aya yolculuk

Konusu 'Minecraft Destek' forumundadır ve appzone tarafından 10 Temmuz 2013 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Bu konu 100 günden daha eski. Lütfen çok eski konulara cevap yazmamaya özen gösterin.
  1. appzone
    Çevrimdışı

    appzone Elmas Madencisi

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    89
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    790
    ben creative de havaya hep uçuyom.aya ulaşabilirmiyim.
  2. Obkaros
    Çevrimdışı

    Obkaros Yeni Üye

    Katılım:
    23 Kasım 2012
    Mesajlar:
    188
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    0
    İmkansız :)
    İnan imkansız 10000 feet'deydim ve artık yeter dedim atladım banyo yaptım geldim halen düşüyordu :p

  3. AxcelaD
    Çevrimdışı

    AxcelaD Blaze Yokedici

    Katılım:
    11 Kasım 2012
    Mesajlar:
    1.735
    Beğenileri:
    1.361
    Ödül Puanları:
    4.265
    PSN:
    AxcelaD
    Steam:
    minerkingxx6
    Minecraft:
    minerkingxx6
    imkansız değil galaxycraft ve portalgun modunu indir aya portal aç ulaşmasını bekle sonra keyfini çıkar :)
  4. Obkaros
    Çevrimdışı

    Obkaros Yeni Üye

    Katılım:
    23 Kasım 2012
    Mesajlar:
    188
    Beğenileri:
    18
    Ödül Puanları:
    0
    Modsuz
  5. AxcelaD
    Çevrimdışı

    AxcelaD Blaze Yokedici

    Katılım:
    11 Kasım 2012
    Mesajlar:
    1.735
    Beğenileri:
    1.361
    Ödül Puanları:
    4.265
    PSN:
    AxcelaD
    Steam:
    minerkingxx6
    Minecraft:
    minerkingxx6
    adam modsuz filan yazmamış aya ulaşabilirmiyim yazmış
  6. appzone
    Çevrimdışı

    appzone Elmas Madencisi

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    89
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    790
    mod falan demeyin bu uzay nasıl bir şey de çıkılmıyor.
    hem bu uzay nasıl bir şey ki uçtuğumda güneşi görüyom
  7. Rapido_Hombre
    Çevrimdışı

    Rapido_Hombre Hayalet Avcısı

    Katılım:
    4 Eylül 2012
    Mesajlar:
    630
    Beğenileri:
    113
    Ödül Puanları:
    2.665
    ben de öyle yaparak güneşi göreceğim sanıyordum :p
  8. appzone
    Çevrimdışı

    appzone Elmas Madencisi

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    89
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    790
    nasıl sanmak hayır uçtuğumda kıyıdan görüyom düştüğümde değil(gece)
  9. Zangow
    Çevrimdışı

    Zangow Hayalet Avcısı

    Katılım:
    21 Kasım 2012
    Mesajlar:
    1.291
    Beğenileri:
    664
    Ödül Puanları:
    2.915
    Minecraft:
    Zangow
    İstediğiniz kadar deneyin mod olmadan gidemezsiniz.Bir süre sonra siz yükseldikçe Güneş ve Ay'da yükselmeye başlar.
  10. appzone
    Çevrimdışı

    appzone Elmas Madencisi

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    89
    Beğenileri:
    3
    Ödül Puanları:
    790
    1-)galaxy craft nasıl bir şeydir.
    2-)ay sadece görüntümü yoksa ayak basılabilen ama basamadığımız bir şey mi
Konu Durumu:
Bu konu 100 günden daha eski. Lütfen çok eski konulara cevap yazmamaya özen gösterin.

Sayfayı Paylaş

Kullanıcılar bu sayfayı, aşağıdaki kelimeleri arayarak buldu:

  1. minecraft aya yolculuk

    ,
  2. minecraft aya yolculuk modu indir

    ,
  3. minecraft aya yolculuk modu

    ,
  4. minecraft aya uçuş indir,
  5. minecıraft aya yolculuk ,
  6. minecraft aya yolculuk 7.bölüm,
  7. minecıraft modu 179 indir,
  8. aya yolculuk minecıraft