1. Bu site çerez kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam etmeniz halinde çerez kullanımı ile ilgili site koşullarını kabul etmiş sayılırsınız. Daha Fazlasını Öğren.

Herobrine Gelmiyor YARDİM !!!

Konusu 'Arşiv' forumundadır ve democncn tarafından 23 Ağustos 2012 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Bu konuya en son 100 gün önce cevap yazılmış. Lütfen çok eski konulara cevap yazmamaya özen gösterin.
  1. democncn

    democncn Ağaç Yumruklayıcı

    Mesajlar:
    29

    Dediğim gibi Herobrine Gelmiyor Modu yükledim (modloader too many items felanda) sonra oyuna girdim ve totemi yaptim sonra ates yakip şimşek çaktı (ne yaptığını bilmiyon gibi bişe dedi ) 1 saatten beri bekliyom

    ne gördüm nebi sign koydu nede alttan yazı yazdi lütfen yardim edin :(
     
  2. ilhankral

    ilhankral Taş Madencisi

    Mesajlar:
    67
    Minecraft:
    coolsmay199
    eğer altta ne aptığını bilmiyorsan dediyse bir gün çıkabilir bendede ole dedi şu anda her map yaptığım karşıma herobrine çıkıyor çözümü oynu silip yükle :D
     
  3. democncn

    democncn Ağaç Yumruklayıcı

    Mesajlar:
    29
    oynadığım mapı sildim baska mapta yaptım totemi geldi yere cam felan koyuyo anca beyaz gözlü tavuklar yolluyor felan :D

    İlk 10 dkda bunları yaptı ondan sonra hic gözükmedi bisede yapmadi bendenmi korkuyo ne ? :D
     
  4. ilhankral

    ilhankral Taş Madencisi

    Mesajlar:
    67
    Minecraft:
    coolsmay199
    aynen anca Chuck Norris yollar oda kaçar yada Notch yollar onlada kavga eder :D
     
  5. democncn

    democncn Ağaç Yumruklayıcı

    Mesajlar:
    29
    yaw ben modu yüklerken filan yorumlara bakmıştım adamlar süper valla hep tuzak kuruyor itemlerimi çalıyor felan diyordu ama bunun bişe
    yaptiği yok ! anca yerlere cam koyup kaçıyor :S
     
  6. atamantay55

    atamantay55 Marangoz

    Mesajlar:
    40
    modu nasıl yükledin
     
  7. CrawLin

    CrawLin Marangoz

    Mesajlar:
    44
    Steam:
    SandwichSaysPow
    sanırım sem barışçıl da oynuyosun kolay fln yapmayı dene belki geçer...
     
  8. democncn

    democncn Ağaç Yumruklayıcı

    Mesajlar:
    29
    @FarqueSS Zor da oynuyorum =)

    @Atamantay doğru yükledim ama exe installer olarak o bişe fark edermi ?
     
  9. atamantay55

    atamantay55 Marangoz

    Mesajlar:
    40
    exe'den kur ben öle yüklüyom
     
  10. atamantay55

    atamantay55 Marangoz

    Mesajlar:
    40
  11. nbreys

    nbreys Kömür Madencisi

    Mesajlar:
    105
    camları takip et preşur platlere basma patlarsın :D:)
     
  12. atamantay55

    atamantay55 Marangoz

    Mesajlar:
    40
  13. atamantay55

    atamantay55 Marangoz

    Mesajlar:
    40
    Bu arada tek Herobrine'nin sorularını sormayın mod'ta sorun mod kurulumu çok hemde çok kora :D
     
  14. democncn

    democncn Ağaç Yumruklayıcı

    Mesajlar:
    29
    sürümü tam olarak ne ?
     
  15. democncn

    democncn Ağaç Yumruklayıcı

    Mesajlar:
    29
    sorun çözüldü beyler ilginiz için teşekkürler. Ha bide bu Herobrine tam bi p*ç miş :D havaya fırlatiyor üstüne itemlerimi yere atıyor =/
     
  16. atamantay55

    atamantay55 Marangoz

    Mesajlar:
    40
  17. selmankcksymn

    selmankcksymn Ağaç Yumruklayıcı

    Mesajlar:
    10
    arkadaşlar bi yardım edin herobrine modu .minecraft/bin/minecraft.jar'ın içine attım herobrine gelmemişte bizim steve herobrine olmuş anlayamadım hiç bi yerdede herobrine yok aradım taradım bide oyuna girince adamım yanıyor yeni map açtım hayatta kalma diye ama olmuyor bi yardım etseniz :(
     
  18. selmankcksymn

    selmankcksymn Ağaç Yumruklayıcı

    Mesajlar:
    10
    he bide yazmayı unuttum soul sand'ı ortaya koyuyorum etrafını kemikle döşüyorum sonuç hiçbişey olmuyor normal şartlarda herobrine totem gelmesi lazım
     
  19. atamantay55

    atamantay55 Marangoz

    Mesajlar:
    40
    sen kendin yapcan totemi
     
  20. selmankcksymn

    selmankcksymn Ağaç Yumruklayıcı

    Mesajlar:
    10
    ztn kendim yapıyorum ama bişey olmuyor ve seviye zor da
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
Bu konuya en son 100 gün önce cevap yazılmış. Lütfen çok eski konulara cevap yazmamaya özen gösterin.

Sayfayı Paylaş