1. Bu site çerez kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam etmeniz halinde çerez kullanımı ile ilgili site koşullarını kabul etmiş sayılırsınız. Daha Fazlasını Öğren.

Ejderha Yumurtası Neye Yarar?

Konusu 'Haritalar' forumundadır ve BbBcONfigBbB tarafından 24 Nisan 2013 başlatılmıştır.

?

Bu konuyu beğendinmi

Bu anket 24 Nisan 2023 15:17 tarihinde sona erecektir.
  1. hayır

    80,0%
  2. evet

    20,0%
Birden fazla oy kullanılabilir.
  1. BbBcONfigBbB

    BbBcONfigBbB Marangoz

    Mesajlar:
    55
    Minecraft:
    mytr06


    Merhaba arkadaşlar.Ender ejderhasını aldım sonra yere koydum ender ejderhası yaratmadı.Nasıl yaratılıyor ender ejderhası olum.Bu arada üstünde oturdum kuluçkaya yatırdım :D

    ejderha (1).png ejderha (2).png ejderha (3).png ejderha (4).png
     
  2. Casio007

    Casio007 Demir Madencisi

    Mesajlar:
    250

    Aynen ya :D Bu arada galiba sağ tıklayinca başka yere gidiyor
     
  3. MelihCeku

    MelihCeku Demir Madencisi

    Mesajlar:
    339
    Minecraft:
    CekuHD

    zaman içinde ejderhaya dönüşür. baya uzun bir süreydi sanırım
     
  4. metal_

    metal_ Marangoz

    Mesajlar:
    45

    ne ejderhaya dönüşmesi o oyunu bitirdim yani ejderide öldürdüm demek içn yapılmış bi item hiç bi craftı yok.sadece sembolik
     
  5. MelihCeku

    MelihCeku Demir Madencisi

    Mesajlar:
    339
    Minecraft:
    CekuHD

    pardon arştırdım haklıymışsın kardeşim :D
     
  6. alican111

    alican111 Kömür Madencisi

    Mesajlar:
    139
    Minecraft:
    alicandogan

    Killer Dragon Egg olarak ismini değiştirdim minecraft.jar da :D...
    Açtığımda oyunum crash verdi modlu olduğundan bütün modları yeniden kurmak zorunda kaldım :mad::mad:
     
  7. BaanKaii

    BaanKaii Kızıltaş Madencisi

    Mesajlar:
    588
    Steam:
    BaanKaii

    Saçma saçma konuşmayın.Yumurtalar sadece süs.Dragon mounts modunu yüklerseniz içinden ejderha çıkacaktır.Onun dışında bu yumurtalardan şu anda ejderha çıkma ihtimali 0dır.
     
  8. WildSkeleton

    WildSkeleton Zombi Katili

    Mesajlar:
    150

    hiç bişey olmaz ama bi mod vardı (adı dragon mounts mu ne) o modla anca onu canlandrıp sürebilirsin
     
  9. BbBcONfigBbB

    BbBcONfigBbB Marangoz

    Mesajlar:
    55
    Minecraft:
    mytr06

    Tmm anladım yumurta doğurulmuyormuş süsmüş ver sembölmüş sağolun arkadaşlar.
     
  10. Uranos

    Uranos HATA KODU 404: Üye Bulunamadı

    Mesajlar:
    424

    Gece yap doğuyor.
     
  11. BaanKaii

    BaanKaii Kızıltaş Madencisi

    Mesajlar:
    588
    Steam:
    BaanKaii

    Şunu bir kilitleyelim.
     
  12. mehmemet

    mehmemet Elmas Madencisi

    Mesajlar:
    850

    gerçekten doğuyormu ??
     
  13. Uranos

    Uranos HATA KODU 404: Üye Bulunamadı

    Mesajlar:
    424

    evet
     
  14. BaanKaii

    BaanKaii Kızıltaş Madencisi

    Mesajlar:
    588
    Steam:
    BaanKaii

    TROLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLO
     
  15. __ShaderBlood__

    __ShaderBlood__ Yeni Doğmuş

    Mesajlar:
    1

    Aga konu yanlış yerde biri şunu taşısın harita diye giriyo millet sonra yavuz abi biz ejderha ymyrtası ne işe yarar mapını nerden indircez oluyo :D
     
  16. BbBcONfigBbB

    BbBcONfigBbB Marangoz

    Mesajlar:
    55
    Minecraft:
    mytr06

    :D ahahaahahaha ejderha mapini nerden indircez hahadhhadfhdhdahdhdf
     
  17. OMeNiTiXO

    OMeNiTiXO Taş Madencisi

    Mesajlar:
    72

    Eğer Minecraft'ında mod yok ise ejderha çıkmaz çünkü ben ejderhayı kestim bana dalaşmayın anlamında. (Belirli modlarda ejderha çıkar)
     
    BbBcONfigBbB bunu beğendi.
  18. Emirhangg

    Emirhangg Taş Madencisi

    Mesajlar:
    87
    Steam:
    emirhangg00

    Ejderhayı öldürünce Çıkar. Ödül anlamında Verilir. ;)
     
  19. BaanKaii

    BaanKaii Kızıltaş Madencisi

    Mesajlar:
    588
    Steam:
    BaanKaii

    Spam yapma kardeşim.Herşeyi çözdük neyine yazıyosun?
     
  20. OMeNiTiXO

    OMeNiTiXO Taş Madencisi

    Mesajlar:
    72

    Üzgünüm ama zamanım çok olmadığı için yorumlara bakmadan yanıtladım.
     

Sayfayı Paylaş