1. Bu site çerez kullanmaktadır. Siteyi kullanmaya devam etmeniz halinde çerez kullanımı ile ilgili site koşullarını kabul etmiş sayılırsınız. Daha Fazlasını Öğren.

23 LÜK MOD PAKETİ SÜPER

Konusu 'Modlar ve Eklentiler' forumundadır ve yehyeh321 tarafından 27 Ekim 2012 başlatılmıştır.

  1. yehyeh321

    yehyeh321 Kömür Madencisi

    Mesajlar:
    122

    MERHABA ARKADAŞLAR UZUN ZAMANDIR SİZİN İÇİN YAPTIĞIM ÇOK ÖZENLİ ÇALIŞTIĞIM ÇÜNKÜ KİMSENİN BANA VİRÜS VAR DİYE DIRDIR ÇEKEMEYİN VİDEOYUNU BİLENLER BİLİR MODLARLA TAKILMACA VİDEOLARINDAKİ TÜM MODLARI KOYDUM FAZLADAN BİLE KOYDUM GALİBA HADİ SAYIYIM SİZE 1.3.2 İÇİN HEMDE 1.4.2 İÇİN DİİL

    - MOD LİSTESİ -
    Minecraft FORGE
    Modloader MP
    Tale oF Kindoms
    Rei's Minimap
    Timber
    Too Many Items
    Twilight Forest
    Battle Towers

    Backpack Mod
    Keep Inventory On Dead
    Mo Creatures
    Smart Moving
    Adventure Items
    Better Dungeons
    Craft Guide
    Kenshiro Mod
    THX Helicopter Mod
    More Creeps and Weidros
    Weaponizer

    NOT :
    Videoda Gördüğünüz Eksik Olan Modları Söylerseniz
    Eklemeye Çalışırım.

    https://www.dropbox.com/s/zwi8qkaksjjbkm8/ModlarlaTakilmaca.AlpSaftekinv2.rar

    şifre videoyun

    NOT:KONU AKLIMA BİR YERDEN GELMİŞTİR GELİŞTİRİP DÜZENLEYİM SİZE SUNDUM ALINTIDIR!!!!!!1

    KURULUM:APPdata>minecraft içindekielri bir klosöre çıakrtın ve çıkartıklarınızı appdata>minecraftın içine atınız
     
    İhTiLaL bunu beğendi.
  2. mehmemet

    mehmemet Elmas Madencisi

    Mesajlar:
    850

    planör car ve gun mod
     
  3. anl4141

    anl4141 Sudan Çıkmış

    Mesajlar:
    3

    köylü çalıştırma modu
     
  4. Jackz06

    Jackz06 Zombi Katili

    Mesajlar:
    224

    dosya bozuk.... Yada şifre yanlış...
     
  5. Jackz06

    Jackz06 Zombi Katili

    Mesajlar:
    224

    şifre yanlıssssss
     
  6. Jackz06

    Jackz06 Zombi Katili

    Mesajlar:
    224

    23 mod yok 19 !
     
    sel717171 bunu beğendi.
  7. yehyeh321

    yehyeh321 Kömür Madencisi

    Mesajlar:
    122

    BAZI MODLAR VİRÜSLÜ OLDUĞU İÇİN SONRADAN ÇIKARTTIM KARDEŞİM
     
  8. yehyeh321

    yehyeh321 Kömür Madencisi

    Mesajlar:
    122

    MEHMET PLANÖR Ü BİLMİYORUM AMA GUN MOD BAŞKA EKLENTİ PAKETLERİNDE VAR SORUNA GEREK YOK
     
  9. mehmemet

    mehmemet Elmas Madencisi

    Mesajlar:
    850

    car da varmı car mod ?? araba yani
     
  10. mehmemet

    mehmemet Elmas Madencisi

    Mesajlar:
    850

    bide bilgisayara atmak için şifre istiyo verirsen sevinirim
     
  11. yehyeh321

    yehyeh321 Kömür Madencisi

    Mesajlar:
    122

    var galiba bakamdım ben bir kaç mod paketini birleştirerek yaptım yoksa biraz zaman istiyo
     
  12. mehmemet

    mehmemet Elmas Madencisi

    Mesajlar:
    850

    bakta söyle öle indirecem
     
  13. mehmemet

    mehmemet Elmas Madencisi

    Mesajlar:
    850

    bide bilgisayara koymak için şifre istiyo onu versen iyi olur :D
     
  14. mehmemet

    mehmemet Elmas Madencisi

    Mesajlar:
    850

    car moduda koyarsan çok sevinirim şimdiki bile çok güzel olmuş teşkkürler
     
  15. yehyeh321

    yehyeh321 Kömür Madencisi

    Mesajlar:
    122

    ben teşekkür ederim ama heli olduğu için car gerekmiyo hemde bu paket videoyun modlarla takılmaca için hazırlanmıştır bilginize
     
  16. mehmemet

    mehmemet Elmas Madencisi

    Mesajlar:
    850

    şey eee bi mod daha ekleyebilirmisin ?? bi kutu var onu kırınca eve dönüşüyor ?? ekleyebilirmisin
     
  17. yehyeh321

    yehyeh321 Kömür Madencisi

    Mesajlar:
    122

    dediğin aklıdam guard gibi bir şeydi ama ev dildi kale olyodu
     
  18. mehmemet

    mehmemet Elmas Madencisi

    Mesajlar:
    850

    neyse onu koyabilirmisin lütfen
     
  19. yehyeh321

    yehyeh321 Kömür Madencisi

    Mesajlar:
    122

    hyr koyarsam olmaz
     
  20. shaki05

    shaki05 Ağaç Yumruklayıcı

    Mesajlar:
    38

    tsk videoyunun oynadıgı modları kuramıyodum yardım icin saol
     

Sayfayı Paylaş