikirlerine saygı duyalım.İnanan da olabilir inanmayan da.Ben önceleri herobrinedan çok korkardım ama artık korkmuyorum.Şöyle bir düşünün "ben mal mıyım da bir oyundan korkuyorum?" piksellerden yapılmış bir oyun sonuçta.Gerçek hayatta gelip sizi öldürecek değil ya.En fazla oyunda ölürsünüz o kadar.Zaten bende eskiden herobrninedan bu tür konular ve videolar yüzünden korkmuştum :D Ben kendime böyle soru sorunca çok malca bir şeyden korktuğumu anladım.Yani burada demek istediğim 1-Lütfen diğer arkadaşlarımızın fikirlerine saygı duyalım 2-Herobrinedan korkmanız oldukça manasız. (Burada sizin oyununuza geleceğini veya gelmeyeceğini söylemiyorum.) belki de herobrine oyunda vardır fakat ben resmi bir açıklama,bir kanıt gösterilinceye kadar herobrineya inanmayacağım.
     
  2. burakmustafa Sudan Çıkmış

    Katılım:
    16 Şubat 2013
    Mesajlar:
    5

    bende herobrine ile ilgini bişey görmedim hiçbir gariplikte yaşamadım hem oyunu ilk oynayışımda creativde oynuyodum hiç beyaz gözlü bişey görmedim
     
  3. Hero_Steve Zombi Katili

    Katılım:
    26 Aralık 2012
    Mesajlar:
    176
    Yer:
    NAZİLLİ/AYDIN
    Steam:
    Watch_And_LearnTR

    MİNECRAFTTA BAZEN ASIRI ÜST ÜSTE SACMA SAPAN OLAYLAR OLABİLİR ÖRNEK VERİYİM BİR GÜN TEKNEYLE GEZERKEN TEKNEMİN ÜZERİNE YILDIRIM DÜŞTÜ VE BU SAÇMA SAPAN OLAYLARIN HEPSİNİN NEDENİ HEROBRİNE DEGİL MERAK ETME İÇİN RAHAT OLSUN.VE BİR ARADA COK YÜKSEK BİR KALE YAPMISTIM ZOMBİLER EN AZ 30 TANE VARDI ETRAFINDA BU NORMAL BİSEY :D
     
  4. posco97 Ağaç Yumruklayıcı

    Katılım:
    28 Ekim 2012
    Mesajlar:
    15

    minecraftı yüklemeye çalışırken bu hatayı alıyorum yardım edermisiniz '' A Java Exception has occured.''
     
  5. Hero_Steve Zombi Katili

    Katılım:
    26 Aralık 2012
    Mesajlar:
    176
    Yer:
    NAZİLLİ/AYDIN
    Steam:
    Watch_And_LearnTR

    KARDES BURA HEROBRİNE KONUSU :roflmao:
     
  6. somones Marangoz

    Katılım:
    26 Aralık 2011
    Mesajlar:
    60
    Yer:
    Bursa
    Minecraft:
    somones97,somones10

    önce eğer yazmayı öğren

    Sonra biraz daha büyü

    tatatata herobrine saçmalığına inanmıyacaksın
     
  7. onur2d Sudan Çıkmış

    Katılım:
    18 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3

    herobrine çok cix biri :D
     
  8. !!%CRAFTİNG%!!007 Demir Madencisi

    Katılım:
    26 Aralık 2012
    Mesajlar:
    300
    Yer:
    Alanya-antalya
    Minecraft:
    AmeleSumugu
  9. emrenm Ağaç Yumruklayıcı

    Katılım:
    8 Şubat 2013
    Mesajlar:
    12

    valla ben sırf herobrine görmek için evil herobrine modu indirdim.ama daha göremedim.
     
  10. akıllaı avcı Ağaç Yumruklayıcı

    Katılım:
    21 Aralık 2012
    Mesajlar:
    12

    beyler ben kumdan şato gördüm içine girdim kutu falan fardı kutuya bastım kutu yok oldu hemde üstelik evim çöldeydi ve çok güzeldi havada duruyardu herobirine gelir mi nolur yardım edin
     

Sayfayı Paylaş